Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ  Φυσικό Περιβάλλον  Τοξικοί κίνδυνοι στα Σχολεία  Διατροφή και Κυλικείο  Συνέπειες Σχολικής.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ  Φυσικό Περιβάλλον  Τοξικοί κίνδυνοι στα Σχολεία  Διατροφή και Κυλικείο  Συνέπειες Σχολικής."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ  Φυσικό Περιβάλλον  Τοξικοί κίνδυνοι στα Σχολεία  Διατροφή και Κυλικείο  Συνέπειες Σχολικής Βίας καιΕκφοβισμού

3 ΘΟΡΥΒΟΣ  Κάθε ανεπιθύμητος ήχος που έρχεται σε επικοινωνία στην τάξη και είναι ενοχλητικός και επιζήμιος στην μαθησιακή διαδικασία.

4 ΘΟΡΥΒΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ  Στα Παιδιά –>Το Άγχος  Στους Εκπαιδευτικούς->ψυχική κόπωση- κόπωση στην φωνή

5 ΤΟΞΙΚΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ  Έκθεση σε τοξικά μέσα στην τάξη μαθητών και εκπαιδευτικών από υλικά διαφόρων τεχνικών όπως διαλύτες, κόλλα, χρώματα. Συστάσεις  Σωστός Αερισμός του χώρου  Χρήση υλικών από ειδικευμένο εκπαιδευτικό

6 ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΚΥΛΙΚΕΙΟ  Τα παιδιά δεν μπορούν ενστικτωδώς να επιλέξουν υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή, για το λόγο αυτό το σχολικό κυλικείο παρέχει ποικιλία θρεπτικών και ελκυστικών τροφίμων σε λογικές τιμές  Συστάσεις  Έλεγχος ειδών από Εκπαιδευτικούς και Γονείς  Υγιεινά και Ασφαλή Τρόφιμα  Εκπαίδευση για Υγιεινή Επιλογή και Χρήση Τροφίμων από μαθητές.

7 ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ  Σωματική και ψυχολογική εξάντληση  Μείωση της αυτοεκτίμησης, εσωστρέφεια, (κοινωνικό) άγχος, ανασφάλεια, δυσλειτουργικότητα  Συναισθηματική απόσυρση, απομόνωση, μοναχικότητα  Χαμηλός αυτοσεβασμός και αυταξία, αυτολύπηση, κατάθλιψη  Φοβίες (π.χ. σχολική φοβία)  Σχολική άρνηση, αποφυγή χώρων, μη ελεύθερη διακίνηση στο σχολικό χώρο, απουσίες

8  Σχολική αποτυχία, μαθησιακές δυσκολίες, μείωση σχολικής επίδοσης, δυσκολία συγκέντρωσης και προσοχής  Ψυχοσωματικά προβλήματα και δυσφορία (π.χ. διαταραχές ύπνου, διατροφής, πονοκέφαλοι κλπ.)  Θυμός, ανάπτυξη επιθετικής συμπεριφοράς  Φαινόμενο «ντόμινο» (το παιδί-θύμα εκφοβίζει με τη σειρά του άλλα πιο αδύναμα παιδιά)  Περιπτώσεις εφήβων: αυτοκτονίες (στο εξωτερικό)

9  Χαμηλή αυτοεκτίμηση, κατάθλιψη, άγχος ως ενήλικες  Μειωμένη προσαρμοστικότητα  Έλλειψη εμπιστοσύνης και οικειότητας στις σχέσεις  Εγκληματικότητα κατά την ενήλικη ζωή, «κύκλος της κακοποίησης» (μετέπειτα ενδοοικογενειακή βία, συζυγική κακοποίηση)

10 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Προκαταρκτικές ενέργειες για άμεση ανάληψη δράσης σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης για το λόγο αυτό ελέγχουμε:  τους πυροσβεστήρες  κουτί πρώτων βοηθειών  καθορίζουμε χώρο συγκέντρωσης  επιλέγουμε υπηρεσίες οι οποίες αφορούν την υγιεινή στο σχολείο

11 ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ  Εφαρμογή Εμβολιασμού  Καθαρισμός Χώρων  Πλύσιμό Χεριών  Ατομικό δελτίο Υγείας των μαθητών

12 ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ  Βελτιωμένη επίδοση των μαθητών  Μείωση του λειτουργικού κόστους  Αυξημένη ικανοποίηση Εκπαιδευτικών  Μείωση Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων

13 Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ  ΒΕΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ  ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ  ΗΛΙΑΔΟΥ ΑΝΝΑ - ΜΑΡΙΑ  ΚΟΡΟΣΙΔΟΥ ΚΙΚΗ  ΛΟΓΚΟΝΕ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ  ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ  ΜΟΥΡΑΤΙΔΟΥ ΑΘΗΝΑ


Κατέβασμα ppt "ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ  Φυσικό Περιβάλλον  Τοξικοί κίνδυνοι στα Σχολεία  Διατροφή και Κυλικείο  Συνέπειες Σχολικής."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google