Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Κίνητρα για μάθηση. Βελτίωση του σχολικού χώρου Βελτίωση της αισθητικής του χώρου βάψιμο του σχολείου τη διακόσμηση των τάξεων και των διαδρόμων με πίνακες.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Κίνητρα για μάθηση. Βελτίωση του σχολικού χώρου Βελτίωση της αισθητικής του χώρου βάψιμο του σχολείου τη διακόσμηση των τάξεων και των διαδρόμων με πίνακες."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Κίνητρα για μάθηση

2 Βελτίωση του σχολικού χώρου Βελτίωση της αισθητικής του χώρου βάψιμο του σχολείου τη διακόσμηση των τάξεων και των διαδρόμων με πίνακες και φυτά

3 Αναβάθμιση του εξοπλισμού του σχολείου Αξιοποίηση της αίθουσας πολλαπλών χρήσεων μόνιμος προτζέκτορας οθόνη προβολής ηλεκτρονικός υπολογιστής, με σύνδεση στο διαδίκτυο Εξοπλισμός του ΓΡΑΣΕΠ και της βιβλιοθήκης με γραφεία και καρέκλες

4 Κίνητρα μάθησης με χρήση Νέων Τεχνολογιών

5 Ψηφιακή τάξη Εκτιμήσεις Αξιολογήσεις Θετικά/Αρνητικά

6 Τόνωση του ενδιαφέροντος Μεγαλύτερη προσοχή Διαφορετική προσέγγιση του μαθήματος Γρήγορος έλεγχος των εργασιών

7 Ομαδικό πνεύμα Εξοικειωμένοι μαθητές βοηθούν τους άλλους Συνεργασία Ανταλλαγή απόψεων

8 «Ενίσχυση» μαθητών Ενίσχυση αυτοεκτίμησης Ενίσχυση της εμπιστοσύνης στον εαυτό τους Ενίσχυση υπευθυνότητας

9 Προβλήματα Περισσότερος χρόνος Μικρή οθόνη Όχι σύνδεση με διαδίκτυο

10 Γενική εκτίμηση/αποτίμηση Οι νέες τεχνολογίες ενισχύουν το ενδιαφέρον για το μάθημα, αλλά απαιτείται – Καλύτερη οργάνωση – Συνέχεια – Ευρύτερο πλαίσιο

11 Ιστοσελίδα - Ιστολόγια Με αφορμή: Αρχαία ελληνική γλώσσα Γ΄ γυμνασίου Νεοελληνική γλώσσα Γ΄ γυμνασίου Νεοελληνική γλώσσα Β΄ γυμνασίου

12 Ιστοσελίδα για την αρχαία ελληνική γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου

13 Απευθύνεται Κυρίως στους μαθητές του σχολείου Σ’ όλους τους μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου σε όποιον θα ήθελε να επισκεφθεί μια ιστοσελίδα σχετική με τα αρχαία ελληνικά

14 Τι περιλαμβάνει Μεταφράσεις κειμένων Γραμματική και Συντακτικό Ασκήσεις και Διαγωνίσματα Παραπομπές σ’ άλλες ιστοσελίδες Σύνδεσμο με λεξικό της αρχαίας ελληνικής γλώσσας Σύνδεσμο με αρχαία ελληνικά κείμενα σε μετάφραση

15 Μεταφράσεις των κειμένων

16 Τραγωδίες, κωμωδίες, κάποια φιλοσοφικά κείμενα

17 Δυνατότητες Παροχή πληροφοριακού υλικού Διαδραστική παρέμβαση (εφόσον το επιθυμούν) Πλοήγηση σε ασφαλείς κι έγκριτες ιστοσελίδες

18 Αξιολόγηση από τους μαθητές Πολλοί μαθητές την έχουν επισκεφτεί Έχουν συγκεντρωμένο το υλικό της τάξης τους κι όχι μόνο Μπορούν να ρωτήσουν, να σχολιάσουν

19 Ελπίζουμε ότι με τη συμμετοχή τους Θα βελτιωθεί Θα εμπλουτιστεί Θα ωφελήσει περισσότερους μαθητές

20 Ιστολόγιο (blog) για τη Νεοελληνική Γλώσσα Β΄ Γυμνασίου

21 Πιστεύουμε/Ελπίζουμε Θα δώσει τη δυνατότητα να εκφράσουν σκέψεις και απόψεις Θα πλοηγούνται στο διαδίκτυο σε εκπαιδευτικά θέματα με ασφάλεια

22 Τι περιέχει Εκπαιδευτικό υλικό Άρθρα Ποιήματα Ασκήσεις, διαγωνίσματα

23 Εκπαιδευτικό υλικό,ασκήσεις, διαγωνίσματα κτλ

24 Ιστοσελίδες άλλων σχολείων συνδέσεις με εκπαιδευτικές ιστοσελίδες

25 Θεατρικά δρώμενα, πολιτιστικά θέματα

26 ασκήσεις

27 Πιθανή χρησιμότητα Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο Γνωριμία με απόψεις άλλων μαθητών Ενημέρωση σε θέματα εκπαιδευτικά, πολιτιστικά, ιστορικά και άλλα Διαδραστική προσέγγιση γνώσης Διεύρυνση πνευματικού ορίζοντα

28 Ιστολόγιο του Γ3

29 θέματα Ρατσισμός Αρχαία ελληνική γλώσσα Διγλωσσία Τέχνη και άλλα

30 «καφενείο» Φιλοδοξούμε: Να ανταλλάσσονται απόψεις για θέματα Κοινωνικά, πολιτικά, οικονομικά Όποια άλλα

31 Φινλανδία

32 ”School is fun ” Ερωτηματολόγιο στους μαθητές του Δημοτικού Jynkka

33 Τι κάνει το σχολείο ενδιαφέρον Οι φίλοι Το φιλικό και ασφαλές περιβάλλον Φιλικός δάσκαλος Οι εκδρομές, τα διαλλείματα Οι αθλητικές εκδηλώσεις

34 Πώς μας αρέσει να δουλεύουμε

35 Μου αρέσει όταν ο δάσκαλος: Είναι καλός, ευγενικός και δε φωνάζει Δίνει συμβουλές και μας στηρίζει Μας αφήνει να παίξουμε Είναι δίκαιος και δε βάζει πολλά τεστ Λέει αστεία, ιστορίες

36 Δεν νοιώθω καλά όταν: Αποτυγχάνω σε ένα τεστ Ο δάσκαλος είναι αυστηρός, βάζει πολύ δουλειά Όταν ο δάσκαλος μου είναι άρρωστος Όταν με πειράζουν ή μου επιτίθενται

37 ΜΜΕ & επιθετικότητα

38 Ελλάδα

39 Έρευνα για τη χρήση των ΜΜΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία

40

41

42 1. Πόσο συχνά χρησιμοποιείτε το Διαδίκτυο στην προετοιμασία της διδασκαλίας κάποιου μαθήματος

43 3. Πόσο συχνά χρησιμοποιείτε το Διαδίκτυο κατά την ώρα της διδασκαλίας κάποιου μαθήματος

44 Α= Δεν υπάρχει στο σχολείο ελεύθερη αίθουσα με σύνδεση στο διαδίκτυο. Β= Όταν ξεφεύγουμε από τους παραδοσιακούς τρόπους διδασκαλίας, γίνεται χαμός στην τάξη. Γ= Όταν γίνεται η διδασκαλία μέσω του Διαδικτύου, μετά οι μαθητές έχουν πολλές απορίες για το μάθημα στο βιβλίο. Δ= Φοβάμαι ότι δεν θα προλάβω να τελειώσω την διδακτέα ύλη του βιβλίου

45 5.Πόσο συχνά χρησιμοποιείτε γενικότερα τα ΜΜΕ (εφημερίδες, περιοδικά, τηλεόραση-video) στην διδασκαλία

46 Α= Να δώσω περισσότερα κίνητρα για μάθηση στους μαθητές Β= Να ξεφύγω από τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας Γ= Να καταλάβουν καλύτερα οι μαθητές το μάθημα Δ= Να απασχολήσω τους μαθητές, ώρες που δεν είναι εύκολο να γίνει μάθημα Π.χ. πριν τις γιορτές. Ε= Να ανταμείψω τους μαθητές( πχ για μια καλή συμπεριφορά) 6. Ποια είναι η προτεραιότητά σας όταν χρησιμοποιείτε τα ΜΜΕ ή το διαδίκτυο;

47 Τελικά συμπεράσματα 1. Η μεγάλη πλειοψηφία των καθηγητών πιστεύει ότι η χρήση του Διαδικτύου και των ΜΜΕ στη διδασκαλία είναι πολύ θετική για την μαθησιακή διαδικασία – βοηθά τους μαθητές να καταλάβουν καλύτερα έννοιες – δίνει κίνητρα σε αυτούς να συμμετέχουν – αυξάνει τα κίνητρα για μάθηση

48 2. Οι καθηγητές που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο και τα ΜΜΕ πιστεύουν ότι αυτό είναι ένα θετικό βήμα. Οι προτεραιότητες τους στη χρήση τους είναι οι παρακάτω: – Κίνητρα για μάθηση – Καλύτερη κατανόηση του μαθήματος – Να ξεφύγουμε από τους παραδοσιακούς τρόπους διδασκαλίας

49 Ρουμανία

50 ΜΜΕ και Εκπαιδευτικοί Βασισμένο σε απαντήσεις ερωτηματολογίου

51 Πόσο συχνά χρησιμοποιείτε το Διαδίκτυο για την διδασκαλία; 1- συχνά 2- μερικές φορές 3- Θα το έκανα, αλλά δεν ξέρω πώς να κοιτάξω για πληροφορίες 4-Ποτέ

52 Ελέγχετε αν οι μαθητές σας αντιγράφουν από το internet; 1- ναι 2- Δεν το θεωρώ σημαντικό 3- Δεν ξέρω πώς να το κάνω

53 Συνεντεύξεις μαθητών για τα ΜΜΕ Οι περισσότεροι μαθητές Περνούν δύο με τρεις ώρες μπροστά στον υπολογιστή Παίζουν ή συνομιλούν Δεν τον χρησιμοποιούν για μάθηση Προτιμούν το INTERNET για πληροφόρηση Όλοι γνώριζαν τι σημαίνει ΜΜΕ Το βίντεο

54 Ουγγαρία Έρευνα μαθητών για τη χρήση των ΜΜΕ από τους μαθητές

55 Φινλανδία Σεμινάριο για την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου

56 Smart on the Net - for teachers

57 The Mannerheim League for Child Welfare (MLL) “Κάθε παιδί έχει δικαίωμα να είναι ευτυχισμένο.”

58 Starting points “Βοηθώντας να κάνουμε το internet έναν ασφαλή τόπο για παιδιά” Ενισχύοντας τα θετικά Αντιδρώντας στα αρνητικά

59 Οι Ενήλικες έχουν άγχος για τα νέα Μέσα…  Κάθε τι που υπάρχει στον κόσμο όταν γεννιόμαστε είναι απλά φυσιολογικό.  Κάθε τι που εφευρίσκεται από τότε μέχρι τα τριάντα μας, θεωρείται τρομερά ενδιαφέρον και δημιουργικό και μπορεί να κάνουμε και καριέρα με αυτό!

60 “ Κάθε τι που εφευρίσκεται μετά τα τριάντα μας είναι ενάντια στη φυσική κατάσταση των πραγμάτων και την αρχή ή το τέλος του Πολιτισμού όπως τα ξέρουμε …μέχρι να περάσουν περίπου 10 χρόνια, οπότε σταδιακά το αποδεχόμαστε.” Douglas Adams

61 Τα βασικά σημεία της εισήγησης 1.Η χρήση και η συμπεριφορά των παιδιών στο internet σε σύγκριση με αυτή των ενηλίκων. 2.Διάσημα sites και υπηρεσίες για τα παιδιά και τους εφήβους 3.Πιθανοί κίνδυνοι: εμπόριο, περιεχόμενο, επαφές 4.Cyberbullying- επιθετικότητα στο Διαδίκτυο

62 Σύγκριση μεταξύ των νέων και των γονιών τους σε σχέση με τη χρήση των ΜΜΕ.

63 Διαφορετική χρήση ΝΕΟΙ Κοινωνική Δικτύωση, Συνομιλία, Παιχνίδια, Blogs ΓΟΝΕΙΣ Κυρίως & έρευνα στο Διαδίκτυο

64 Συμβουλές για Δασκάλους 1. Προσπαθήστε να είστε κοντά στους μαθητές σας και να καταλαβαίνετε τα μέσα που χρησιμοποιούν. 2. Συζητήστε για το cyberbullying με τους μαθητές/ γονείς: - Πάντα να σέβεστε τον Άλλο! Οι Καλοί Τρόποι ισχύουν και όταν είσαι online - Να προσέχετε τα passwords σας (κωδικούς) - Να διαγράφετε ανεπιθύμητες επαφές και μηνύματα - Μην απαντάτε σε μηνύματα που έχουν σκοπό να ενοχλήσουν. - Διασώστε αποδείξεις για νομικές συνέπειες. 3. Καταγγείλτε το cyberbullying - σχολείο - πάροχο εταιρεία - αστυνομία

65 Συμβουλές για δασκάλους 4.Να είστε προσεκτικοί, να μην τιμωρείτε ή κατηγορείτε κάποιον όταν σας λέει ότι υπήρξε θύμα βίαιης συμπεριφοράς- Αντίθετα να τον υποστηρίζετε. 5.Διαβεβαιώστε τον ότι δεν είναι δικό του σφάλμα. 6.Βοηθήστε τον να καταλάβει τι επιλογές έχει και ποια είναι τα επόμενα βήματα. 7.Η επιθετική συμπεριφορά είναι πάντα μη αποδεκτή συμπεριφορά! Ποτέ δεν πρέπει να την αγνοείτε!


Κατέβασμα ppt "Κίνητρα για μάθηση. Βελτίωση του σχολικού χώρου Βελτίωση της αισθητικής του χώρου βάψιμο του σχολείου τη διακόσμηση των τάξεων και των διαδρόμων με πίνακες."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google