Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΤΜΗΜΑ MARKETING «SALT SALES» Φωτεινή Φυλλαδίτη Φωτεινή Φυλλαδίτη Λευτέρης Ματζάρης Λευτέρης Ματζάρης Μάριος Ντάμπος Μάριος Ντάμπος Τάσος Παρασχάκης Τάσος.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΤΜΗΜΑ MARKETING «SALT SALES» Φωτεινή Φυλλαδίτη Φωτεινή Φυλλαδίτη Λευτέρης Ματζάρης Λευτέρης Ματζάρης Μάριος Ντάμπος Μάριος Ντάμπος Τάσος Παρασχάκης Τάσος."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 ΤΜΗΜΑ MARKETING «SALT SALES» Φωτεινή Φυλλαδίτη Φωτεινή Φυλλαδίτη Λευτέρης Ματζάρης Λευτέρης Ματζάρης Μάριος Ντάμπος Μάριος Ντάμπος Τάσος Παρασχάκης Τάσος Παρασχάκης ΕΠΑΛΜΥΡΙΝΑΣΕΠΑΛΜΥΡΙΝΑΣ

3 Η επιχειρηματική ιδέα Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα συνεταιρισμό με την επωνυμία «ΑΛΜΥΡΑ» ο οποίος θα ασχολείται με την συλλογή και επεξεργασία του αλατιού καθώς και την παραγωγή προϊόντων που ως βάση τους θα έχουν το θαλασσινό αλάτι της Λήμνου

4 Η Αγορά ΝΟΜΟΣΠΟΛΕΙΣ Ν. ΛάρισαςΛάρισα Ν. ΛέσβουΛήμνος Ν. ΗρακλείουΗράκλειο Ν. ΛέσβουΜυτιλήνη Ν. ΧίουΧίος Ν. ΘεσσαλονίκηςΘεσσαλονίκη Ν. ΑττικήςΠειραιάς Ν. ΔωδεκανήσωνΡόδος Ν. ΚέρκυραςΚέρκυρα Ν. ΑρκαδίαςΤρίπολη Ν. ΈβρουΑλεξανδρούπολη Ν. ΑιτωλοακαρνανίαςΜεσολόγγι Ν. ΚυκλάδωνΝάξος

5 Χάρτης Πωλήσεων

6 Oι Πελάτες Οι πελάτες μας θα είναι: Καταναλωτές Καταναλωτές Εστιατόρια Εστιατόρια Καταστήματα πώλησης μπαχαρικών Καταστήματα πώλησης μπαχαρικών Καταστήματα πώλησης βιολογικών προϊόντων Καταστήματα πώλησης βιολογικών προϊόντων Βιοτεχνίες παραγωγής αλίπαστων Βιοτεχνίες παραγωγής αλίπαστων Βιοτεχνίες παραγωγής αλλαντικών Βιοτεχνίες παραγωγής αλλαντικών Βιοτεχνίες ζωοτροφών Βιοτεχνίες ζωοτροφών

7 Ο Ανταγωνισμός Ο Ανταγωνισμός Βασικό επιχείρημα στο marketing των προϊόντων μας από αλάτι είναι η ανωτερότητα της νοστιμιάς του αλατιού που οφείλεται στα ιχνοστοιχεία της ελληνικής θάλασσας, δηλαδή τα χημικά στοιχεία του ελληνικού θαλασσινού νερού.

8 Ένα δεύτερο επιχείρημα στο marketing των προϊόντων μας είναι η τιμή. Επειδή πρόκειται για ένα όχι συνηθισμένο αλάτι θα προσπαθήσουμε να το τοποθετήσουμε δίπλα σε σπάνια πανάκριβα αλάτια, όπως το ροζ αλάτι από τις Άνδεις του Περού με 60 δολάρια το κιλό ή το κόκκινο αλάτι από τη Χαβάη με 450 δολάρια το κιλό, και θα το πουλήσουμε σε χαμηλότερες τιμές ώστε να πετύχουμε την αναγνώρισή του στις ακριβές αγορές. Ο Ανταγωνισμός Ο Ανταγωνισμός

9 Στρατηγική Στρατηγική Η στρατηγική που θα χρησιμοποιήσουμε θα στηριχτεί στις απαντήσεις των παρακάτω ερωτημάτων που θέσαμε στο τμήμα μας: Σε ποιο κοινό απευθυνόμαστε Σε ποιο κοινό απευθυνόμαστε Ποιο είναι το κύριο μήνυμα που θέλουμε να επικοινωνήσουμε Ποιο είναι το κύριο μήνυμα που θέλουμε να επικοινωνήσουμε Βασική τοποθέτηση (positioning) Βασική τοποθέτηση (positioning)

10 Στρατηγική Στρατηγική Επιθυμητή αντίδραση του κοινού Επιθυμητή αντίδραση του κοινού Τι θέλουμε να σκεφτούν Τι θέλουμε να σκεφτούν Τι θέλουμε να αισθανθούν Τι θέλουμε να αισθανθούν Τι θέλουμε να πράξουν Τι θέλουμε να πράξουν Ποια μέσα και τεχνικές επικοινωνίας θα χρησιμοποιήσουμε Ποια μέσα και τεχνικές επικοινωνίας θα χρησιμοποιήσουμε Τι είδους διαφήμιση και προώθηση θέλουμε Τι είδους διαφήμιση και προώθηση θέλουμε Ποια θα είναι η εφοδιαστική μας αλυσίδα Ποια θα είναι η εφοδιαστική μας αλυσίδα

11 Εκείνο που στη στρατηγική μας θα έχει πρωτεύοντα ρόλο θα είναι ο σεβασμός στο περιβάλλον και για το λόγο αυτό θα χρησιμοποιήσουμε τρόπους εξόρυξης του αλατιού χωρίς επιβαρυντικά μηχανικά μέσα. Έτσι τα αλάτι μας θα πιστοποιηθεί ως ένα βιολογικό προϊόν και θα πάρει θέση δίπλα στα προϊόντα ορθής γεωργικής πρακτικής. Έτσι τα αλάτι μας θα πιστοποιηθεί ως ένα βιολογικό προϊόν και θα πάρει θέση δίπλα στα προϊόντα ορθής γεωργικής πρακτικής. Στρατηγική Στρατηγική

12 Προσέχουμε τη γη μας, τη θάλασσά μας… τη γη μας, τη θάλασσά μας… για να έχουμε! Στρατηγική Στρατηγική

13 Στόχοι - Αποτελέσματα Στόχος μας είναι να κάνουμε γνωστό το νόστιμο θαλασσινό αλάτι της Λήμνου καθώς και την ίδια την αλυκή της Λήμνου η οποία είναι η μεγαλύτερη φυσική αλυκή των Βαλκανίων. Και κυρίως, η ποιότητα για το προϊόν μας και για τη ζωή μας!

14 Προτάσεις - ιδέες Ίδρυση μουσείου αλατιού στη Λήμνο Ίδρυση μουσείου αλατιού στη Λήμνο Παρατηρητήριο πουλιών στην αλυκή της Λήμνου (το γνωστό Bird watching) Παρατηρητήριο πουλιών στην αλυκή της Λήμνου (το γνωστό Bird watching) Εργαστήριο κατασκευής γλυπτών από αλάτι Εργαστήριο κατασκευής γλυπτών από αλάτι Όλα τα παραπάνω είναι ιδέες που αφορούν στη μελλοντική τουριστική εκμετάλλευση της αλυκής

15 Ίδρυση μουσείου αλατιού

16 Παρατηρητήριο πουλιών στην αλυκή Bird watching

17 Εργαστήριο κατασκευής γλυπτών από αλάτι

18 Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!


Κατέβασμα ppt "ΤΜΗΜΑ MARKETING «SALT SALES» Φωτεινή Φυλλαδίτη Φωτεινή Φυλλαδίτη Λευτέρης Ματζάρης Λευτέρης Ματζάρης Μάριος Ντάμπος Μάριος Ντάμπος Τάσος Παρασχάκης Τάσος."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google