Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

MARKETING & CREATIVE MEDIA ΠΛΑΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "MARKETING & CREATIVE MEDIA ΠΛΑΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 MARKETING & CREATIVE MEDIA ΠΛΑΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ

2 MARVELLOUS TRAVEL NOW MARKETING & CREATIVE MEDIA

3 Λειτουργεί σαν Travel Agency με έδρα του την Γλυφάδα MARKETING & CREATIVE MEDIA Απευθύνεται στην μεσοανώτερη οικονομική τάξη Ειδικεύεται σε outgoing τουρισμό Στοχεύει να επεκτείνει τη γκάμα υπηρεσιών του σε: business travels (bonus trips), leisure, conferencing, incoming τουρισμό To Marvellous travel σήμερα: Προσφέρει σιγουριά και φιλικότητα στους πελάτες του MARVELLOUS TRAVEL NOW

4 Το marvellous travel εμφανίζεται στο διαδύκτιο με τρία (3) διαφορετικά ονόματα : στο site gtp (Greek Travel Pages) αναφέρεστε σαν Marvellous Travel Shop στο site gtp (Greek Travel Pages) αναφέρεστε σαν Marvellous Travel Shop στο site vrisko.gr σαν Marvellous Travel –Μεγάλη Γέφυρα Travel στο site vrisko.gr σαν Marvellous Travel –Μεγάλη Γέφυρα Travel στο facebook αναφέρεστε σαν Marvellous Travel Greece στο facebook αναφέρεστε σαν Marvellous Travel Greece ενώ σήμερα χρησιμοποιείτε και άλλο ένα: Marvellous Travel Experience ενώ σήμερα χρησιμοποιείτε και άλλο ένα: Marvellous Travel Experience MARKETING & CREATIVE MEDIA MARVELLOUS TRAVEL NOW Αδυναμίες & Επιπτώσεις

5 Τα mail accounts δεν σχετίζονται με εταιρικό domain Τα mail accounts δεν σχετίζονται με εταιρικό domain Το stationary (έντυπο υλικό π.χ card visit κλπ) δεν έχει συνοχή Το stationary (έντυπο υλικό π.χ card visit κλπ) δεν έχει συνοχή Δεν έχει επικοινωνήσει έντονα τις υπηρεσίες του στην τοπική «αγορά» της Γλυφάδας με προωθητικές ενέργειες Δεν έχει επικοινωνήσει έντονα τις υπηρεσίες του στην τοπική «αγορά» της Γλυφάδας με προωθητικές ενέργειες Ο ανταγωνισμός «βγαίνει» πιο επιθετικός Στην εταιρική σελίδα στο facebook παρατηρούνται επικοινωνιακά κενά Στην εταιρική σελίδα στο facebook παρατηρούνται επικοινωνιακά κενά MARKETING & CREATIVE MEDIA MARVELLOUS TRAVEL NOW Αδυναμίες & Επιπτώσεις

6 Το Marvellous Travel αν και λειτουργεί επιτυχημένα στην Ελληνική αγορά εδώ και 10 χρόνια δεν έχει καταφέρει ακόμα να δημιουργήσει... MARKETING & CREATIVE MEDIA Confirmed Brand Identity Διαδικτυακή παρουσία Επικοινωνία των προγραμμάτων του με το υπάρχων πελατολόγιο Tα μέσα να προσεγγίσει νέους εν δυνάμει πελάτες Tα μέσα να επικοινωνήσει νέες παροχές-εκδηλώσεις-ταξίδια MARVELLOUS TRAVEL NOW Αδυναμίες & Επιπτώσεις

7 ΣΤΟΧΟΙ - ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ Αναγνωρισημότητα του brand name/ brand awareness Ανάπτυξη & αξιοποίηση διαδικτυακής οντότητας marvelloustravel.gr Διεύρυνση πελατειακής βάσης μέσω του διαδυκτίου Traffic στο επίσημο site της εταιρείας MARKETING & CREATIVE MEDIA

8 ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΔΡΑΣΗΣ Για να: επιτευχθούν οι στόχοι και οι επιδιώξεις μεγιστοποιηθούν οι επισκέψεις στο site σας δημιουργηθεί συνέργεια μεταξύ των online media προτείνουμε τις παρακάτω ενέργειες: MARKETING & CREATIVE MEDIA

9 ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΔΡΑΣΗΣ Επικοινωνιακή Στρατηγική Δημιουργία Slogan (Tagline) Δημιουργία & Διαχείρ ι ση social media profiles Ενίσχυση brand / brand awareness Δημιουργία & Διαχείρ ι ση περιεχομένου MARKETING & CREATIVE MEDIA

10 ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΔΡΑΣΗΣ Εδραίωση Δικτύου Συνεργατών Travelers Photo Experience (on site & social media) Ad Hoc ενέργειες Δημιουργία blog Καταχώρηση σε καταλόγους (Directory listings) Δημιουργία συνδέσμων (Link Building) MARKETING & CREATIVE MEDIA

11 ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ Localization Σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και actions Facebook Edit & management (posting, sales, fun engagement) Personalized interaction (follow up στους likers-fans) Fun base growth Appealing Headers (meme-in other news) Travel proposals (sure measure) Δημιουργία διαγωνισμών MARKETING & CREATIVE MEDIA

12 Set-up εταιρικής σελίδας ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ Σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και actions Pinterest Board management Sales / Social pins Key Words / Targeting Δημιουργία διαγωνισμών MARKETING & CREATIVE MEDIA

13 Δημιουργικό για το περιεχόμενο video που θα στοχεύουν σε συγκεκριμένες εκδρομές / προορισμούς Social Media promotion / integration ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ Σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και actions Mουσικό association Βελτιστοποίηση SEO MARKETING & CREATIVE MEDIA You Tube

14 Follower growth ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ Σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και actions Set-up εταιρικής σελίδας Board management Διαγωνισμοί Retweet Διάδραση με τους followers MARKETING & CREATIVE MEDIA Twitter

15 ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ Σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και actions Δημιουργία Blog και Τακτικές ενημερώσεις του Δημιουργία διαγωνισμών Commenting Appealing topics Διάδραση / Διασύνδεση με το main site της εταιρείας Χρήση feed και προώθηση (live feed utilization and promotion) Relevant blogs commenting (σχολιασμοί σχετικών blogs) MARKETING & CREATIVE MEDIA Blogging

16 ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ OVER ALL Site consulting βελτίωση εμπειρίας επισκέπτη Site consulting βελτίωση εμπειρίας επισκέπτη Social media analytics μετρήσεις απόδοσης ενεργειών στα social media Social media analytics μετρήσεις απόδοσης ενεργειών στα social media Web analytics μετρήσεις απόδοσης – εντοπισμός αδυναμιών Web analytics μετρήσεις απόδοσης – εντοπισμός αδυναμιών Conversion rate optimization βελτίωση απόδοσης μετατροπών Conversion rate optimization βελτίωση απόδοσης μετατροπών MARKETING & CREATIVE MEDIA

17 Η Click Factor για το Marvellous Συνοψίζοντας λοιπόν και με βάση τα παραπάνω η Click Factor προτείνει την ανάληψη των παρακάτω για το Marvellous travel: Συνοψίζοντας λοιπόν και με βάση τα παραπάνω η Click Factor προτείνει την ανάληψη των παρακάτω για το Marvellous travel: MARKETING & CREATIVE MEDIA Communication Strategy Social Media Marketing Content Management Bloging και υποστηρικτικές ενέργειες Δημιουργικές και σύγχρονες προτάσεις για το site Μετρήσεις και αναφορές απόδοσης

18 MARKETING & CREATIVE MEDIA


Κατέβασμα ppt "MARKETING & CREATIVE MEDIA ΠΛΑΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google