Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Λανσάρισμα Φεβρουαρίου. Άμεση Νίκη «Ξύνεις – κερδίζεις» Το μόνο τυχερό παιχνίδι που δεν περιμένεις κάποια κλήρωση Αυθόρμητη Αγορά Το βλέπεις, το αγοράζεις.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Λανσάρισμα Φεβρουαρίου. Άμεση Νίκη «Ξύνεις – κερδίζεις» Το μόνο τυχερό παιχνίδι που δεν περιμένεις κάποια κλήρωση Αυθόρμητη Αγορά Το βλέπεις, το αγοράζεις."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Λανσάρισμα Φεβρουαρίου

2 Άμεση Νίκη «Ξύνεις – κερδίζεις» Το μόνο τυχερό παιχνίδι που δεν περιμένεις κάποια κλήρωση Αυθόρμητη Αγορά Το βλέπεις, το αγοράζεις ! Υψηλή Συχνότητα Νίκης Ο ένας στους τέσσερις περίπου κερδίζει, ανάλογα το παιγνίδι Μοναδικό παιχνίδι με τόσο μεγάλο αριθμό νικητών την ημέρα Επιλογές Ποικιλία θεμάτων που ικανοποιούν διαφορετικές επιθυμίες Εύκολο, άμεσο, απευθύνεται σε όλους!

3 Τρέχουσες Εκδόσεις 1 € 2 €5 €3 € Το κάθε πακέτο έχει Στιγμιαία Λαχεία αξίας 300€ σε όλες τις τιμές.

4 Νέες εκδόσεις 1 € 2 € 5 € 3 € Το κάθε πακέτο έχει Στιγμιαία Λαχεία αξίας 300€ σε όλες τις τιμές. Μπλακ Τζακ στη στιγμή: Μόνο στα πρακτορεία ΟΠΑΠ Α.Ε. Μπλακ Τζακ στη στιγμή: Μόνο στα πρακτορεία ΟΠΑΠ Α.Ε. Διαθέσιμα στην αγορά από τις 6/2 Διαθέσιμο στην αγορά από τις 13/2 Διαθέσιμο στην αγορά από τις 27/2

5 Τι νέο φέρνει το ΣΚΡΑΤΣ; 4 Νέα θέματα εμπλουτίζουν την γκάμα των ΣΚΡΑΤΣ Ένα νέο παιχνίδι για κάθε κατηγορία τιμής: 1€, 2€, 3€ και 5€ Η επιλογή και ο σχεδιασμός τους είναι αποτέλεσμα έρευνας καταναλωτή Τώρα 12 διαθέσιμα παιχνίδια Ποικιλία παιχνιδιών και θεμάτων για την ευρεία κάλυψη του κοινού Παιχνίδια που προσελκύουν γυναίκες και νεότερα κοινά (Εφτάτυχη Γάτα & Το Λυχνάρι του Αλλαντίν) «Μπλακ Τζακ στη στιγμή» προτίμηση από το ανδρικό κοινό Τα νέα παιχνίδια συμπληρώνουν, δεν αντικαθιστούν τα παιχνίδια που ήδη κυκλοφορούν  Επιλογές στον παίκτη όπως ορίζει και η συγκεκριμένη κατηγορία 5

6 Γιατί νέα παιχνίδια;

7 7 Άμεση Νίκη Αυθόρμητη Αγορά Υψηλή Συχνότητα Νίκης Επιλογές Η ποικιλία βασικό στοιχείο επιτυχίας Διεθνής πρακτική: πετυχημένες Λοταρίες παγκοσμίως προσθέτουν νέα παιχνίδια 4-5 φορές το χρόνο Ανανέωση: κρατάμε ζωντανό το ενδιαφέρον του παίκτη Η εισαγωγή νέων παιχνιδιών οδηγεί σε αύξηση του τζίρου – περισσότερα παιχνίδια, περισσότερες πωλήσεις Ευρεία Κάλυψη κοινού: προσφέρουμε διαφορετικά θέματα σε διαφορετικές τιμές για όλες τις ανάγκες ΓΙΑΤΙ ΝΕΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

8 Η ποικιλία βασικό στοιχείο επιτυχίας Πετυχημένες Λοταρίες στην Ευρώπη προσφέρουν παράλληλα από 8 έως και 35 παιχνίδια Πηγή: La Fleur’s World Almanac

9 Παίζουν γιατί είναι διασκεδαστικά Για να κερδίσουν – τους ενδιαφέρει η υψηλή συχνότητα νίκης Τους αρέσει η διαδικασία…ξύνεις, κερδίζεις Θέλουν απλό, εύκολο, γρήγορο, άμεσο παιχνίδι Τους αρέσει να παίζουν πολλά λαχεία του 1 € Θέλουν να παίζουν λιγότερα λαχεία των 5€ γιατί γνωρίζουν ότι έχουν αυξημένες πιθανότητες Παίζουν γιατί είναι άμεσα διαθέσιμα από τον πλανόδιο Εβδομαδιαία συνήθεια όταν παίζουν Τζόκερ και Πάμε Στοίχημα Οι παίκτες αναζητούν επιλογές Διαφορετικά προφίλ παικτών Πηγή: έρευνα QED, Σεπτέμβριος 2014

10 Ευρύ Κοινό «Ειδικό» Κοινό Με πείθει Consumer benefit Mechanism & theme ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ Με κάνει να αισθάνομαι ωραία ΕΥΚΟΛΙΑ/ΑΜΕΣΟΤΗΤΑ Είναι εύκολο ΚΕΡΔΟΣ Κινητοποιούμαι από το κέρδος που θα αποκτήσω ΠΡΟΚΛΗΣΗ «Συνδέομαι» περισσότερο Οι παίκτες παίζουν για διαφορετικούς λόγους Με ελκύει Συναισθηματικό όφελος

11 Ευρύ Κοινό «Ειδικό» Κοινό Με ελκύει Συναισθηματικό όφελος Με πείθει ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ Με κάνει να αισθάνομαι ωραία ΕΥΚΟΛΙΑ/ΑΜΕΣΟΤΗΤΑ Είναι εύκολο ΚΕΡΔΟΣ Κινητοποιούμαι από το κέρδος που θα αποκτήσω ΠΡΟΚΛΗΣΗ «Συνδέομαι» περισσότερο ΣΚΡΑΤΣ: καλύπτει ευρεία γκάμα επιθυμιών

12 Ευρύ Κοινό «Ειδικό» Κοινό Με ελκύει Συναισθηματικό όφελος Με πείθει ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ Με κάνει να αισθάνομαι ωραία ΕΥΚΟΛΙΑ/ΑΜΕΣΟΤΗΤΑ Είναι εύκολο ΚΕΡΔΟΣ Κινητοποιούμαι από το κέρδος που θα αποκτήσω ΠΡΟΚΛΗΣΗ «Συνδέομαι» περισσότερο ΣΚΡΑΤΣ: καλύπτει ευρεία γκάμα επιθυμιών ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Σύνδεση με το προϊόν ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Ειδικά γκρουπ «πιστών» καταναλωτών ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Διείσδυση σε ευρύτερο κοινό

13 Ευρύτερη γκάμα παιχνιδιών – Ευρύτερη Κάλυψη παικτών Ευρύ Κοινό «Ειδικό» Κοινό Με πείθει Με ελκύει Συναισθηματικό όφελος

14 Περιγραφή παιχνιδιών

15 Χρήματα στο Φτερό Εύκολος μηχανισμός – Βρες 3 ίδια ποσά Θεματολόγια Χρημάτων

16 Χρήματα στο Φτερό Τιμή: 1 € Όνομα: Χρήματα στο Φτερό Θέμα: Χρήματα Μηχανισμός:  Βρες 3 ίδια ποσά και κέρδισε το αντίστοιχο ποσό Απόδοση: 61,67% Κέρδη μέχρι: € Συχνότητα Νίκης: 1:4,87

17 Χρήματα Στο Φτερό – Πίνακας Κερδών

18 Εφτάτυχη Γάτα Εύκολο παιχνίδι – Βρες σύμβολο και κέρδισε Δηλώνει τύχη πάνω στη ιδέα της εφτάψυχης γάτας

19 Εφτάτυχη Γάτα Τιμή: 2 € Όνομα: Εφτάτυχη Γάτα Θέμα: Τύχη/Χρήματα Μηχανισμός:  Βρες το σύμβολο «7» σε οποιαδήποτε σειρά και κέρδισε το αντίστοιχο ποσό της σειράς  Βρες το σύμβολο της «ΓΑΤΑΣ» και διπλασίασε τα κέρδη της σειράς  Πιθανότητα να κερδίζει πάνω από μία σειρά (μέχρι 7) οπότε και τα κέρδη λειτουργούν αθροιστικά Απόδοση: 65,66% Κέρδη μέχρι: € Συχνότητα Νίκης: 1:4,39

20 Εφτάτυχη Γάτα – Πίνακας Κερδών

21 Το Λυχνάρι του Αλλαντίν Θέμα με συγκεκριμένη θεματολογία που αποτυπώνει αξία 2 παιχνίδια με διαφορετικούς μηχανισμούς

22 Το Λυχνάρι του Αλλαντίν Τιμή: 3 € Όνομα: Το Λυχνάρι του Αλλαντίν Θέμα: Αξία Μηχανισμός:  Παιχνίδι 1: Ταίριαξε οποιονδήποτε από τους 9 ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΣΟΥ με οποιονδήποτε από τους 2 ΤΥΧΕΡΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ και κέρδισε το αντίστοιχο ποσό  Παιχνίδι 2: Βρες το «δαχτυλίδι» και κέρδισε το αντίστοιχο ποσό  Εάν ένα λαχείο κερδίσει σε πάνω από ένα σημείο, τα κέρδη λειτουργούν αθροιστικά Απόδοση: 66,30% Κέρδη μέχρι: € Συχνότητα Νίκης: 1:4,21

23 Το Λυχνάρι του Αλλαντίν – Πίνακας Κερδών

24 Μπλακ Τζακ στη στιγμή Νίκησε τον αντίπαλο! Θεματολογία σχετική με γνωστό παιχνίδι

25 Μπλακ Τζακ στη στιγμή Τιμή: 5€ Όνομα: Μπλακ Τζακ στη στιγμή Θέμα: Τράπουλα Μηχανισμός:  Σε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά, ξύσε και αποκάλυψε τα χαρτιά του κάθε συνδυασμού σου και αυτά του αντιπάλου  Βρες μεγαλύτερο άθροισμα από αυτό του αντιπάλου και κέρδισε το αντίστοιχο ποσό.*  Εάν βρεις το σύμβολο «Τζόκερ» τότε κερδίζεις άμεσα 10€.  Εάν ένα λαχείο έχει πάνω από ένα Συνδυασμό που κερδίζει τότε τα κέρδη λειτουργούν αθροιστικά *Ο ΑΣΟΣ μετράει πάντα για 11 ενώ οι φιγούρες, Ρήγας, Ντάμα και Βαλές, για 10 Απόδοση: 68,94% Κέρδη μέχρι: € Συχνότητα Νίκης: 1:3,99

26 Μπλακ Τζακ στη στιγμή – Πίνακας Κερδών

27 Διαφημιστική Καμπάνια

28 Καμπάνια Λανσαρίσματος Τηλεόραση Ραδιόφωνο Εφημερίδες/Περιοδικά Διαφήμιση στο internet Στρατηγική επικοινωνίας 1.Να επικοινωνήσουμε στο κοινό τη μοναδική προϊοντική διάσταση του ΣΚΡΑΤΣ που προέρχεται από την ευχάριστη προσμονή του «ξυσίματος» 2.Να κάνουμε μια ρεαλιστική επικοινωνία, προσιτή στο κοινό, με χιούμορ 3.Να επικοινωνήσουμε τα νέα παιχνίδια αλλά και όλη τη γκάμα Βασικό μήνυμα: Η χαρά του ΣΚΡΑΤΣ είναι στο Σκρατσάρισμα!

29 Επικοινωνία στα σημεία πώλησης

30 Συνοπτική Παρουσίαση Διαφημιστικών Υλικών (1ο από 2) 30 2 Προθήκες /Dispenser πάνω στον πάγκο για την προβολή των 4 νέων κωδικών και των 4 προηγούμενων Νέος τρόπος προβολής των 12 παιχνιδιών (ενδεικτική απεικόνιση) ΑΚΥΡΑ ΔΕΛΤΙΑ ΣΚΡΑΤΣ

31 Συνοπτική Παρουσίαση Διαφημιστικών Υλικών (2ο από 2) 31 Προϊοντική Αφίσα Menu Board Καρτέλα Με Χρήσιμες Πληροφορίες Για Τα Παιχνίδια Coronis Crown Οδηγός Άκυρα ΣΚΡΑΤΣ

32 Προβολή/Καταρράκτης Στιγμιαίων Λαχείων (Waterfall) 32 Περιγραφή/Οδηγίες Τοποθέτησης: 1.Ο καταρράκτης ΣΚΡΑΤΣ είναι από ελαφρύ υλικό (plexiglas) και δημιουργείται με ΑΚΥΡΑ ΣΚΡΑΤΣ τα οποία θα έχουν μαζί τους οι merchandisers. 2.Μπορεί να τοποθετηθεί με 3 τρόπους (ταινία διπλής όψης, καρφί, βίδα). 3.Ιδανικό σημείο τοποθέτησης: Πίσω από τον πάγκο (σε κεντρικό σημείο - εκεί που λαμβάνει χώρα η συναλλαγή).

33 Προθήκη Στιγμιαίων Λαχείων (Dispenser) 33 Οδηγίες Τοποθέτησης: 1.2 Προθήκες για 8 κωδικούς ΣΚΡΑΤΣ (για 4 νέους κωδικούς καθώς και για τους 4 ταχυκινούμενους) στον πάγκο του γκισέ του πράκτορα σε εμφανές σημείο (κεντρικό) 2.Ιδιαίτερη έμφαση στην τοποθέτηση ακριβώς μπροστά στο σημείο που στέκεται ο πράκτορας – εκεί που λαμβάνει χώρα η συναλλαγή.

34


Κατέβασμα ppt "Λανσάρισμα Φεβρουαρίου. Άμεση Νίκη «Ξύνεις – κερδίζεις» Το μόνο τυχερό παιχνίδι που δεν περιμένεις κάποια κλήρωση Αυθόρμητη Αγορά Το βλέπεις, το αγοράζεις."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google