Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

«Το μάρκετινγκ ξενοδοχειακών υπηρεσιών: η περίπτωση του Astir Egnatia Alexandroupolis» ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα Διοίκησης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "«Το μάρκετινγκ ξενοδοχειακών υπηρεσιών: η περίπτωση του Astir Egnatia Alexandroupolis» ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα Διοίκησης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 «Το μάρκετινγκ ξενοδοχειακών υπηρεσιών: η περίπτωση του Astir Egnatia Alexandroupolis» ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγάκου Αμαλία, Α.Μ.:(8359) Πιστόλα Ελένη, Α.Μ.:(8533) ΣΕΡΡΕΣ 2015 Επιβλέπων Καθηγητής: Ιορδάνης Κοτζαϊβάζογλου Επικ. Καθηγητής ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας

2 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΚΟΠΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Σκοπός της εργασίας είναι να μελετήσει την ξενοδοχειακή επιχείρηση Astir Egnatia Alexandroupolis, μέσα από τη στρατηγική και τα συστατικά στοιχεία του μίγματος μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί. Ποιοτική έρευνα:  Μελέτη περίπτωσης – συνέντευξη: Συνδυασμός πρωτογενών και δευτερογενών στοιχείων  Πρωτογενή στοιχεία από προσωπική συνέντευξη  Δευτερογενή στοιχεία από τον ιστότοπο της εταιρείας, άλλες πηγές του διαδικτύου και έντυπο υλικό του ξενοδοχείου

3 ΔΟΜΗ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ  Περίληψη  Εισαγωγή  Θεωρητικό Μέρος 1 ο κεφ.: Μάρκετινγκ υπηρεσιών 2 ο κεφ.: Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ 3 ο κεφ.: Μίγμα μάρκετινγκ  Πρακτικό Μέρος 4 ο κεφ.: Παρουσίαση του Astir Egnatia Alexandroupolis 5 ο κεφ.: Αποτελέσματα έρευνας  Συμπεράσματα  Βιβλιογραφία  Παράρτημα

4  Το 1955 ξεκινά η ανέγερση του ξενοδοχείου «ΑΣΤΕΡΑΣ»  Το 1965 ξεκινά η ανέγερση του ξενοδοχείου «ΕΓΝΑΤΙΑ»  Τον Μάρτιο του 2002 το ξενοδοχείο «ΕΓΝΑΤΙΑ» εξαγοράστηκε από την Grecotel  Τον Ιανουάριο του 2006 η Grecotel εξαγοράζει και τον «ΑΣΤΕΡΑ» στον οποίο ξεκινά ολική ανακαίνιση

5  Το ξενοδοχείο ανήκει στην κατηγορία 5 αστέρων  Η δυναμικότητα του ξενοδοχείου ξεπερνά τα 300 δωμάτια  Το ξενοδοχείο διαθέτει: Δωμάτια απλά, με ιδιωτική πισίνα καθώς και μεζονέτες αλλά και σουίτες 2 εστιατόρια (το “Aesop's Myth” και το “Astir”) Εσωτερικά και εξωτερικά bar Εξωτερική οικογενειακή αλλά και παιδική πισίνα Εσωτερική πισίνα Χαμάμ / Σάουνα / Υδρομασάζ Γυμναστήριο Αίθουσες συνεδριάσεων και εκδηλώσεων

6

7  Η σωστή χρήση των εργαλείων του μάρκετινγκ αποτελεί βασική προϋπόθεση για να μπορέσει μια ξενοδοχειακή επιχείρηση να επιβιώσει και να ευημερήσει σε μια ιδιαίτερα ρευστή αγορά.  Η συστηματική ενασχόληση με το μάρκετινγκ αξιοποιώντας ειδικότερα τα εργαλεία online προβολής, αποφέρει βελτίωση των εσόδων, εδραίωση καλής εικόνας στην αγορά, μείωση της εξάρτησης από τα παραδοσιακά κανάλια διακίνησης τουριστών και δημιουργία βάσεων κερδοφορίας ακόμα και σε συνθήκες οικονομικής κρίσης.  Η στρατηγική έχει ως πρωταρχικό στόχο την ικανοποίηση των πελατών και την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών. Η ικανοποίηση των πελατών σχετίζεται άμεσα με την διατήρηση τους.

8  Όλα τα δωμάτια και οι σουίτες του ξενοδοχείου έχουν καλαίσθητη διακόσμηση, θέα στο Θρακικό πέλαγος και πολλές παροχές για τον επισκέπτη.  Τα εστιατόρια του ξενοδοχείου σερβίρουν παραδοσιακά ελληνικά αλλά και διεθνή πιάτα που ετοιμάζονται με φρέσκα, εποχικά προϊόντα από την τοπική αγορά.  Το ξενοδοχείο διαθέτει μεγάλη γκάμα από ευρύχωρες και λειτουργικές αίθουσες συνεδριάσεων συνολικής έκτασης 1500 m 2, με διαφορετική διαρρύθμιση ανάλογα με τις ανάγκες κάθε εκδήλωσης.

9  Τους θερινούς μήνες οι τιμές είναι χαμηλότερες, για να προσελκύσει πιθανούς πελάτες, καθώς η πληρότητα φτάνει το 50%, ιδιαίτερα το μήνα Αύγουστο.  Κάποιες εβδομάδες μέσα στο έτος, που η τουριστική κίνηση είναι περιορισμένη υπάρχουν προσφορές και οικονομικά πακέτα ή υπάρχουν κάποιες δωρεάν υπηρεσίες.  Πάγια τακτική είναι η έκπτωση στους τακτικούς πελάτες του ξενοδοχείου για τις επόμενες επισκέψεις τους καθώς και η δωρεάν διαμονή σε πελάτες έως 7 ετών.

10  Κανάλια διανομής ξενοδοχειακού προϊόντος :  Μέσω τρίτων ηλεκτρονικών πλατφορμών  Μέσω του web site του ξενοδοχείου  Διαφήμιση σε περιοδικά  Ραδιοφωνικά σποτ  Συνεργασίες με τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές  Χορηγικές ενέργειες  Sales events στο ξενοδοχείο

11  Οι κυριότερες ενέργειες μάρκετινγκ του υπό μελέτη ξενοδοχείου εστιάζονται στην προώθηση των προσφερόμενων υπηρεσιών μέσω διαδικτύου, εντύπων, με διαφημιστικές ενέργειες αλλά και ενέργειες δημοσίων σχέσεων (π.χ. δελτία τύπου, επιστολές υποδοχής, ευχετήριες κάρτες).  Άμεσες πωλήσεις (direct sales), η επικοινωνία με πρώην πελάτες του ξενοδοχείου με σκοπό να ενημερωθούν για τις νέες υπηρεσίες.  Το κλειδί στην επιτυχία των άμεσων πωλήσεων βρίσκεται στον προσδιορισμό των χαρακτηριστικών που μπορούν να δώσουν ώθηση για την προσέγγιση νέων αγορών, αλλά να βοηθήσουν παράλληλα στην διατήρηση των ήδη υπαρχόντων.

12  Ένας από τους βασικότερους στόχους μιας ξενοδοχειακής μονάδας είναι η μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των πελατών της σε όλα τα επίπεδα.  Η διοίκηση της επιχείρησης καθημερινά προσπαθεί να αναβαθμίσει τις προσφερόμενες υπηρεσίες, να εκπαιδεύσει το προσωπικό της και να βελτιώσει τη γενικότερη εικόνα της.  Ο πιο σημαντικός παράγοντας της πολιτικής του μάρκετινγκ προϊόντος είναι η προσπάθεια ανάδειξης των στοιχείων που διαφοροποιούν το τουριστικό προϊόν από τα αντίστοιχα τουριστικά προϊόντα άλλων επιχειρήσεων ή περιοχών.

13  Το διαδίκτυο αποτελεί το σημαντικότερο μέσο προβολής και διαφήμισης μιας επιχείρησης, ενώ ταυτόχρονα θεωρείται πολύ καλό επικοινωνιακό μέσο.  Η λειτουργία της επιχείρησης βασίζεται στη στρατηγική, την οργανωτική και τις εντολές από τη διοίκηση του ξενοδοχείου, ενώ παράλληλα εφαρμόζεται στρατηγική που ταυτίζεται με τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς.

14  Αύξηση των χρημάτων που διαθέτει η επιχείρηση για την προβολή  Καλύτερη αξιοποίηση των εστιατορίων του ξενοδοχείου με ιδιαίτερες κουζίνες και εδέσματα ώστε να προσελκύσει περισσότερους πελάτες.  Προσπάθεια υιοθέτησης διαφορετικών τεχνικών προβολής με χρήση κριτηρίων.  Εφαρμογή, σε μεγαλύτερη έκταση, της τμηματοποίησης αγοράς μέσα από την έμφαση στη μελέτη-γνωριμία του πελάτη και την οργάνωση στοχευμένων δράσεων σε συγκεκριμένα τμήματα της αγοράς.

15 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!


Κατέβασμα ppt "«Το μάρκετινγκ ξενοδοχειακών υπηρεσιών: η περίπτωση του Astir Egnatia Alexandroupolis» ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα Διοίκησης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google