Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ας φανταστούμε … Τι είναι καλύτερο για μας…; Τι είναι καλύτερο για τους άλλους ; Τι είναι καλύτερο για μας και τους άλλους ; Τι μπορούμε να κάνουμε;

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ας φανταστούμε … Τι είναι καλύτερο για μας…; Τι είναι καλύτερο για τους άλλους ; Τι είναι καλύτερο για μας και τους άλλους ; Τι μπορούμε να κάνουμε;"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2

3 Ας φανταστούμε … Τι είναι καλύτερο για μας…; Τι είναι καλύτερο για τους άλλους ; Τι είναι καλύτερο για μας και τους άλλους ; Τι μπορούμε να κάνουμε; Τι μπορούμε να κερδίσουμε; ! Έχουμε τη γνώση, τη δύναμη και το Κουράγιο; Μπορούν ; ! Είμαστε ομάδα ; Και ποιοί… Πολλά ! Τα πάντα !

4 Ποιοι είμαστε, Πως Λειτουργούμε! Synergy Marketing Αγοράζω Τοπικά WORKSHOPS Αγοράζω τοπικά Parnters Sy.Ma Ιδιώτης Επίδειξη κάρτας Ενημέρωση Πάροχος Κατάταξη σε B2B Κατάταξη σε B2C Ενέργεια Έκδοση κάρτας ID Έκδοση κάρτας member

5 Εμπειρία, Γνώση, Πράξη, Επιχειρώ ! καινοτομίαΓνώσηΕμπειρίαΠράξηΕπιχειρώ Πόσες Ιδέες γίνονται πράξη, κάθε 3000 καινοτόμες ιδέες έχουμε στην αγορά 1-3 από αυτές ! Γιατί πέραν της ιδέας πρέπει να την κρίνει η γνώση Γιατί πέραν της ιδέας πρέπει να την κρίνει η εμπειρία Πρέπει να προσπαθήσει στην αγορά δυναμικά και να πάρει τη θέση της.. Τότε επιχειρούμε με περισσότερες ευκαιρίες επιτυχίας παρά αποτυχίας

6 Αποτελέσματα ταμείου/ Διείσδυση στην αγορά του Α.Τ.

7 ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ Ιδιώτης ID Χρήστης της κάρτας και δικαιούχος δωρεάν κάρτας και Info. Ιδιώτης MB Χρήστης της κάρτας και δικαιούχος με αντίτιμο κάρτας και Info. Πάροχος Προωθεί και αναπτύσσει το δίκτυο σύμφωνα με την δομή Τ. Partner Συναποφασίζει μετά την ανάπτυξη του σχεδιασμού κατά ποσοστό συμμετοχής και κατά 60% της απόφασης. Είναι ενεργός Πάροχος και προτείνει τους νέους Partners που προέρχονται από την δομή του. ΙΔΙΩΤΗΣ ΠΑΡΟΧΟΣ PARTNER

8 Αγοράζω τοπικά Αρχίζω να δημιουργώ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ! Έχουμε την κατάταξη των επιλογών βάση : Ποιότητα, Τιμή, Προέλευση, Προσφορές, Μάρκα, Συσκευασία.. Σε άλλη μελέτη ΌΜΩΣ, μπορούμε να δούμε μια βασική διαφορά στα παραπάνω χαρακτηριστικά. Είναι η επιλογή των ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ που ΕΔΏ εμφανίζεται ως 55% και 4 ο στην κατάταξη. Τα κριτήρια διαμορφώνεται όμως ανάλογα με το είδος του Σούπερ Μάρκετ, και τα χαρακτηριστικά της περιοχής που βρίσκεται το Σούπερ Μάρκετ. Έτσι ανάλογα με το πρίσμα που θέλουμε να δούμε τα στοιχεία εξάγουμε τις πληροφορίες. Τα στοιχεία της Δαπάνης σε σχέση με το μισθό αλλά και της Δαπάνης σε σχέση με την επίσκεψη είναι αληθή. Θα πρέπει από τα στοιχεία αυτά να δημιουργήσουμε Συγκριτικό Πλεονέκτημα και Συνείδηση του πλεονεκτήματος στον Πάροχο- Επαγγελματία του Αγοράζω Τοπικά. σκέψη Σε ποια κατηγορία έχει δύναμη η δράση αγοράζω τοπικά ; To Αγοράζω τοπικά αυξάνει την δαπάνη άμεσα ; ερώτηση Ποια είναι τα «master target group» Πως γίνεται η προσέγγιση στα group αυτά ; απάντηση Η κοινωνική επιχειρηματικότητα, και η συλλογική δράση ως άξονα της επιτυχίας μας ! Δημιουργούμε Μύθο προς μίμηση και ευκολία αποδοχής με την εκπαίδευση και τις παροχές.

9 Μήπως γιατί ποιοτικό είναι το διαφημιζόμενο στο υποσυνείδητο ; Μήπως γιατί η τιμή Είναι σε συνεχή διαπραγ μάτευση στην χονδρική ; Ρατσισμός όταν δεν έχουμε άλλο στοιχείο Επιλογής ; Το μεγάλο Παιχνίδι των Σ/Μ Προ - Τελευταίο γιατί έχουμε και τα Νο name ! Τελευταιο γιατί έχουμε υπερκέρδη από τα χύμα!

10 Η αλήθεια όμως είναι … Αγοράζω τοπικά … Η Νο1 Επιλογή του Καταναλωτή είναι διαφορετική τελικά. Γιατί μας δίνουν Διαφορετικές Πληροφορίες. Ενημερώνουμε τους Partners και διαχειρίζονται Το κατάστημα τους Καλύτερα. Σε κάθε επιχείρηση Που μας προτιμάει Του επιστρέφουμε Το 20πλάσιο σε Ανάπτυξη. Η Νο1 Επιλογή του Καταναλωτή είναι διαφορετική τελικά. Γιατί μας δίνουν Διαφορετικές Πληροφορίες. Ενημερώνουμε τους Partners και διαχειρίζονται Το κατάστημα τους Καλύτερα. Σε κάθε επιχείρηση Που μας προτιμάει Του επιστρέφουμε Το 20πλάσιο σε Ανάπτυξη.

11 Εμπόριο ή Επιχείρηση

12 Όλοι έχουμε αποτυχίες και κακοτυχίες. Όλοι λέμε κάποια στιγμή γιατί θέε μου.. Όλοι θέλουμε να τα παρατήσουμε αλλά κρατάμε λίγο ακόμα… Μπορούμε να πούμε όλοι ότι θα τα καταφέρουμε ότι κιαν συμβεί.. Μπορούμε να πούμε όλοι ότι θα τα καταφέρουμε ότι κιαν συμβεί.. Όλοι μπορούμε να κάνουμε το όνειρο πραγματικότητα αρκεί να προσπαθήσουμε το ποιο μικρό βήμα. Το επόμενο

13 Μπορείτε να ζήσετε το όνειρο σας… Τι καλύτερο από την κοινωνική προσφορά, την κοινωνική ευθύνη, και την κοινωνική ανταποδοτικότητα. Κάντε αυτό που αγαπάτε καθημερινότητα και δώστε δύναμη στο καινοτόμο εγώ να ζήσετε στο όνειρο σας…

14 Ας φανταστούμε ότι δεν αγαπάμε αυτό που κάνουμε! Πόσο καλοί κτηνίατροι θα ήμασταν, ή πόσο καλοί κληρικοί, η πόσο καλοί γιατροί, η πόσο καλοί νοσηλευτές, πόσο καλοί μάγειροι, η πόσο καλοί ταχυδρόμοι, ακόμα πόσο καλοί δάσκαλοι …. Πρέπει πρώτα να αγαπάμε αυτό που θέλουμε να κάνουμε και μετά να το δοκιμάζουμε χωρίς φόβο για την αποτυχία γιατί πάντα μα πάντα εμείς σηκωνόμαστε μετά την πτώση μας… Ρωτήστε ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΣΑΣ !

15 TI EINAI TO CRM Είναι η μεθοδολογία που χρησιμοποιεί την τεχνολογία για να αναπτύξει τις ζητούμενες δράσεις.

16 Μέρος του δικού μας CRM ΚΟΥΠΟΝΙΑ ΕορτέςΓεγονοντα ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Ημέρας Είδους FREE OF CHARGE Με κάθε αγορά Με χρονικό όριο Με την χρήση Επιβράβευση Συμμετοχή σε Παροχές Με την χρήση σε συγκεκριμένο επαγγελματία Επιβράβευση Συμμετοχή σε παροχές FREE OF CHARGE Στόχος Όριο Ανάδειξη Ποιότητα ζωής προς χρήση Εκπαίδευση στην κοινωνική επιχειρηματικότητα Προετοιμασία για Πάροχο. WORKSHOP ΧΡΗΣΤΩΝ Εκπαίδευση σε βασικά οικονομικά και υποστήριξη για εκμάθηση τρόπου sy.ma Ανάλυση Αγοράζω Τοπικά όχι ως επάγγελμα αλλά ως επιχειρείν WORKSHOP Παρόχων Προτεινόμενοι PARTNERS που μπορεί να συμμετέχουν και στη δράση Synergy Marketing PARNTER και συμμέτοχος στις δράσεις του SY.MA. WORKSHOP PARTNERS SY.MA.

17 Γιατί το «χρήμα» δεν αποτελεί αυτοσκοπό. Δεν είναι το μέσο της επιτυχίας. Ναι είναι απαραίτητο για να προχωρήσεις αλλά πάντα ποιο δυνατό στοιχείο είναι να ξέρεις τι θές, πως το θες, και να το κάνεις ομαδικά. Γιατί το «χρήμα» δεν αποτελεί αυτοσκοπό. Δεν είναι το μέσο της επιτυχίας. Ναι είναι απαραίτητο για να προχωρήσεις αλλά πάντα ποιο δυνατό στοιχείο είναι να ξέρεις τι θές, πως το θες, και να το κάνεις ομαδικά.

18 STEVE JOBS MAC-APPLE-PIXAR

19 1.Μη βάζετε άσκοπα όρια στη ζωή σας. 2.Να έχετε πάθος με αυτό που κάνετε. 3.Σχεδιάζεται για σας και όχι χωρίς εσάς. 4.Μην πουλάτε άχρηστα (υπηρεσίες, προϊόντα, ιδέες, κτλ). 5.Δημιουργήστε μια τρομερή ομάδα. 6.Μην στοχεύετε σε υπερκέρδη. 7.Να είστε υπερήφανοι για αυτό που κάνετε. 8.Δημιουργήστε αυτό που θέλει ο πελάτης. 9.Το Marketing αφορά αξίες. 10.Συνεχίστε να είστε πεινασμένοι για γνώση και επιτυχία, συνεχίστε να σκέπτεστε με αγνότητα 1.Μη βάζετε άσκοπα όρια στη ζωή σας. 2.Να έχετε πάθος με αυτό που κάνετε. 3.Σχεδιάζεται για σας και όχι χωρίς εσάς. 4.Μην πουλάτε άχρηστα (υπηρεσίες, προϊόντα, ιδέες, κτλ). 5.Δημιουργήστε μια τρομερή ομάδα. 6.Μην στοχεύετε σε υπερκέρδη. 7.Να είστε υπερήφανοι για αυτό που κάνετε. 8.Δημιουργήστε αυτό που θέλει ο πελάτης. 9.Το Marketing αφορά αξίες. 10.Συνεχίστε να είστε πεινασμένοι για γνώση και επιτυχία, συνεχίστε να σκέπτεστε με αγνότητα Αγοράζω τοπικά, όχι άλλη μία προσπάθεια, αλλά η δική μας προσπάθεια O Steve Jobs mας δείχνει το δρόμο ας τον ακολουθήσουμε στην δική μας προσπάθεια: Παρακαλώ μετά από αυτή την μικρή παρουσίαση θα θέλαμε να μας γνωστοποιήσετε γραπτός τη φράση που θα χαρακτηρίζει την εικόνα του Αγοράζω τοπικά. Η γνωστοποίηση θα πρέπει να γίνει στα επόμενα 5 λεπτά στη γραμματεία ή σε μήνυμα στο ή στο


Κατέβασμα ppt "Ας φανταστούμε … Τι είναι καλύτερο για μας…; Τι είναι καλύτερο για τους άλλους ; Τι είναι καλύτερο για μας και τους άλλους ; Τι μπορούμε να κάνουμε;"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google