Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ομάδα Έργου Μάθηση 2.0 Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μιχάλης Μεϊμάρης Αθήνα, Ιούνιος 2011 έργο Μάθηση 2.0 αξιοποίηση διαδικτυακών εργαλείων και κοινοτήτων.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ομάδα Έργου Μάθηση 2.0 Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μιχάλης Μεϊμάρης Αθήνα, Ιούνιος 2011 έργο Μάθηση 2.0 αξιοποίηση διαδικτυακών εργαλείων και κοινοτήτων."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ομάδα Έργου Μάθηση 2.0 Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μιχάλης Μεϊμάρης Αθήνα, Ιούνιος 2011 έργο Μάθηση 2.0 αξιοποίηση διαδικτυακών εργαλείων και κοινοτήτων στον τομέα της εκπαίδευσης και της δια βίου μάθησης

2 διακίνηση περιεχομένου στον ιστό 2.0 οι χρήστες δεν είναι πλέον μόνο καταναλωτές και θεατές, αλλά ενεργοί μέτοχοι στην παραγωγή και ανάρτηση περιεχομένου η αρχιτεκτονική του ιστού 2 ης γενιάς (Web 2.0) προτείνει το διαμοιρασμό ψηφιακών παραγόμενων από ομάδες και άτομα

3 η σοφία του πλήθους η ιδέα της συλλογικής νοημοσύνης, «η σοφία του πλήθους», δηλώνει πως όταν εργαζόμαστε συνεργατικά και μοιραζόμαστε ιδέες κατορθώνουμε περισσότερα, προσεγγίζουμε καλύτερα και ευκολότερα το σωστό και το πλήρες στη Wikipedia, το συνολικό δυναμικό ενός αριθμού ατόμων υπερβαίνει το άθροισμα των μεμονωμένων δυνατοτήτων των ατόμων αυτών

4 καθημερινά οι νέοι και οι έφηβοι αφιερώνουν πολλές ώρες με τους φίλους τους σε ιστοχώρους κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, κ.ά.) παράγοντας συνεργατικά και διαμοιράζοντας περιεχόμενο συλλογικά μέσα και νέοι

5 δράση Μάθηση 2.0 η δράση Μάθηση 2.0 υλοποιείται  από το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Εφηρμοσμένης Επικοινωνίας (ΕΠΙΕΕ) του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών  με χρηματοδότηση της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς – Ινστιτούτου Νεολαίας, μέσω του Προγράμματος Νέα Γενιά σε Δράση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

6 στόχοι της δράσης Μάθηση 2.0 (Ι)  να συμβάλλει στην ενημέρωση των νέων, μαθητών, φοιτητών καθώς και των εκπαιδευτικών, των γονέων και κάθε άλλου ενδιαφερόμενου  για τις καλές πρακτικές τον τρόπο χρήσης των κοινωνικών δικτύων σε σχολεία, πανεπιστήμια  αλλά και ως μέσο υ επικοινωνίας από τους νέους

7 στόχοι της δράσης Μάθηση 2.0 (ΙΙ)  να ενημερώσει για τα νέα διαδικτυακά εργαλεία  και τις νέες συνεργατικές δυνατότητες  για τη χρήση τους στην εκπαίδευση και στην δια βίου μάθηση  με σκοπό να ενισχυθεί ο διάλογος και η συνεργασία

8 στόχοι της δράσης Μάθηση 2.0 (ΙΙΙ)  να αναδείξει τον τρόπο με τον οποίο η ίδια η δικτύωση  νέων και ενηλίκων, εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων  μπορεί να ενισχύει την εκπαίδευση και την δια βίου μάθηση

9 η δράση Μάθηση 2.0 αξιοποιεί μια σειρά από διαδικτυακές πλατφόρμες ενημέρωσης, δικτύωσης και ανταλλαγής απόψεων παρουσία της δράσης Μάθηση 2.0 στο διαδίκτυο

10 ιστοχώρος mathisi20.grmathisi20.gr κεντρική πλατφόρμα συγκέντρωσης και αναδιανομής ειδήσεων και υλικού για ζητήματα δικτυωμένης εκπαίδευσης

11 ιστολόγιο της δράσης Μάθηση 2.0 διαδικτυακός χώρος όπου δημοσιεύονται επιλεγμένα άρθρα γνώμης με σκοπό την ενθάρρυνση της συζήτησης και του δημόσιου διαλόγου

12 σελίδα στο facebook ε νημέρωση για τις αναρτήσεις στον ιστοχώρο, καθώς και δημοσίευση άρθρων για ελεύθερο σχολιασμό, διαμοιρασμό και περαιτέρω συζήτηση

13 λογαριασμός στο Twitter ενημέρωση για νέα και αναρτήσεις υλικού στον ιστοχώρο του έργου, στο ιστολόγιο της δράσης, αλλά και ενδιαφέροντα άρθρα και υπερσυνδέσεις που σχετίζονται με τα θέματα του έργου

14 η δράση Μάθηση 2.0 στο διαδίκτυο με μια ματιά (γενικές πληροφορίες και επικονωνία με την Ομάδα έργου) (κείμενα προς ανάρτηση)

15 ανοικτά ζητήματα για την εκπαίδευση και μάθηση 2.0 (Ι) αξιοποίηση των διαδικτυακών εργαλείων και κοινοτήτων στον τομέα της εκπαίδευσης και της δια βίου μάθησης τα διαδικτυακά εργαλεία αλλά και τα κοινωνικά δίκτυα έχουν θέση στην εκπαιδευτική διαδικασία, και αν ναι ποια ;

16 ανοικτά ζητήματα για την εκπαίδευση και μάθηση 2.0 (ΙΙ) διαδικτυακές και διαπροσωπικές σχέσεις εκπαιδευτών- εκπαιδευόμενων ποια είναι η σχέση που διαμορφώνεται στη σύγχρονη ψηφιακή πραγματικότητα ; ποιος είναι ο ρόλος και η στάση των εκπαιδευτικών απέναντι σε μαθητές που αναπτύσσουν την προσωπικότητά τους (και) στον ψηφιακό κόσμο ;

17 ανοικτά ζητήματα για την εκπαίδευση και μάθηση 2.0 (ΙΙΙ) διαδικτυακή και εξ’ αποστάσεως επικοινωνία τα συνεργατικά εργαλεία και οι κοινότητες μάθησης απειλούν τον ρόλο του εκπαιδευτικού και τη δια ζώσης διδασκαλία ;

18 ανοικτά ζητήματα για την εκπαίδευση και μάθηση 2.0 (IV) κοινωνικά δίκτυα και ασφάλεια υπάρχει ασφάλεια στη χρήση των δικτύων ;

19 ανοικτά ζητήματα για την εκπαίδευση και μάθηση 2.0 (V) συνεργατική μάθηση και εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης προάγουν τα εργαλεία αυτά τη συνεργατικότητα και την εμπλοκή των διστακτικότερων μαθητών, ή προορίζονται μόνο για τους δυνατούς και τους μαθητές με ισχυρή αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση ;

20 επικοινωνία και διάδραση σας προσκαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω και facebook (facebook.com/mathisi20) να μας δώσετε τα σχόλια και τις απόψεις σας για τις ομιλίες και το σχεδιασμό της σημερινής ημερίδας να συνδιαμορφωθεί η τελική έκδοση του κειμένου «μελέτη και καταγραφή της σημερινής κατάστασης στον διαδικτυακό διάλογο για την εκπαίδευση και τη μάθηση 2.0» με τις δικές σας γνώμες

21 έργο Μάθηση 2.0 αξιοποίηση διαδικτυακών εργαλείων και κοινοτήτων στον τομέα της εκπαίδευσης και της δια βίου μάθησης


Κατέβασμα ppt "Ομάδα Έργου Μάθηση 2.0 Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μιχάλης Μεϊμάρης Αθήνα, Ιούνιος 2011 έργο Μάθηση 2.0 αξιοποίηση διαδικτυακών εργαλείων και κοινοτήτων."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google