Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΑΞΗ Β Σχολ. Έτος 2015-16 «Η έμπνευση γεννά έμπνευση» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατερίνα Θεοδωροπούλου, ΠΕ 06 Rob.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΑΞΗ Β Σχολ. Έτος 2015-16 «Η έμπνευση γεννά έμπνευση» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατερίνα Θεοδωροπούλου, ΠΕ 06 Rob."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΑΞΗ Β Σχολ. Έτος 2015-16 «Η έμπνευση γεννά έμπνευση» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατερίνα Θεοδωροπούλου, ΠΕ 06 Rob Gonsalves – “The Sun Sets Sail”

2 Συχνά οι μαθητές μικροί και μεγάλοι νιώθουν να βαριούνται και να κουράζονται με τα μαθήματά τους και μαζί με τους καθηγητές τους αναζητούν τρόπους να ‘ζωντανεύουν’ τη ρουτίνα του μαθήματος με ποικίλες δραστηριότητες οι οποίες μάλιστα εκπλήσσουν ευχάριστα τη σχολική κοινότητα! Έτσι, και εμείς στο Β4 στο πλαίσιο του μαθήματος του Project φέτος σκεφτήκαμε πως υπάρχει ευκαιρία να εμπλουτιστεί το σχολικό μας πρόγραμμα με δραστηριότητες μέσω διαφόρων μορφών τέχνης!

3 Αρχικά, λοιπόν, μας απασχόλησε το ερώτημα ‘Τι είναι Τέχνη;’ Χρησιμοποιήσαμε βιβλία τέχνης και οδηγούς από διάφορα μουσεία, είδαμε αποσπάσματα ταινιών και κινούμενων σχεδίων και τραγουδιών, περιηγηθήκαμε στο διαδίκτυο σε ιστότοπους πινακοθηκών και φυσικά συζητήσαμε σχετικά με το θέμα. Rob Gonsalves – Bedtime Aviation Camera Obscura Οι γνώμες ήταν πολλές. Η Τέχνη μας προσφέρει ευχαρίστηση, γνώσεις, δημιουργικότητα και συνεργασία.

4 Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και ασχολήθηκαν με την αγαπημένη τους μορφή τέχνης που θεώρησαν ότι αν αποτελούσε μέρος του σχολικού προγράμματος τότε θα ήταν μεγάλο όφελος για τους μαθητές ως προς την ανάπτυξη σημαντικών δεξιοτήτων όπως η κριτική σκέψη, η δημιουργικότητα, η συνεργατικότητα, η ενσυναίσθηση ή ακόμα και η αισθητική αξία της τέχνης.

5 Ξεκινήσαμε όλοι μαζί με μία δραστηριότητα Δημιουργικής Γραφής και γράψαμε την αυτοβιογραφία μας! Ανταλλάξαμε τα ‘βιβλία’ μας και συζητήσαμε τα οφέλη της δημιουργικής γραφής (π.χ., φαντασία, ανάπτυξη γλωσσικών δεξιοτήτων, ενσυναίσθηση).

6

7 Στη συνέχεια η κάθε ομάδα παρουσίασε το δικό της θέμα ενώ συγχρόνως οι μαθητές της κάθε ομάδας μοίραζαν φύλλα εργασίας ώστε να συζητάμε κάθε φορά για τη συγκεκριμένη μορφή τέχνης που θα ωφελούσε τους μαθητές αν ασχολούνταν με αυτήν στο σχολείο. Εδώ παρατίθενται κάποιες εργασίες. Μπουκιά και Φώτο Κορκοβίλης Ηλίας Κοσλίδης Αποστόλης Κωνσταντινίδης Δημοσθ. Μπουζάτου Αλέξανδρος Οι χορογράφοι Ζούπας Κων/νος Θεοκτίστου Μάγδα Καράπαπα Ιωάννα Κώστα Χριστίνα Ζωγραφική και Κινηματογράφος Ζούπα Βασιλική Καλλιαμπέτσος Κων/νος Κασιμάτης Γιώργος Μανιάτη Χριστίνα Photopainters Ηλιάδου Χριστίνα Καρκαλέτσου Κατερίνα Κρεμμύδας Βαγγέλης Νικολαΐδης Άκης The Photographers Θανασού Αναστασία Κόκκαλη Μιχαέλα Κούλης Κανέλλος

8 Τα συμπεράσματά μας είναι ότι μέσω της Τέχνης κερδίζουν και οι μαθητές και οι καθηγητές τους. Καλλιεργούμε συναισθηματικούς δεσμούς, αναπτύσσουμε την ενσυναίσθησή μας, αφυπνιζόμαστε πολιτιστικά και εκφραζόμαστε με τον δικό μας τρόπο. Τέλος, αυτό που εκτιμήσαμε πιο πολύ σχετικά με την Τέχνη είναι ότι δεν υπάρχει σωστό ή λάθος! Και, χαρήκαμε το μάθημά μας με μία υπέροχη ξενάγηση στην Εθνική Πινακοθήκη!


Κατέβασμα ppt "2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΑΞΗ Β Σχολ. Έτος 2015-16 «Η έμπνευση γεννά έμπνευση» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατερίνα Θεοδωροπούλου, ΠΕ 06 Rob."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google