Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Τεχνολογία, Κοινωνία και Μάθηση Προκλήσεις και Προοπτικές Χαράλαμπος Βρασίδας

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Τεχνολογία, Κοινωνία και Μάθηση Προκλήσεις και Προοπτικές Χαράλαμπος Βρασίδας"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Τεχνολογία, Κοινωνία και Μάθηση Προκλήσεις και Προοπτικές Χαράλαμπος Βρασίδας

2 Επιχειρήματα υπέρ της χρήσης της τεχνολογίας Όλες τις πτυχές της ζωής μας Οικονομική ανάπτυξη «Μοντέρνα» διδασκαλία Βελτίωση επίδοσης Πρόσβαση σε πληροφορίες Επικοινωνία, συνεργασία Μείωση κόστους Δια βίου μάθηση με ευελιξία Ψηφιακό χάσμα Ανταγωνιστικότητα

3 Αναπτυξιακή στρατηγική «Ευρώπη 2020» Στόχος η ΕΕ να γίνει μια έξυπνη, βιώσιμη και χωρίς αποκλεισμούς οικονομία. Αυτές οι προτεραιότητες θα βοηθήσουν τα κράτη μέλη να επιτύχουν υψηλά επίπεδα απασχόλησης, παραγωγικότητας και κοινωνικής συνοχής. Στόχοι για την απασχόληση, την καινοτομία, την εκπαίδευση, την κοινωνική ένταξη και το κλίμα/την ενέργεια.

4

5 https://ec.europa.eu/digital-agenda/sites/digital-agenda/files/Cyprus%20country%20profile_0.pdf

6

7 Xρησιμοποιούν τις ΤΠΕ καθημερινά ή σχεδόν καθημερινά, για εξυπηρέτηση των δικών τους αναγκών και για προετοιμασία της διδασκαλίας

8 Στα πλαίσια της διδασκαλίας οι εκπαιδευτικοί ζητούν από τους μαθητές να αξιοποιήσουν τις ΤΠΕ καθημερινά ή σχεδόν καθημερινά με τους εξής τρόπους:

9

10 change_ c.jpg

11 Συγκρούσεις – Πόλεμοι Μετανάστευση Νέες μορφές γραμματισμού Δια βίου μάθηση Ικανότητες ζωής

12 Προκλήσεις

13 Τεχνολογικές Εξελίξεις Ηλεκτρονικά βιβλία Κινητές συσκευές Βιντεοπαιχνίδια Εικονική πραγματικότητα Ανοικτό περιεχόμενο Περιβάλλοντα εξατομικευμένης μάθησης (PLE) MOOCs Learning Analytics BYOD

14 Χαρακτηριστικά Σύγχρονων Τεχνολογιών Εξατομίκευση Πρόσβαση Συνεργασία Αμεσότητα Σύνδεση Επικοινωνία Συνεχής παρουσία Υποστήριξη

15

16

17 17

18 18

19

20

21 MOOCS (Massive Open Online Courses)

22

23

24 https://pbs.twimg.com/media/CEbKM5lUMAAPUv3.jpg:large

25 Τι σημαίνει όλη αυτή η παραγωγή υλικού για το τι πρέπει να διδάσκονται τα παιδιά μας στο σχολείο;

26 Γραμματισμός Literacy Definition

27 ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟ;

28 85 % of your financial success is due to skills in “human engineering,” your personality and ability to communicate, negotiate, and lead. Shockingly, only 15% is due to technical knowledge.

29 29 Αλλαγές στις ικανότητες που χρειάζονται… Trends in different tasks in occupations (United States) Source: Autor, David H. and Brendan M. Price "The Changing Task Composition of the US Labor Market: An Update of Autor, Levy, and Murnane (2003)." MIT Mimeograph, June.

30 Τι είναι έγκυρο;

31 Δεξιότητες 21 ου αιώνα

32

33

34

35 Είδη Γραμματισμού New Media Literacies (Jenkins)

36 Παιχνίδι – Πειραματισμός

37 Multitasking

38 Κριτική Σκέψη

39 Διαπραγμάτευση

40 Άτυπη και μη τυπική μάθηση mal_learning_watercooler_Jay_Cross.gif

41 Μάθηση Μέσα και Έξω από το Σχολείο έλλειψη σύνδεσης της μάθησης μέσα και εκτός σχολείου έλλειψη κατανόησης αναγκών του σύγχρονου μαθητή και εκπαιδευόμενου επαναπροσδιορισμός πληροφορίας & γνώσης

42 Myth#9 – Teachers are the most important influence in a child’s education Οι εκπαιδευτικοί είναι πολύ σημαντικοί Σύνδεση μισθού – αποτελέσματα εξετάσεων (μύθοι – πληρωμή = κίνητρο, εκπαιδευτικός #1 παράγοντας) Τα σχολεία ευθύνονται για περίπου 30% της ακαδημαϊκής επιτυχίας των μαθητών στα σχολεία Σχολείο – Εκπαιδευτικός – Υποδομή – Αναλυτικά – Αξιολόγηση – Δραστηριότητες – Συμμαθητές, κλπ.

43 Ο παράγοντας «Σχολείο» Οι εκτός-σχολείου παράγοντες φέρουν διπλάσια ευθύνη για σχολική επιτυχία από ότι το σχολείο Ένας από τους καλύτερους τρόπους να βελτιωθούν τα σχολεία και οι ακαδημαϊκές επιδόσεις είναι η καταπολέμηση των ανισοτήτων, της φτώχιας και της ανεργίας. (Berliner, 2012; Berliner & Glass, 2014).

44 Gamification (παιχνιδοποίηση)

45

46 Χαρακτηριστικά Παιχνιδιών Ενδιαφέρον Πολυμέσα Ενεργός συμμετοχή Ανταγωνισμός Συνεργασία Αλληλεπίδραση Ανατροφοδότηση Επίπεδο δυσκολίας Αναπροσαρμογή Αξιολόγηση

47 Games are FUN ! FLOW ΡΟΗ

48 Βελτιωμένες Δεξιότητες Παράλληλη ενασχόληση Λύση προβλήματος Συνεργασία Ηγεσία Στρατηγική

49

50

51 iStockPhoto.com

52 Παιχνιδοποίηση: Εφαρμόζεται καθημερινά από εκπαιδευτικούς χωρίς...βίντεοπαιχνίδια! https://sites.google.com/site/kelbrooks/

53 Το συγκείμενο εφαρμογής έχει σημασία…

54

55

56 Ενσωμάτωση ΤΠΕ

57 npr.org

58

59 Συνεχής Έρευνα - Αξιολόγηση Ανάγκη για νέες μεθόδους μελέτης ικανοτήτων και την επίδραση του σχολείου Για πολλά προγράμματα δεν γνωρίζουμε το πραγματικό τους αποτέλεσμα Συνδυασμός μεθόδων - εργαλείων

60 Black Box Theory Age, SES, gender, family, friends, health, context, food, emotions, ethnicity, etc.

61

62 Students who do not use computers in math lessons score highest in mathematics Source : Figure 6.7 Paper-based mathematics Computer-based mathematics Highest score OECD average

63

64 Students who do not use computers in math lessons score highest in mathematics What kind of computers? What kind of software? What level math? What kinds of problems? How are scores measured? What instructional method is used? How is feedback provided? What other factors might influence learning? How is learning measured?

65 Οι παράγοντες που αποτελούν σημαντικό εμπόδιο στο να χρησιμοποιούν τις ΤΠΕ πιο αποτελεσματικά είναι:

66

67 ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ Συστημική Προσέγγιση 3-Sigma: Systemic – Systematic – Sustainable

68 Τεχνολογία, Κοινωνία και Μάθηση Προκλήσεις και Προοπτικές Χαράλαμπος Βρασίδας

69 Boys reading electronic Regenerated Freirean Literacy through Empowering Community Techniques (e-Reflect) POLYGLOT-Multilingual education in preschool age (POLY) Family Training to Support their Marginalized and Disadvantaged Members/FamilEU Developing Financial Competencies for EU Citizens Utilizing Online Learning and Digital Literacy/eFinLitr Lighthouse Supporting Lifelong Learning And Career Paths For Migrants (Lighthouse ) “Career Planning for Dynamic Economies” (SELFIE), SCHOOLS FOR FUTURE YOUTH (SFYOUTH), Harnessing the Learning Assets Within the SME Business Community/SYNERGY, B-Learning: Curriculum Design for Blended Learning (B-LEARNING) Practical implementation of main transparency tools - EQF, ECVET, EQAVET - in European VET organisations (ATTRACT-VET) Climate Literacy - a New Horizontal Theme in Adult and Vocational Education Creative Approach to Key Competence Building for Marginalized Young Adults (CRE8IVE) VALUE - Valuing All Languages to Unlock Europe Combat Bullying: A Whole School Program A Toolkit for Developing, Implementing and Monitoring Adult Education Strategies (DIMA) Online Game for Entrepreneurship and Innovation (EntrInno) Journey to Employment (GET THERE) Health Communication Training for Health Professionals (H-COM) An innovative toolkit for inclusive decision making policies (Idecide) Identity and Diversity Picture Book Collections (IDPBC) Innovation Ecosystems for VET (InEcVET) Lifelong Readers 2.0 (LiRe 2.0) Future Youth School Forums (FYS-Forums) Training staff in the use of the Arts for the Benefit of patients with LOng-term conditions Us” and “Them”: dialog, tolerance, collaboration for good coexistence in a multicultural world! Relevant Projects

70 50 animation tools and resources 50 educational technology tools for teachers


Κατέβασμα ppt "Τεχνολογία, Κοινωνία και Μάθηση Προκλήσεις και Προοπτικές Χαράλαμπος Βρασίδας"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google