Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

‘ ’Πολυπολιτισμική Εκπαίδευση Ενηλίκων και Ευρωπαϊκή Ταυτότητα Α.M.E.d.E.I.’’ Αναφορά για το 1 ο σεμινάριο στην Αθήνα 17 Ιανουαρίου, 2011 “Ο ξένος, ο άλλος,

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "‘ ’Πολυπολιτισμική Εκπαίδευση Ενηλίκων και Ευρωπαϊκή Ταυτότητα Α.M.E.d.E.I.’’ Αναφορά για το 1 ο σεμινάριο στην Αθήνα 17 Ιανουαρίου, 2011 “Ο ξένος, ο άλλος,"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ‘ ’Πολυπολιτισμική Εκπαίδευση Ενηλίκων και Ευρωπαϊκή Ταυτότητα Α.M.E.d.E.I.’’ Αναφορά για το 1 ο σεμινάριο στην Αθήνα 17 Ιανουαρίου, 2011 “Ο ξένος, ο άλλος, ο διαφορετικός, εγώ ο ίδιος” GRU-09-P-LP-122-DJ-GR

2

3 Συμμετέχοντες Είκοσι πέντε εκπαιδευτές ενηλίκων. Οι περισσότεροι είναι ενεργοί στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων και της πολυπολιτισμικής εκπαίδευσης Τα 2/3 αυτών ήταν γυναίκες Οι ηλικίες ποικίλουν από 27 έως 65. Οι περισσότεροι πληροφορήθηκαν για το σεμινάριο από φίλους και από την ιστοσελίδα της οργάνωσης

4 Επιμορφωτές Dr Δημήτριος Καλαϊτζίδης -Αντιπρόεδρος της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και Πρόεδρος του Συμβουλίου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΣΠΕ)-Συντονιστής του προγράμματος AMEdEI Δημήτριος Παπαθανασίου, δάσκαλος, αντιπρόεδρος του ΣΠΕ Άννα Χατζηαναστασίου-καθηγήτρια μέλος του ΣΠΕ Τασία Κατσάφαρου, δασκάλα, μέλος του ΣΠΕ Βέρα Δηλάρη, καθηγήτρια, γραμματέας του ΣΠΕ Παύλος Κοσμίδης, καθηγητής, μέλος του ΣΠΕ Γιώργος Βούλγαρης, δάσκαλος, μέλος του ΣΠΕ

5

6 Πρόγραμμα του σεμιναρίου 17,00Προσέλευση 17,15Έναρξη 17.20Παρουσίαση της Ελληνικής Εταιρείας (Δ. Καλαϊτζίδης) 17.25Εισαγωγή στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Grundtvig (Βέρα Δηλάρη) 17.35Παρουσίαση του προγράμματος AMEdEI(Τασία Κατσάφαρου) Δραστηριότητες σπασίματος πάγου Διάλειμμα Εργαστήρια σε 3 διαφορετικές ομάδες: Αξιολόγηση των κεφαλαίων και των διδακτικών ενοτήτων του εγχειριδίου Εφαρμογή 3 διαφορετικών διδακτικών δραστηριοτήτων Συζήτηση πάνω στις διδακτικές δραστηριότητες (Ολομέλεια) Αξιολόγηση του σεμιναρίου- Ελαφρύ δείπνο

7

8 Το εργαλείο αξιολόγησης Προκειμένου να αξιολογήσουμε σωστά τις διαφορετικές διδακτικές ενότητες, ο συντονιστής διαμόρφωσε ένα εργαλείο αξιολόγησης, με τη μορφή ερωτηματολογίου. Το εργαλείο-ερωτηματολόγιο περιλαμβάνει ερωτήσεις σχετικά με την αντιστοιχία τίτλου- περιεχομένου, σχετικά με τους στόχους της διδακτικής ενότητας, σχετικά με τις οδηγίες που δίνονται από τους συγγραφείς, σχετικά με τη διαδικασία υλοποίησης της διδακτικής ενότητας, κτλ.

9

10 Συμπεράσματα 1 Οι περισσότερες από τις διδακτικές ενότητες είναι πλήρεις και σωστά δομημένες Οι περισσότερες από τις διδακτικές ενότητες έχουν θέσει σαφείς και εφικτούς στόχους

11

12 Συμπεράσματα 2 Οι περισσότερες από τις διδακτικές ενότητες είναι σωστά επεξεργασμένες και αποτελεσματικές ως προς τους στόχους τους. Οι περισσότερες από τις διδακτικές ενότητες παρέχουν εφαρμόσιμες προτάσεις για την καθημερινή ζωή των εκπαιδευομένων

13

14 Οφέλη Όλοι οι συμμετέχοντες-επιμορφούμενοι εξέφρασαν την πλήρη ικανοποίησή τους για την ποιότητα της οργάνωσης και του περιεχομένου του σεμιναρίου Όλοι οι συμμετέχοντες-επιμορφούμενοι εξέφρασαν την επιθυμία τους να συμμετάσχουν σε ένα επόμενο, παρόμοιο σεμινάριο Πέντε συμμετέχοντες-επιμορφούμενοι εξέφρασαν την επιθυμία τους να γίνουν μέλης της οργάνωσης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ


Κατέβασμα ppt "‘ ’Πολυπολιτισμική Εκπαίδευση Ενηλίκων και Ευρωπαϊκή Ταυτότητα Α.M.E.d.E.I.’’ Αναφορά για το 1 ο σεμινάριο στην Αθήνα 17 Ιανουαρίου, 2011 “Ο ξένος, ο άλλος,"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google