Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ Ο ΧΡΌΝΟΣ 1 Σλίκα Ραφαηλία Γ’ εξάμηνο Π.Τ.Δ.Ε Α.Ε.Μ 3879 Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ Ο ΧΡΌΝΟΣ 1 Σλίκα Ραφαηλία Γ’ εξάμηνο Π.Τ.Δ.Ε Α.Ε.Μ 3879 Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ Ο ΧΡΌΝΟΣ 1 Σλίκα Ραφαηλία Γ’ εξάμηνο Π.Τ.Δ.Ε Α.Ε.Μ 3879 Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

2 Ο ΧΡΟΝΟΣ Ο ΧΡΌΝΟΣ 2  Ο χρόνος εννοείται "η ακαθόριστη κίνηση της ύπαρξης και των γεγονότων στο παρελθόν, το παρόν, και το μέλλον, θεωρούμενη ως σύνολο".  Γενικά Χρόνος χαρακτηρίζεται η ακριβής μέτρηση μιας διαδικασίας από το παρελθόν στο μέλλον.  Κάθε φυσικό φαινόμενο π.χ. μια πτώση αντικειμένου στο έδαφος εξελίσσεται στην έννοια της ορισμένης χρονικής περιόδου.  Ο χρόνος μετράται σε μονάδες όπως το δευτερόλεπτο και με ειδικά όργανα τα χρονόμετρα π.χ. ρολόι. Οι καθημερινές εμπειρίες αποδεικνύουν πως ο χρόνος "κυλάει" με τον ίδιο πάντα ρυθμό και μόνο προς μια κατεύθυνση - από το παρελθόν προς το μέλλον. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

3 ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΩΡΑ; Η ώρα ορίζεται ως ίση με 60 λεπτά ή 3600 δευτερόλεπτα και είναι περίπου το 1/24 της ημέρας. Αρχικά η ώρα ορίστηκε ως το 1/24 της ημέρας (και το λεπτό και το δευτερόλεπτο μέσω αυτής) αλλά αυτός ο ορισμός έπασχε από πρόβλημα ακρίβειας, δεδομένου ότι οι ημέρες δεν έχουν σταθερή διάρκεια και σήμερα ορίζεται μέσω του δευτερολέπτου. Ιστορικά η ώρα προέρχεται από τη χρήση συστήματος μέτρησης με βάση τον αριθμό 12 αρχαίων πολιτισμών, από το χωρισμό της ημέρας από το ξημέρωμα μέχρι τη δύση και της νύχτας, σε 12 ίσα διαστήματα το καθένα. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Ο Χρόνος 3

4 ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΩΡΑ Ωροδείκτης: η μικρότερη από τις δύο βελόνες ενός ρολογιού -εκείνη που δείχνει την ώρα. Λεπτοδείκτης: ο μεγάλος δείκτης του ρολογιού, αυτός που δείχνει τα λεπτά της ώρας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Ο Χρόνος 4

5 ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ Ο ΧΡΌΝΟΣ 5 Η ώρα «διαβάζεται» προς την δεξιά φορά. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

6 Μόλις το παιδί μάθει να διαβάζει αριθμούς είναι έτοιμο να διαβάσει και την ώρα σε ένα αναλογικό ρολόι.Το πρώτο στάδιο είναι να του μάθετε τι σημαίνει ένα δευτερόλεπτο, ένα λεπτό, μία ώρα. Ένα λεπτό; Είναι όσο χρειάζεται ο δείκτης των δευτερολέπτων να κάνει ένα πλήρη κύκλο, όσο διαρκεί μία αγκαλιά Ένα δευτερόλεπτο; Όσο σου παίρνει να πεις «ουφ» ! Μία ώρα; Ένας κύκλος του λεπτοδείκτη όσο διαρκεί μία βόλτα στο πάρκο Το δεύτερο στάδιο είναι να το κάνετε να προσέχει κάποιες ιδιαίτερες ώρες που έχουν νόημα για την καθημερινή του ζωή όπως στις δώδεκα που οι δείκτες θα είναι ψηλά θα έρθεις να φάμε. Τέλος, κατασκευάστε μαζί ένα μεγάλο ρολόι από χαρτόνι και εκτός από τους αριθμούς γράψτε πάνω τους όρους «και τέταρτο», «παρά τέταρτο», «και μισή» κλπ. Εξηγήστε του πως λειτουργεί και παίξτε παρέα. Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Ο ΧΡΌΝΟΣ 6 Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

7 ΕΠΙΛΟΓΟΣ Σας ευχαριστώ! Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Ο Χρόνος 7


Κατέβασμα ppt "ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ Ο ΧΡΌΝΟΣ 1 Σλίκα Ραφαηλία Γ’ εξάμηνο Π.Τ.Δ.Ε Α.Ε.Μ 3879 Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google