Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΟΜΑΔΑ 2 ΧΡΥΣΟΜΑΛΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤIΝΟΣ ΡΑΜΙΩΤΗΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΠΛΑΣΤΑΡΑΣ ΝΙΚΗΤΑΣ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΩΣ ΚΑΥΣΙΜΟ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΟΜΑΔΑ 2 ΧΡΥΣΟΜΑΛΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤIΝΟΣ ΡΑΜΙΩΤΗΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΠΛΑΣΤΑΡΑΣ ΝΙΚΗΤΑΣ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΩΣ ΚΑΥΣΙΜΟ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΟΜΑΔΑ 2 ΧΡΥΣΟΜΑΛΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤIΝΟΣ ΡΑΜΙΩΤΗΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΠΛΑΣΤΑΡΑΣ ΝΙΚΗΤΑΣ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΩΣ ΚΑΥΣΙΜΟ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

2 ΕΙΔΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗΣ 1. Υγραεριοκίνηση 1ης γενιάς Είναι τα συστήματα υγραερίου που τοποθετούνται σε αυτοκίνητα που κινούνται με βενζίνη super και έχουν τροφοδοσία με καρμπυρατέρ. 2. Υγραεριοκίνηση 2ης γενιάς Τα συστήματα αυτά τοποθετούνται για αυτοκίνητα με τριοδικό καταλυτικό μετατροπέα με μονό ψεκασμό υγραερίου και αναλογικό κύκλωμα Λάμδα.

3 ΕΙΔΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗΣ 3. Υγραεριοκίνηση 3ης γενιάς Τα συστήματα αυτά τοποθετούνται για καταλυτικά αυτοκίνητα μονού ή πολλαπλού ψεκασμού με εγκέφαλο. 4. Υγραεριοκίνηση 4ης γενιάς Αφορούν πολλαπλό σειριακό ψεκασμό υγραερίου (SGI). Τα συστήματα αυτά διαθέτουν εγκέφαλο με κλειστό κύκλωμα ελέγχου εκπομπών ρύπων παίρνουν παλμό από τα μπεκ και δεν ρυθμίζονται.

4 ΕΙΔΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗΣ 5. Υγραεριοκίνηση 5ης γενιάς  Τα συστήματα αυτά πληρούν τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων EURO 5. Δεν διαφέρουν από τα συστήματα 4ης γενιάς παρά μόνο στην ικανότητα τους να αλληλεπιδρούν με το υπάρχον σύστημα EOBD βενζίνης.

5 Κύρια μέρη της εγκατάστασης υγραερίου στο αυτοκίνητο  Την δεξαμενή υγραερίου.  Την βαλβίδα πλήρωσης και παροχής.  Την βαλβίδα ασφαλείας.  Τις ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες υγραερίου και βενζίνης.  Το ρυθμιστή ή υποβιβαστή πίεσης υγραερίου (πνεύμονας).  Την συσκευή ανάμιξης αέρα και υγραερίου.  Τις διάφορες σωληνώσεις.  Τους ηλεκτρικούς διακόπτες με τις καλωδιώσεις.

6 Βαλβίδα ασφάλειας  Η βαλβίδα αυτή έχει προορισμό να εκτονώνει το υγραέριο σε περίπτωση υπερθέρμανσης της δεξαμενής.  Τοποθετείται συνήθως μεταξύ της βαλβίδας πλήρωσης και παροχής και της φλάντζας της δεξαμενής.  Ενεργοποιείται όταν η πίεση του υγραερίου φτάνει τα 26 έως 28 bar  Συνήθως φέρει ενσωματωμένη και μια βαλβίδα ελέγχου ανώτατης στάθμης.

7  Ο πνεύμονας τοποθετείται στον εσωτερικό χώρο που βρίσκεται ο κινητήρας και σε τέτοια θέση, ώστε να δέχεται θερμότητα από τον κινητήρα και όχι ψυχρά ρεύματα αέρα.  Σταθεροποιείται και προσανατολίζεται, έτσι ώστε η μεμβράνη της χαμηλής πίεσης να είναι παράλληλη προς την διεύθυνση κίνησης του αυτοκινήτου.  Ο λόγος είναι ότι επειδή αυτή είναι πολύ ευαίσθητη θα μπορούσε να προκληθεί ανωμαλία κατά τις επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις του αυτοκινήτου.

8 Ο ανάμεικτης είναι ένα εξάρτημα που τοποθετείται στο καρμπυρατέρ του αυτοκινήτου και ο σκοπός του είναι να αναμειγνύει σε σωστή αναλογία τον αέρα της καύσης με το υγραέριο. Σ' αυτόν καταλήγει ο σωλήνας εξόδου του υγραερίου από τον πνεύμονα και ανάλογα με τον τύπο του ανάμεικτη αλλά και τον τύπο του καρμπυρατέρ μπορεί να τοποθετηθεί στο σώμα του καρμπυρατέρ στο σημείο στένωσης της διατομής (βεντούρι) μεταξύ φίλτρου αέρα αλλά και γενικά σε οποιαδήποτε θέση εισόδου του αέρα.

9 Εδώ θα πρέπει να τονιστεί ότι: Η λήψη του ρεύματος προς οποιαδήποτε ηλεκτροβαλβίδα πρέπει να γίνεται μετά το διακόπτη ανάφλεξης, ώστε να μην υπάρχει περίπτωση να μείνει ανοιχτή οποιαδήποτε από τις 3 ηλεκτροβαλβίδες με σβηστό κινητήρα.

10 Όλα τα εξαρτήματα της υγραεριοκίνηση

11 ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ Αφού το όχημα διανύσει τα πρώτα 1000χλμ με υγραέριο πρέπει να γίνει το 1ο service του συστήματος υγραεριοκίνησης το οποίο περιλαμβάνει.  Έναν λεπτομερή έλεγχο όλων των εξαρτημάτων της εγκατάστασης.  Έλεγχο πίεσης εξαερωτή και τον επαναπρογραμματισμό του συστήματος.

12 ΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ  Δεν υπάρχει καμία αλλαγή στη συχνότητα των σέρβις, σύμφωνα με την προγραμματισμένη συντήρηση του κατασκευαστή. Προτείνουμε να αντικαταστήσετε τα απλά μπουζί με ειδικά μπουζί υγραεριοκίνησης lpg

13 Πρόγραμμα Συντήρησης  Εκτός από την προτεινόμενη συντήρηση που προβλέπει ο κατασκευαστής του οχήματος σας, χρειάζεται να ακολουθείτε και πρόγραμμα συντήρησης του συστήματος υγραεριοκίνησης. Μετά από 1.500km:  Έλεγχος της ρύθμισης των παραμέτρων βενζίνης και υγραερίου ( γίνεται μέσω σύνδεσης με laptop και διαρκεί maximum1 ώρα)

14 Πρόγραμμα Συντήρησης  Κάθε km ή ανά 12 μήνες: Έλεγχος ρυθμίσεων Έλεγχος μπουζί και φίλτρου αέρος Αντικατάσταση φίλτρου υγραερίου (υγρής φάση> Αντικατάσταση φίλτρου υγραερίου (αέριας φάσης)  Κάθε km Τεχνικός έλεγχος ηλεκτροβαλβίδων (μπεκ υγραερίου) Τεχνικός έλεγχος του Πνεύμονα

15 Πρόγραμμα Συντήρησης  Μετά από την πάροδο πενταετίας πρέπει να αντικατασταθούν τα βασικότερα εξαρτήματα του υγραερίου( πνεύμονας -ηλεκτροβαλβίδα- αισθητήρας map- injectors).  Μετά από δεκαετία αντικαθιστούμε την δεξαμενή και την πολυβαλβίδα.  Το κόστος αντικατάστασης είναι περιορισμένο εάν για τον πνεύμονα διατίθεται σετ επισκευής (σύμφωνα με τον κατασκευαστή bedini).

16 ΠΡΟΣΟΧΗ  Ο Mike Shaw, υπεύθυνος της Shaw Consulting, λέει: «Επειδή το LPG είναι «στεγνό» σαν καύσιμο, οι κινητήρες υγραερίου λιπαίνονται πολύ λιγότερο από το καύσιμο σε σύγκριση με τους βενζινοκινητήρες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την άνοδο της θερμοκρασίας ορισμένων εξαρτημάτων σε επίπεδα μεγαλύτερα από ότι έχει προβλέψει ο κατασκευαστής.


Κατέβασμα ppt "ΟΜΑΔΑ 2 ΧΡΥΣΟΜΑΛΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤIΝΟΣ ΡΑΜΙΩΤΗΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΠΛΑΣΤΑΡΑΣ ΝΙΚΗΤΑΣ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΩΣ ΚΑΥΣΙΜΟ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google