Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ Μία εργασία των: 1. Μελίνα Σαράφογλου 2. Κωνσταντίνα Ζούμπου 3. Άννα-Μαρία Σκέμπη 4. Παύλος Βενετίδης 5. Χρήστος Σπυρλιδάκης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ Μία εργασία των: 1. Μελίνα Σαράφογλου 2. Κωνσταντίνα Ζούμπου 3. Άννα-Μαρία Σκέμπη 4. Παύλος Βενετίδης 5. Χρήστος Σπυρλιδάκης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ Μία εργασία των: 1. Μελίνα Σαράφογλου 2. Κωνσταντίνα Ζούμπου 3. Άννα-Μαρία Σκέμπη 4. Παύλος Βενετίδης 5. Χρήστος Σπυρλιδάκης

2 Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ 1.ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ 2.ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ, ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ 3.ΠΡΩΤΟΣ ΕΦΕΥΡΕΤΗΣ 4.ΕΦΕΥΡΕΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΣΚΟΠΙΟΥ- ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ 5.1 Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ 6.ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ 7.ΕΦΕΥΡΕΤΕΣ 8.Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΩΣ ΤΕΧΝΗ 9.ΟΜΙΛΩΝ ΚΑΙ ΕΓΧΡΩΜΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 10. Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 11. ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΙΔΗ 12. Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ 13. ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ 14. ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΑΙΝΙΩΝ 15. Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ 16. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 17. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ 18. ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ 19. ΠΗΓΕΣ 20. ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

3 ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ Ο κινηματογράφος είναι μια μορφή διασκέδασης, μια ευκαιρία να ξεφύγει κανείς από τα προβλήματα της καθημερινότητας, περνώντας κάποιες ώρες ξεγνοιασιάς μέσα στο καταφύγιο της σκοτεινής αίθουσας. Αυτή η απόδραση από την καθημερινότητα είναι αναγκαία για τον θεατή, που ζητά να ταξιδέψει σε άλλους τόπους και να γνωρίσει άλλους ανθρώπους πιο γενναίους, πιο αστείους, πιο χαζούς, πιο ερωτευμένους, πιο κατατρεγμένους, πιο κακούς από τον ίδιο. Μέσα από τις περιπέτειες και τα παθήματα των ηρώων στην οθόνη, ο θεατής συμπάσχει και συνήθως αποχωρεί από την ταινία ικανοποιημένος.

4 Έτσι, ο κινηματογράφος (κίνηση + γραφή) ή αλλιώς σινεμά, έχει θέση δίπλα στη γλυπτική, τη ζωγραφική, το χορό, την αρχιτεκτονική, τη μουσική και τη λογοτεχνία.

5 Πρώτος εφευρέτης Είναι δύσκολο να αναδειχθεί ένας μοναδικός εφευρέτης της τεχνικής της κινούμενης εικόνας, καθόσον επί σειρά ετών ο άνθρωπος πειραματίστηκε πάνω στην προσπάθεια απεικόνισης της κίνησης. Το 1878, παρουσιάστηκε η πρώτη ανάλυση της κίνησης με τη βοήθεια φωτογραφικής μηχανής, από τον Βρετανό φωτογράφο Edward Muybridge, ο οποίος κατάφερε να αναπτύξει μεθόδους διαδοχικής φωτογράφισης απεικονίζοντας την κίνηση ενός αλόγου. Την ίδια περίπου εποχή, ο Γάλλος φυσικός Ετιέν Μαρέ κατόρθωσε να συλλάβει φωτογραφικά το πέταγμα ενός πουλιού, αποτυπώνοντας 12 στιγμιότυπα ανά λεπτό.

6 Εφεύρεση του κινητοσκοπίου- κινηματογράφου Στα τέλη του 1880, ο William Dickson (υπάλληλος του Thomas Edison) εφηύρε το κινητοσκόπιο (μηχανή προβολής, της ταινίας σε ένα κουτί, ορατό μόνο από έναν θεατή, μέσω μιας οπής). Η νέα εφεύρεση του κινητοσκοπίου εισήχθη στην Ευρώπη και εξελίχθηκε παρότι τα εργαστήρια του Thomas Edison και προσωπικά ο ίδιος δεν έδωσαν την δέουσα σημασία στο νέο αυτό προϊόν. Στις 20 Μαΐου του 1891, παρουσιάστηκε η πρώτη κινηματογραφική ταινία. Στις 13 Φεβρουαρίου του 1894 στη Γαλλία,οι αφοί Ογκύστ - Λουί Λουμιέρ, εφηύραν τον κινηματγράφο, πήραν δίπλωμα ευρεσιτεχνίας. (φορητή κινηματογραφική μηχανή, λήψεως, εκτύπωσης και προβολής του φιλμ).

7 1 η δημόσια προβολή ταινίας Στις 28 Δεκεμβρίου του 1895, στο Παρίσι, πραγματο- ποιήθηκε η πρώτη δημόσια προβολή, με την ταινία «L’ arroseur arrose», η οποία αποτελεί και την επίσημη έναρξη του κινηματογράφου με τη σημερινή του μορφή. Την προβολή παρακολούθησαν 35 άτομα επί πληρωμή και προβλήθηκαν 10 ταινίες που παρουσίαζαν συνήθως στατικά, μία σκηνή της καθημερινότητας συνολικής διάρκειας περίπου 15 min.

8

9

10

11

12 Ο κινηματογράφος ως τέχνη Ο Ζωρζ Μελιέ, ήταν ο πρώτος κινηματογραφιστής - σκηνοθέτης που χρησιμοποίησε την κινητοσκοπία στην παραγωγή ταινιών για την τέχνη. Οι ταινίες του πραγματεύονταν θέματα από το χώρο του φανταστικού, όπως «Το Ταξίδι στη Σελήνη-Le voyage dans la lune », 1901 η πρώτη ταινία που περιέγραφε ένα ταξίδι στο διάστημα. Εισήγαγε τεχνικές οπτικών εφέ και για πρώτη φορά πρόβαλε έγχρωμες ταινίες, χρωματίζοντάς τες με το χέρι. Ο κινηματογράφος μετασχηματίστηκε σε μία δημοφιλή μορφή τέχνης. Δημιουργήθηκαν πολλοί κινηματογραφικοί χώροι για την προβολή ταινιών. (Στις ΗΠΑ, το 1908 υπήρχαν περίπου κινηματογράφοι. Οι ταινίες της εποχής αυτής ήταν διάρκειας 10 έως 15 min). O Αμερικανός σκηνοθέτης D. W. Griffith, χρησιμοποίησε για πρώτη φορά σε δοκίμιό του τον όρο έβδομη τέχνη για να περιγράψει τον κινηματογράφο.

13 Ομιλών και έγχρωμος κινηματογράφος Μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 1920, ο κινηματογράφος ήταν βουβός και οι προβολές ταινιών συνοδεύονταν από ζωντανή μουσική. Το 1926 η Warner Brothers εισήγαγε μία συσκευή (Vitaphone), αναπαραγωγής μουσικής, μέσω ενός δίσκου που συγχρονιζόταν με την μηχανή προβολής της ταινίας. Έτσι το 1927, η ταινία «The Jazz Singer» ήταν η πρώτη που περιείχε διαλόγους. Έγχρωμες ταινίες είχαν ήδη εμφανιστεί από τις αρχές του 20 ου αιώνα, μέσω της μεθόδου χρωματισμού με το χέρι, η οποία εγκαταλείφθηκε με την αύξηση της διάρκειας των ταινιών. Η Technicolor, το 1941, προσέθεσε χρώμα στις ταινίες με τη μέθοδο Monopack Technicolor. Μετά το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου η Eastman Kodak, χρησιμοποίησε για πρώτη φορά έγχρωμο αρνητικό φιλμ. Τη δεκαετία του 1960, επικράτησε η έγχρωμη παραγωγή ταινιών.

14

15

16

17

18 Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ

19

20

21

22

23

24 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

25

26 1. Είσαι:

27 2. Παρακολουθείτε ποτέ ταινίες βουβού κινηματογράφου;

28 3. Γνωρίζετε κάποιον ηθοποιό βουβού κινηματογράφου;

29 4. Τι πιστεύετε ότι παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στον βουβό κινηματογράφο;

30 5. Ποιες ταινίες βουβού κινηματογράφου γνωρίζεται;

31 6. Ποια είναι η γνώμη σας σχετικά με τον βουβό κινηματογράφο;

32 ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ 1.Μέρλιν 2.Haunted House 3.Now you see me 4.13 wishes 5.Harry Potter 6.Spring Brake 7.Νήσος 8.Βρέχει κεφτέδες 9.Hachiko 10.Οι γαμπροί της ευτυχίας

33 ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ Woody Allen James Cameron Steven Spielberg Ρόμαν Πολάνσκι Άλφρεντ Χίτσκοκ Θόδωρος Αγγελόπουλος Μιχάλης Κακογιάννης

34 ΠΗΓΕΣ 1.http://image.slidesherecdn.com/1f phpapp02/95/ jpg?cb= http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B1% CF%84%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%82 CF%84%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%82http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B1% CF%84%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%82 3.http://projectaristoteleio2013.weebly.com/uploads/1/3/2/1/ /viografies_erga_s kin_full.pdf kin_full.pdfhttp://projectaristoteleio2013.weebly.com/uploads/1/3/2/1/ /viografies_erga_s kin_full.pdf 4.http://www.slideshare.net/a_kollia/ss https://www.google.gr/search?q=%CE%B8%CE%B5%CE%B1%CF%84%CF%81%CE% BF+%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE% B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%83&biw=1366&bih=667&source=lnms&t bm=isch&sa=X&ei=VDNOVbHiH8S4ygPHu4GgBg&ved=0CAcQ_AUoAQ https://www.google.gr/search?q=%CE%B8%CE%B5%CE%B1%CF%84%CF%81%CE% BF+%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE% B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%83&biw=1366&bih=667&source=lnms&t bm=isch&sa=X&ei=VDNOVbHiH8S4ygPHu4GgBg&ved=0CAcQ_AUoAQhttps://www.google.gr/search?q=%CE%B8%CE%B5%CE%B1%CF%84%CF%81%CE% BF+%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE% B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%83&biw=1366&bih=667&source=lnms&t bm=isch&sa=X&ei=VDNOVbHiH8S4ygPHu4GgBg&ved=0CAcQ_AUoAQ

35 ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΕΠΙΣΗΣ: 1.Δέσποινα Πλύστακα 2.Σταύρος Παφίλης 3.Θοδωρής Χρυσούλης 4.Βάσια Κνίκου 5.Ελεονώρα Σαρρή 6.Σοφία Αργύρη 7.Ρένια Κορφιάτη 8. Ειρήνη Κυπραίου 9. Φωτεινή Σταθοπούλου 10. Μαρία Κοτομάτη 11. Δήμητρα Μιχελάκου 12. Έφη Μιχελάκου 13. Νατάσα Μιχελάκου 14. Ελένη Κιρτζιαλίδη


Κατέβασμα ppt "Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ Μία εργασία των: 1. Μελίνα Σαράφογλου 2. Κωνσταντίνα Ζούμπου 3. Άννα-Μαρία Σκέμπη 4. Παύλος Βενετίδης 5. Χρήστος Σπυρλιδάκης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google