Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΠΑΚΑΒ 2015 Εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες 1. 2 Δημήτρης Γαργαλιάνος.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΠΑΚΑΒ 2015 Εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες 1. 2 Δημήτρης Γαργαλιάνος."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΠΑΚΑΒ 2015 Εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες 1

2 2 Δημήτρης Γαργαλιάνος

3 Εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες ΣΕΓΑΣ Ο ΣΕΓΑΣ κατανοεί ότι η καλύτερη επένδυση που μπορεί να κάνει ένας οργανισμός για την ανάπτυξή του είναι στην εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού του. Το 2015 υλοποίησε τις παρακάτω δράσεις: 3 Δημήτρης Γαργαλιάνος

4 Εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες ΣΕΓΑΣ  Υποστήριξε αθλητές σε εκπαιδευτικά ζητήματα.  Συνεργάστηκε με τα Εκπαιδευτήρια ΑΚΜΗ και εξασφάλισε 17 υποτροφίες για αθλητές / τριες.  Προκήρυξε σεμινάρια σε όλες τις ΕΑΣ (έχει σταλεί έγγραφο, με το οποίο τις ζητείται να ορίσουν μία ημερομηνία για τη διοργάνωση σεμιναρίου με θέματα οργάνωσης / διοίκησης.  Υποστήριξε την οργάνωση της ημερίδας που διοργανώθηκε στο Ηράκλειο, κατά τη διάρκεια του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Στίβου. 4 Δημήτρης Γαργαλιάνος

5 Εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες ΣΕΓΑΣ  Διοργάνωσε σεμινάρια σε διοικητικά στελέχη του ΜΓΣ Εθνικός Αλεξανδρούπολης καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.  Συνέβαλλε σημαντικά στην οργάνωση και την επιστημονική υποστήριξη του συνεδρίου του ΜΓΣ Εθνικός Αλεξανδρούπολης (26 Σεπτεμβρίου).  Επιμελήθηκε τα πρακτικά του συνεδρίου του ΜΓΣ Εθνικός Αλεξανδρούπολης και τα έστειλε ηλεκτρονικά σε όλα τα σωματεία. 5 Δημήτρης Γαργαλιάνος

6 Εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες ΣΕΓΑΣ  Υποστήριξε προπονητή σε θέματα συγγραφής βιογραφικού.  Συνέδεσε την ιστοσελίδα του ΣΕΓΑΣ με τη σελίδα Dual Career του ΠΑΣΑΠ.  Εξέλιξε το ηλεκτρονικό βιβλίο με θέμα οργάνωση / διοίκηση αθλητικού σωματείου.  Υπέβαλλε πρόταση στην IAAF για τη δημιουργία συστήματος εκπαίδευση των διοικητικών στελεχών του αθλήματος. 6 Δημήτρης Γαργαλιάνος

7 Τι μπορούν να κάνουν τα σωματεία για να διευκολύνουν την ανάπτυξή τους; 7 Δημήτρης Γαργαλιάνος

8 Ρόλος των αθλητικών σωματείων  Εθνικός o Υγεία o Εθνική Άμυνα  Κοινωνικός  Εκπαιδευτικός  Οικονομικός  Πολιτιστικός Δημήτρης Γαργαλιάνος

9 1. Κατανόηση οφελών 2. Πρώτα ο αθλητής 3. Σύνδεση με κοινωνία 4. Stakeholders 5. Εκπαίδευση 6. Καλή «εικόνα» 7. Εσωτερικός Κανονισμός 8. Νέες τεχνολογίες 9. ΑΣΦΑΛΕΙΑ 10. Αυτοχρηματοδότηση Δημήτρης Γαργαλιάνος

10 10 Δημήτρης Γαργαλιάνος 1. Κατανόηση των οφελών που προκύπτουν από τον αθλητισμό

11 Η άσκηση / άθληση:  Βελτιώνει την σωματική – πνευματική – ψυχική υγεία.  Εδραιώνει την ευζωία.  Οδηγεί τα παιδιά και τους νέους προς μία θετική κατεύθυνση στη ζωή τους.  Δημιουργεί ωφέλειες σε ατομικό, κοινωνικό, εθνικό και διεθνές επίπεδο.  Συμβάλλει στην ανάπτυξη της οικονομίας.  Ευαισθητοποιεί σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος. 11 Δημήτρης Γαργαλιάνος

12 Ποσοστό υπέρβαρων + παχύσαρκων παιδιών ηλικίας ετών Διεθνής Σύνδεσμος Μελέτης Παχυσαρκίας (2011) 12 Δημήτρης Γαργαλιάνος

13 13 Δημήτρης Γαργαλιάνος

14 14 Δημήτρης Γαργαλιάνος

15 Κυβέρνηση Εθνική Ομοσπονδία ΣΩΜΑΤΕΙΟ Εθνική Ολυμπιακή Επιτροπή ΑΘΛΗΤΗΣ Προπονητικές υπηρεσίες Εγκαταστάσεις - Εξοπλισμός Επιστημονική & ιατρική υποστήριξη Επιμόρφωση και επαγγελματική εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της αθλητικής καριέρας για επαγγελματική αποκατάσταση μετά από αυτή. Δεξιότητες ζωής. Χορηγοί Διαφημίσεις Εμφανίσεις σε εκδηλώσεις Αθλητική υποστήριξη Οικονομική υποστήριξη Επαγγελματική υποστήριξη Προσωπική υποστήριξη ΜάνατζμεντΜάνατζμεντ ΜάνατζμεντΜάνατζμεντ Υποστήριξη από την οικογένεια Συναισθηματική ισορροπία Καθημερινές ασχολίες Ψυχαγωγία Δημήτρης Γαργαλιάνος 2. Πρώτα ο αθλητής

16 3. Ουσιαστικότερη σύνδεση / επικοινωνία με την κοινωνία 16 Δημήτρης Γαργαλιάνος

17  Συμμετέχει περισσότερο (βαδίζει, τρέχει, ποδηλατεί, κολυμπάει, αναρριχάται, κλπ.)  Συμμετέχει οικογενειακά.  Νοιάζεται για την υγεία και την ευζωία.  Ψάχνει απλό και οικονομικό τρόπο ικανοποίησης των αναγκών.  Έχει ευαισθησίες – Αναζητά την αλληλεγγύη. 17 Τάσεις της κοινωνίας: Δημήτρης Γαργαλιάνος

18 Τι κάνουμε;  Κατανοούμε το «περιβάλλον» μας.  Διευρύνουμε τη σχέση μας με μεγάλους τομείς της κοινωνίας και με όλες τις ηλικίες.  Εφαρμόζουμε το «δούναι και λαβείν» (όχι το «πάρε – δώσε»).  Δημιουργούμε / συμμετέχουμε σε κοινωφελείς δράσεις (π.χ., αιμοδοσία, οργάνωση συνεδρίου).  Τακτοποιούμε τις υποχρεώσεις σε εφορία και ασφαλιστικά ταμεία.  Αξιοποιούμε το υπάρχον στελεχιακό δυναμικό.  Αξιοποιούμε τα εργαλεία του μάνατζμεντ / μάρκετινγκ / sponsoring. 18 Δημήτρης Γαργαλιάνος

19 Αποφασίζουμε να «ανοίξουμε» στην κοινωνία με διεύρυνση:  Υπηρεσιών (γενική άσκηση, διατροφή, φυσική κατάσταση)  Αγώνων (σκυταλοδρομίες, beach athletics)  Δράσεων (φιλανθρωπία, τουρισμός)  Χώρων δράσης (δρόμοι, πάρκα, βουνά)  Σχέσεων (με ΜΚΟ, άλλα αθλητικά σωματεία) 19 Τι κάνουμε; Δημήτρης Γαργαλιάνος

20 4. Προσδιορισμός των stakeholders και συνεργασία μαζί τους 20 Δημήτρης Γαργαλιάνος

21 21 Πρόταση: Μάκης Ασημακόπουλος

22 Ανάπτυξη δικτύου σχέσεων με: - Χορηγούς - Διαφημιστές - ΕΑΚ - Ιδιωτικά Γυμναστήρια - Εθελοντικές οργανώσεις π.χ. Πρόσκοποι Εταιρείες οργάνωσης εκδηλώσεων Εταιρείες οργάνωσης υπαίθριων δραστηριοτήτων - Μη Αθλητικούς Συλλόγους π.χ. φυσιολατρικούς - Πολιτιστικούς συλλόγους - Κέντρα Νεότητας - ΚΑΠΗ - Πρόνοια - ΓΓΑ - ΕΟΕ - Δημότες - Αθλούμενους - Συλλόγους Εργαζομένων - Εργατικά Κέντρα - Επιστημονικούς Φορείς π.χ. ΕλλΕΔΑ, ΕΓΒΕ, ΠΕΠΦΑ - Νοσηλευτικά Ιδρύματα - Αθλητικά Εργαστήρια - Άλλα σωματεία - Ομοσπονδία - Ενώσεις - Σχολικές Κοινότ. (Α’, Β’, Γ’ βάθμια) - Συλλόγ. Γονέων & Κηδεμόνων - Περιφέρεια - Γραφείο Φυσικής Αγωγής Εκκλησία - Πνευματικά Κέντρα - Μουσεία 22 Δημήτρης Γαργαλιάνος

23 5. Εκπαίδευση όλων των στελεχών / stakeholders  Αθλητές (διατροφή, ψυχολογία, διαχείριση εικόνας, φοροτεχνικά, επαγγελματικός προσανατολισμός, απαγορευμένες ουσίες, κλπ.).  Προπονητές (φυσιολογία, εργομετρία, πρώτες βοήθειες, κλπ.)  Διοικητικά στελέχη (οργάνωση, διοίκηση, μάρκετινγκ, επικοινωνία, ομιλία σε ακροατήριο, κλπ.)  Γονείς (συμπεριφορά στα παιδιά, κλπ.)  Εκπαιδευτική διάσταση στην ιστοσελίδα. 23 Δημήτρης Γαργαλιάνος

24 6. Δημιουργία καλής εικόνας  Λογότυπο  Επιστολόχαρτα  Σελίδα στο διαδίκτυο  Μέσα κοινωνικής δικτύωσης  Ευπρεπή γραφεία  Ευγενική αντιμετώπιση των συναλλασσόμενων  Καλή οργάνωση  Κουλτούρα εκπαίδευσης  Αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης  Συμμετοχή σε κοινωνικές εκδηλώσεις  Οργάνωση αθλητικών / κοινωνικών εκδηλώσεων  Καλές δημόσιες σχέσεις με τους stakeholders 24 Δημήτρης Γαργαλιάνος

25 7. Δημιουργία Εσωτερικού Κανονισμού  Περιγράφει το πώς λειτουργεί το σωματείο.  Περιλαμβάνει το οργανόγραμμα.  Παραθέτει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις όλων όσοι συμμετέχουν στη λειτουργία του σωματείου.  Περιγράφει τις διαδικασίες που ακολουθούνται σε κάθε ειδική περίπτωση (πληρωμές οφειλών, αντιμετώπιση ειδικών καταστάσεων, κλπ.).  Αναρτάται στην ιστοσελίδα του σωματείου.  Αλλάζει κάθε φορά που είναι απαραίτητο με απόφαση ΔΣ.  Όταν αλλάζει πρέπει να ενημερώνονται όλοι όσοι συμμετέχουν στη λειτουργία του σωματείου.  Προστατεύει το σωματείο σε περίπτωση ατυχήματος. 25 Δημήτρης Γαργαλιάνος

26 8. Αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης  Συνεργασία με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή.  Εκμάθηση προγραμμάτων (word, power point, excel, access, photoshop, κλπ.).  Ανάπτυξη θετικής επικοινωνίας με τους stakeholders σε τακτά χρονικά διαστήματα με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (π.χ., μέσω σελίδας στο facebook, newsletter, Twitter, Instagram, LinkedIn, κλπ.).  Δημιουργία βάσεων δεδομένων (μελών, αθλητών, προπονητών, γονέων, σχολείων, γιατρών, δημοσιογράφων, κλπ.) 26 Δημήτρης Γαργαλιάνος

27 9. Έμφαση στην ΑΣΦΑΛΕΙΑ όλων  Ανθρώπων (αθλητών, προπονητών, φιλάθλων) Ασφάλιση, γνώση παροχής πρώτων βοηθειών  Εγκαταστάσεων και εξοπλισμού Ασφάλιση  Οικονομικών Καλή διαχείριση, λογιστής,  Νομική προστασία Εσωτερικός κανονισμός, νομικός σύμβουλος 27 Δημήτρης Γαργαλιάνος

28 10. Αυτοχρηματοδότηση  Επιχορήγηση / υποστήριξη με υπηρεσίες και υλικά από το Δήμο / Περιφέρεια / άλλους φορείς.  Συνδρομές αθλητών / αθλούμενων.  Εκπτωτική κάρτα μέλους για επιχειρήσεις της περιοχής.  Οργάνωση προγραμμάτων για δημότες (www.athlisiyiaolous.gr).www.athlisiyiaolous.gr  Παροχή υπηρεσιών (καλοκαιρινά camps για παιδιά, εκπαίδευση υποψηφίων για ΤΕΦΑΑ / παραγωγικές σχολές, κλπ.).  Ενοικίαση εγκαταστάσεων (αν υπάρχουν ιδιόκτητες).  Οργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων (ημιμαραθώνιος, κλπ.).  Οργάνωση κοινωνικών εκδηλώσεων (χριστουγεννιάτικο bazaar, αποκριάτικος χορός, κλπ.).  Χορηγίες.  Δωρεές.  Fundraising για κάποιο σκοπό.  Ευρωπαϊκά προγράμματα. 28 Δημήτρης Γαργαλιάνος

29 Επίπεδα αθλητισμού - Αθλητισμός για Όλους - Σχολικός αθλητισμός Ερασιτεχνικός αθλητισμός Επαγγελματικός αθλητισμός Εθνική ομάδα Οι υψηλές επιδόσεις των αθλητών των 3 κορυφαίων επιπέδων προσελκύουν πολλά παιδιά να συμμετέχουν στη βάση της πυραμίδας Παιχνίδι στη γειτονιά Όσο πιο πολλά παιδιά συμμετέχουν στα χαμηλά επίπεδα του αθλητισμού τόσο πιο πολλές πιθανότητες υπάρχουν να βρεθούν ικανοί αθλητές Δημήτρης Γαργαλιάνος

30 Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας 30


Κατέβασμα ppt "ΕΠΑΚΑΒ 2015 Εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες 1. 2 Δημήτρης Γαργαλιάνος."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google