Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Εισαγωγή Στόχος: Συμβολή στην ανάπτυξη του ποιοτικού τουρισμού και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου Ιούνιο- Σεπτέμβριο 2012 Σε συνεργασία με ξενοδοχεία.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Εισαγωγή Στόχος: Συμβολή στην ανάπτυξη του ποιοτικού τουρισμού και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου Ιούνιο- Σεπτέμβριο 2012 Σε συνεργασία με ξενοδοχεία."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Εισαγωγή Στόχος: Συμβολή στην ανάπτυξη του ποιοτικού τουρισμού και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου Ιούνιο- Σεπτέμβριο 2012 Σε συνεργασία με ξενοδοχεία και μονάδες ΕΔ Μέσω διαδικτύου (SurveyMonkey) 135 ερωτηματολόγια Πιστικότητα δείγματος Ερωτηματολόγιο και αναλυτικά στοιχεία στο:

3 Χώρα μόνιμης κατοικίας 36% Ελλάδα 16% Γερμανία/ Αυστρία/ Ελβετία 12% Ιταλία 10% Γαλλία 9% Ην. Βασίλειο/ Ιρλανδία 17% άλλες χώρες

4 Πώς ταξίδεψαν;

5 Πόσο έμειναν;

6 Άλλα στοιχεία Πού αλλού έμειναν; 36% σε άλλα νησιά του Αιγαίου 27% στην Αθήνα 44% μόνο στην Πάρο Πόσες φορές έχουν έρθει στην Πάρο; 38% 1 η επίσκεψη 24% 2 η επίσκεψη 38% πάνω από 2 φορές

7 Πώς έκαναν την κράτηση;

8 Το προφίλ των επισκεπτών Ένα σχετικά υψηλό ποσοστό μπορεί να περιγραφεί ως «υψηλής ποιότητας» ή ως «σχετικά εύποροι» με βάση τις ακόλουθες ενδείξεις: 85% ανεξάρτητοι (15% «πακέτο διακοπών») 70% έχουν επισκεφθεί 2+ χώρες τους τελευταίους 12 μήνες για δουλειά ή διακοπές 32% περιγράφεται ως ιδιοκτήτες επιχειρήσεων / διευθυντές / αυτοαπασχολούμενοι 83% χρησιμοποιούν το διαδίκτυο κάθε μέρα και σχεδόν τα 2/3 είχαν ένα φορητό υπολογιστή ή /και «έξυπνο» τηλέφωνο μαζί τους.

9 Τί χρησιμοποίησαν/επισκέφθηκαν

10 Βαθμός ικανοποίησης Ικανοποίηση από ποιότητα και κόστος Γενικά, το κόστος θεωρείται ότι είναι λιγότερο ικανοποιητικό από άλλες πτυχές των υπηρεσιών: Ταξίδι: η διάρκεια και η άνεση θεωρούνται «ικανοποιητικές» από το 60%, αλλά το κόστος μόνο από το 32% (24% από έλληνες) Κατάλυμα: ο χώρος/εξοπλισμός θεωρείται "ικανοποιητικός" από το 81%, η εξυπηρέτηση/καθαριότητα από το 92%, το κόστος από το 70%. Φαγητό και ποτά: ποιότητα/επιλογή/τοπικές σπεσιαλιτέ θεωρούνται «ικανοποιητικά» από το 71%, το κόστος μόνο από 38% (24% ελλήνων) Συνολική ικανοποίηση Το 100% (!!!) δήλωσαν «συνολικά ικανοποιημένοι» από την επίσκεψή τους στην Πάρο. Το 92% ότι είναι πολύ πιθανό να ξανάρθουν στην Πάρο για καλοκαιρινές διακοπές ή να συστήσουν την Πάρο σε φίλους τους. (Λίστες του τί άρεσε περισσότερο ή λιγότερο...)

11 Γιατί διάλεξαν την Πάρο

12 Θα έρθουν άνοιξη/φθινόπωρο; Το 43% είναι πολύ πιθανό να ξανάρθουν στην Πάρο για διακοπές ή ένα μικρό “break” την άνοιξη ή το φθινόπωρο ή να συστήσουν κάτι τέτοιο σε φίλους τους. 53% εκείνων που ήταν χωρίς παιδιά 55-60% εκείνων που προέρχονται από τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γαλλία 80% για όσους επισκέφθηκαν την Πάρο τον Ιούνιο ή τον Σεπτέμβριο

13 ...και γιά ποιό λόγο;

14 Συμπεράσματα Η ανάπτυξη του τουρισμού του νησιού μπορεί να βασιστεί στους αξιόλογους και με υψηλές απαιτήσεις επισκέπτες Υπάρχουν σημαντικά περιθώρια για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου Τα συμπεράσματα της έρευνας επιβεβαιώνουν τις προσδοκίες των ΦτΠ και του «Πάρος 2020»: οι κύριες πηγές εισοδήματος της Πάρου είναι οι τουρίστες, οι ιδιοκτήτες δεύτερης κατοικίας (ημι-μόνιμοι κάτοικοι) και οι παροχές (συντάξεις, επιδόματα πρόνοιας, κλπ). είναι εφικτό να αυξηθούν σημαντικά τα έσοδα από τις δύο πρώτες πηγές χωρίς να αυξηθεί ο αριθμός των επισκεπτών ή η συνέχιση των πριν-από-την-κρίση τάσεων οικιστικής ανάπτυξης, με τις συνακόλουθες πιέσεις στο περιβάλλον και τις υποδομές του νησιού (κυκλοφοριακό, σκουπίδια, έλλειψη νερού, κλπ) που τελικά οδηγούν σε μη αναστρέψιμη καταστροφή του χαρακτήρα του νησιού, που είναι και το κύριο τουριστικό πλεονέκτημα της Πάρου.

15 Χάρης Μαρτίνος ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥ


Κατέβασμα ppt "Εισαγωγή Στόχος: Συμβολή στην ανάπτυξη του ποιοτικού τουρισμού και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου Ιούνιο- Σεπτέμβριο 2012 Σε συνεργασία με ξενοδοχεία."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google