Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ Ν.ΠΕΛΛΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ: 2014-2015 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ Ν.ΠΕΛΛΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ: 2014-2015 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ Ν.ΠΕΛΛΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ: ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ

2 Το νηπιαγωγείο μας!

3 ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ:  ΑΔΡΑΜΑΝΗ ΠΩΛΙΝΑ  ΓΗΣΗ ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ  ΔΟΣΗ ΕΥΣΤΑΘΙΑ  ΚΩΤΣΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ  ΛΕΠΙΤΚΑΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ  ΛΕΠΙΤΚΟΥ ΕΙΡΗΝΗ  ΛΥΣΙΤΣΚΑ ΔΗΜΗΤΡΑ  ΛΙΣΙΤΣΚΑ ΕΥΣΤΑΘΙΑ  ΜΠΑΙΡΑΜΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ  ΜΠΙΝΟΣ ΠΕΤΡΟΣ  ΜΠΙΤΣΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΜΠΙΤΣΟΥ ΜΑΡΙΑ  ΝΟΥΣΚΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ  ΠΑΠΑΠΕΤΡΟΥ ΙΩΑΝΝΑ  ΠΑΠΑΠΕΤΡΟΥ ΜΑΡΙΑ  ΠΑΠΠΑ ΑΝΤΩΝΙΑ  ΠΑΣΟΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ  ΠΛΕΣΚΑ ΧΡΥΣΑΝΘΗ  ΠΛΕΣΚΑΣ ΠΕΤΡΟΣ

4 Και οι 19 είναι ξεχωριστοί!

5 Φέτος, εμείς τα παιδιά του Νηπιαγωγείου Λουτρακίου και η νηπιαγωγός μας αποφασίσαμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό συμμετέχοντας στο Διεθνές Πρόγραμμα We C.A.R.E.

6 Αρχικά, δημιουργήσαμε ένα αυτοσχέδιο ποιηματάκι το οποίο αποτέλεσε το ποίημα της τάξης μας και με αυτό συστηθήκαμε στους υπόλοιπους συνταξιδιώτες μας: ΕΝ ΔΥΟ, ΕΝ ΔΥΟ ΑΣ ΕΠΙΒΙΒΑΣΤΟΥΜΕ ΣΤΟ ΛΕΠΤΟ! ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΚΡΙΝΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΜΕ ΚΕΦΙ ΚΑΙ ΜΕΡΑΚΙ! ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ! ΒΑΣΙΛΙΚΗ,ΧΡΗΣΤΟΣ Π.,ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ, ΦΙΛΙΠΠΟΣ,ΕΥΣΤΑΘΙΑ, ΔΗΜΗΤΡΑ, ΠΕΤΡΟΣ ΜΠ., ΙΩΑΝΝΗΣ, ΦΕΝΙΑ, ΠΩΛΙΝΑ, ΜΑΡΙΑ Π., ΓΙΩΡΓΟΣ, ΙΩΑΝΝΑ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠ., ΠΕΤΡΟΣ ΠΛ., ΧΡΥΣΑΝΘΗ, ΜΑΡΙΑ ΜΠ., ΑΝΤΩΝΙΑ, ΕΙΡΗΝΗ... ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΙ!

7 Πριν επιβιβαστούμε στο «Καράβι των σχολείων We C.a.r.e.» είναι σημαντικό να καταγράψουμε: α) τα θετικά στοιχεία που θα πάρουμε μαζί στην βαλίτσα μας για να ανατρέχουμε σε αυτά όταν τα χρειαζόμαστε, αλλά και να τα ενισχύσουμε κατά την διάρκεια του ταξιδιού β) τα αρνητικά στοιχεία που δυσκολεύουν την τάξη μας και θα θέλαμε να τα αλλάξουμε στην πορεία του ταξιδιού ΘΕΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ Νοιαζόμαστε ο ένας τον άλλο Βοηθάμε ο ένας τον άλλο Μοιραζόμαστε Διατηρούμε την τάξη μας καθαρή και τακτοποιημένη (συμμαζεύουμε πάντα τα παιχνίδια μας ) ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ Ανυπομονησία (ειδικά όταν πρόκειται να μιλήσουμε) Δεν μας αρέσει να χάνουμε/να είμαστε τελευταίοι Κάνουμε φασαρία Δυσκολευόμαστε να τηρήσουμε όλους τους κανόνες της τάξης Να είμαστε πιο ενωμένοι μεταξύ μας και με περισσότερο σεβασμό

8 Όλα αυτά τα στοιχεία της τάξης μας καθώς επίσης και το ποίημα αποτέλεσαν μέρος των αποσκευών μας, ώστε να μας υπενθυμίζουν την κοινή μας προσπάθεια σε αυτό το τόσο διαφορετικό ταξίδι! Φυσικά, δεν θα γινόταν να λείπουν από την βαλίτσα μας ο ενθουσιασμός, η χαρά, η διάθεση για περιπέτεια, οι σκέψεις και οι ιδέες μας καθώς και η ειλικρινή υπόσχεση όλων ότι δεν θα ξεχάσουμε ότι είμαστε μια ομάδα και επιπλέον ότι θα προσπαθήσουμε να συνεργαστούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο προκειμένου να αντιμετωπίσουμε από κοινού κάθε δυσκολία του ταξιδιού.

9 Όλα αυτά θα μας βοηθήσουν στη διάρκεια του ταξιδιού μας και θα μας στηρίξουν ώστε να καταφέρουμε να φτάσουμε στον προορισμό μας, την δική μας Ιθάκη!

10 Απαραίτητο και το ταξιδιωτικό μας ημερολόγιο προκειμένου να καταγράφουμε τις εμπειρίες μας από τον κάθε σταθμό και να έχουμε συγκεντρωμένες τις αναμνήσεις μας από την ταξιδιωτική μας πορεία!

11 Ως σημείο συνάντησης ορίζεται το πλησιέστερο λιμάνι, αυτό της Θεσσαλονίκης. Αποχαιρετάμε τους γονείς μας και με τη συνοδεία της νηπιαγωγού μας, κυρίας Χαράς, είμαστε έτοιμοι για το ταξίδι στα νησιά της καρδιάς μας.

12 Επιβιβαστήκαμε στο καράβι των σχολείων του We C.A.R.E μαζί με ταξιδιώτες από άλλα σχολεία της Ελλάδας και του κόσμου και το ταξίδι μας στον κόσμο των συναισθημάτων ξεκινά!

13 Στη συνέχεια, τακτοποιηθήκαμε στην καμπίνα μας με όνομα Μαίστρος 1 και γνωρίσαμε για πρώτη φορά τους συνταξιδιώτες μας! Ήταν παιδιά από το 11 ο Νηπιαγωγείο Χίου, από το 2/θ Nηπιαγωγείο Καρδάμυλων και την Eλληνική Kοινότητα Μελβούρνης. Η καμπίνα μας ήταν άνετη και οι συνταξιδιώτες μας πραγματικά υπέροχοι! Γίναμε μια παρέα και εκτός από την ίδια καμπίνα μοιραστήκαμε εμπειρίες, γνώσεις, ιδέες και συναισθήματα…

14 Το γεγονός ότι η καμπίνα μας διέθετε γραμματοκιβώτιο συνέβαλε καθοριστικά στην επικοινωνία μας με τους συνταξιδιώτες μας, καθώς είχαμε τη δυνατότητα να στέλνουμε γράμματα και να μοιραζόμαστε μαζί τους καθ΄ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού σκέψεις, ιδέες, γνώσεις, συναισθήματα.

15 Ο καπετάνιος του καραβιού πάντα χαμογελαστός και ευδιάθετος …

16 Το καράβι μας ταξίδευε για μέρες σε ήσυχα νερά, ώσπου κάποια μέρα φτάσαμε σε ένα μικρό νησί. Όμως κάτι περίεργο συνέβαινε … Σε αυτό το νησί δεν υπήρχε ούτε ένα δέντρο!

17 Ο καπετάνιος μας πληροφόρησε ότι πρόκειται για το νησί της Καλυψούς, το οποίο είχε μαγέψει πριν 150 χρόνια, με κακά ξόρκια, η μάγισσα Φούρκα, που μισούσε τα δένδρα, γιατί ήταν ψηλά, γερά, και όμορφα. Από τότε στο νησί δεν υπάρχει ούτε ένα δέντρο. Μόνο θάμνοι και μικρά λουλούδια. Η κακιά μάγισσα Φούρκα πίστευε ότι ποτέ δεν θα μπορούσε να ξαναφτιαχτεί ο δενδρόκηπος αφού για να λυθούν τα μάγια θα έπρεπε να φτιαχτούν δέντρα μόνο από παιδιά που θα πάνε εκεί με ένα καράβι.

18 Η πρώτη μας αποστολή μόλις είχε ξεκινήσει! Προκειμένου να λύσουμε τα μάγια της μάγισσας Φούρκας πιάσαμε κατευθείαν δουλειά! Γίναμε εγκάρδιοι κηπουροί και έχοντας ως βασικά εργαλεία τσάπες, τσουγκράνες, σκαλιστήρια, ποτιστήρια, σπόρους και λιπάσματα φυτέψαμε ο καθένας το δικό του δέντρο καρδιάς, που συμβολίζει τα συναισθήματά μας, εύκολα και δύσκολα, φτιάχνοντας έτσι τον κήπο των συναισθημάτων μας!

19 Με μεγάλη προσπάθεια, αφοσίωση, αγάπη και μεράκι δημιουργήσαμε σε συνεργασία με τους συνταξιδιώτες της καμπίνας μας ένα δάσος που νιώθει, λύνοντας έτσι τα μάγια και δίνοντας ξανά στο νησί πνοή!

20 Το δέντρο των συναισθημάτων που έφτιαξε το κάθε παιδί μας έδωσε την ευκαιρία να κατανοήσουμε ότι όλοι οι άνθρωποι νιώθουμε ευχάριστα και δυσάρεστα συναισθήματα και ότι όλα είναι αποδεκτά! Τα πρόσωπα καρδιάς που φτιάξαμε μας βοήθησαν ιδιαίτερα στο να αναγνωρίζουμε τα συναισθήματά μας καθώς επίσης και τα στοιχεία του ανθρώπινου προσώπου που μαρτυρούν πως νιώθει το πρόσωπο αυτό.

21 Έτσι, δημιουργήθηκε και πάλι το δάσος των συναισθημάτων στο όμορφο νησί της Καλυψούς λύνοντας για πάντα τα μάγια. Πριν φύγουμε, δώσαμε στους κατοίκους και τις απαραίτητες οδηγίες για την φροντίδα των δέντρων ενώ τους συμβουλεύσαμε αν ξαναδούν την μάγισσα να την διώξουν χτυπώντας της με τις σκούπες τους!

22 Η παραμονή μας στο νησί της Καλυψούς ολοκληρώθηκε. Ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα της προσπάθειάς μας και υπερήφανοι που ανταποκριθήκαμε με επιτυχία στην αποστολή μας βάλαμε πλώρη για τον επόμενο σταθμό μας, το νησί του Κύκλωπα Πολύφημου…

23 Το νησί αυτό προκαλεί στον επισκέπτη φόβο και άγχος… Για κάποιο περίεργο λόγο στο νησί αυτό δεν μπορεί να μείνει φουσκωμένο κανένα μπαλόνι και όλα σπάνε! Όποιο μπαλόνι ζούσε εκεί μάζευε μέσα του δυσάρεστα συναισθήματα και έσκαγε!

24 Επίσης, στο νησί αυτό ακούσαμε ιστορίες οι οποίες μας έφεραν αντιμέτωπους με καταστάσεις άγχους και μας ώθησαν στο να αναζητήσουμε τόσο τα αίτια που τις προκαλούν όσο και τρόπους αντιμετώπισής τους.

25 Δεύτερη αποστολή για τους μικρούς ταξιδιώτες: πρέπει να ενώσουμε όλοι τις δυνάμεις μας και να βρούμε μια συνταγή προκειμένου να φτιάξουμε το μαγικό φίλτρο για να μην σπάνε τα μπαλόνια στο νησί του Κύκλωπα Πολύφημου. Πραγματοποιήθηκε σύσκεψη των συνταξιδιωτών της καμπίνας, τέθηκαν στο τραπέζι ιδέες και προτάσεις και μετά από ώρες συζητήσεων και ανταλλαγής απόψεων βρήκαμε την συνταγή και δημιουργήσαμε ένα ελιξίριο κατά του άγχους, το οποίο θα βοηθάει τα μπαλόνια να μένουν φουσκωμένα και να μην σκάνε και τους ανθρώπους να απαλλαγούν από το άγχος!

26 ΥΠΕΡΕΛΙΞΙΡΙΟ-ΑΓΧΟΝΤΕΠΟΝ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΥΠΕΡΕΛΙΞΙΡΙΟΥ ΜΑΣ: 1.Ηρεμάμε και παίρνουμε μικρές ανασούλες 2.Πάμε βόλτα στο πάρκο 3.Παίρνουμε το αγαπημένο μας παιχνίδι αγκαλιά 4.Κάνουμε λίγη γυμναστική 5.Ακούμε την αγαπημένη μας μουσική 6.Μιλάμε σε κάποιον (στους γονείς μας, στην δασκάλα μας, στους φίλους μας) 7.Σκεφτόμαστε κάτι ωραίο 8.Βρίσκουμε γιατί έχουμε άγχος και το αντιμετωπίζουμε. Δεν το φοβόμαστε, έχουμε εμπιστοσύνη ότι θα το ξεπεράσουμε. ΒΑΣΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ: Ένα κουταλάκι του γλυκού κάθε μέρα, το τερατάκι του άγχους γρήγορα κάνει πέρα. Σε βαριές περιπτώσεις άγχους αυξήστε την δοσολογία! 1. Πίνεις μια γουλιά και λες στο άγχος στάσου μακριά! 2.Πίνεις δυο και το στέλνεις στο Χόνγκ κονγκ! 3.Πίνεις τρεις και νιώθεις νικητής!

27 Μια ακόμη αποστολή μας έχει ολοκληρωθεί με επιτυχία και αποχαιρετάμε το νησί. Επιβιβαστήκαμε και πάλι στο καράβι της αγάπης και σαλπάραμε γεμάτοι χαρά και έτοιμοι για νέες περιπέτειες, έχοντας όμως και την αγωνία σχετικά με το τι μας περιμένει στον επόμενο σταθμό μας…

28 Τρίτος και τελευταίος προορισμός μας το νησί των Λωτοφάγων. Οι οδηγίες του καπετάνιου ήταν σαφείς: « Ακόμη και αν οι κάτοικοι του νησιού σας πλησιάσουν ευγενικά και θελήσουν να σας προσφέρουν τα φρούτα του τόπου τους, τους λωτούς δηλαδή, μην δεχτείτε! Θα σας κάνουν να ξεχάσετε ακόμη και το ποιοι είστε!».

29 Στο νησί αυτό είχαμε το χρόνο να παίξουμε και ένα ομαδικό παιχνίδι, στο οποίο λέγαμε σε τι μοιάζουμε και σε τι διαφέρουμε με το διπλανό μας. Καταλάβαμε ότι είμαστε όλοι όμοιοι και διαφορετικοί ταυτόχρονα! Αρκεί να το κοιτάξεις και θα το καταλάβεις! Άλλοι μοιάζουμε και άλλοι διαφέρουμε, άλλοι συμφωνούμε και άλλοι διαφωνούμε, αλλά στο τέλος όλοι συνυπάρχουμε ευτυχισμένοι και ενωμένοι σαν ομάδα. Μήπως τελικά αυτή είναι η μαγεία; Διαφορετικά παιδιά σημαίνει διαφορετικά μυαλά, διαφορετικές ιδέες, διαφορετικές ματιές, διαφορετικές αγκαλιές, διαφορετικά χαμόγελα…

30 Ποιο θα ήταν το νόημα αν ήμασταν όλοι ίδιοι και κανένας δεν είχε κάτι ξεχωριστό; Η ζωή μας θα ήταν τόσο βαρετή! Συνειδητοποιήσαμε λοιπόν ότι ο κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός, ξεχωριστός και οφείλουμε να τον αποδεχτούμε όπως είναι και να σεβαστούμε αυτό που είναι. Μας ενώνουν τόσα πολλά, φτάνει μόνο να τα δούμε! Η διαφορετικότητα δίνει ζωντάνια, χρώμα και ζωή! Για σκεφτείτε… θα μπορούσε ποτέ ένα ουράνιο τόξο να είναι μονόχρωμο;;;

31 Οι ζωγραφιές που φτιάξαμε μας βοήθησαν να καταλάβουμε ότι η πολυχρωμία είναι σαφώς ομορφότερη από την μονοχρωμία! Ένα χρώμα ίσον κανέναν… Τα πολλά τα διαφορετικά δίνουν ζωντάνια και χαρά! Βάλε χρώμα στη ζωή σου και θα αλλάξει η διάθεσή σου!!! Γι΄ αυτό λοιπόν πείτε ναι στην πολυχρωμία και διώξτε από τη ζωή σας τη μονοχρωμία!

32 Συνειδητοποιήσαμε ότι ενώ είμαστε διαφορετικοί μπορούμε να συνυπάρχουμε αρμονικά και να κάνουμε πράγματα θαυμαστά!

33 Όπως λέει άλλωστε και το σύνθημα των παιδιών της τάξης μας : «Όλοι μαζί, όλοι μαζί είμαστε πάντα πιο δυνατοί!!!»

34 Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ Κάπου εδώ το ταξίδι μας με το καράβι των σχολείων του We C.A.R.E. έφτασε στο τέλος του. Επιστρέψαμε στην τάξη μας με την βαλίτσα μας γεμάτη αναμνήσεις, όμορφες εμπειρίες και νέες γνώσεις για τον εαυτό μας και τον κόσμο που μας περιβάλλει. Ήταν μια συναρπαστική εμπειρία η οποία μας βοήθησε να συνειδητοποιήσουμε ότι δεθήκαμε περισσότερο μεταξύ μας. Μάθαμε να μοιραζόμαστε, να σεβόμαστε, να συνεργαζόμαστε και να αντιμετωπίζουμε από κοινού τις δυσκολίες που προκύπτουν λειτουργώντας ως ομάδα.

35 Σας ευχαριστούμε που μας δώσατε την ευκαιρία να επιβιβαστούμε στο καράβι των σχολείων του We C.A.R.E. Με το ταξίδι αυτό μας δόθηκε η ευκαιρία να γνωριστούμε καλύτερα με παιδιά από διαφορετικά μέρη του κόσμου, να επικοινωνήσουμε, να συνεργαστούμε, να νιώσουμε πολλά και διαφορετικά συναισθήματα και το κυριότερο να τα εκφράσουμε χωρίς φόβο και ντροπή!

36 «ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ, ΑΡΑ ΥΠΑΡΧΩ!» Catherina Pozzi ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ 2/ΘΕΣΙΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟY ΛΟΥTΡΑΚΙΟΥ ΚΑΙ Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΤΟΥΣ


Κατέβασμα ppt "2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ Ν.ΠΕΛΛΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ: 2014-2015 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google