Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Στόχοι Οι μαθητές: να καλλιεργήσουν την προφορική τους έκφραση και να εκφράσουν ελεύθερα συναισθήματα και εμπειρίες τους σχετικά με τη θάλασσα και τα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Στόχοι Οι μαθητές: να καλλιεργήσουν την προφορική τους έκφραση και να εκφράσουν ελεύθερα συναισθήματα και εμπειρίες τους σχετικά με τη θάλασσα και τα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2

3 Στόχοι Οι μαθητές: να καλλιεργήσουν την προφορική τους έκφραση και να εκφράσουν ελεύθερα συναισθήματα και εμπειρίες τους σχετικά με τη θάλασσα και τα καράβια να αναπτύξουν την επιχειρηματολογία τους να καλλιεργήσουν τις οπτικές, ακουστικές και κιναισθητικές τους δεξιότητες να επισημαίνουν τη διαφορά μεταξύ προφοράς και γραφής των τύπων του πληθυντικού σε –ρια, -δια, -πια και να τους γράφουν ορθά να επισημαίνουν την ορθογραφία των ενεργητικών ρημάτων στο α΄ πληθυντικό πρόσωπο και να τα σχηματίζουν ορθά να εξοικειωθούν με την κατάληξη –ι των ουδέτερων ουσιαστικών και το σχηματισμό του πληθυντικού τους να εξοικειωθούν με το κειμενικό είδος των οδηγιών και να εντοπίζουν τα βασικά στοιχεία των κειμένων αυτού του τύπου (μορφή: κατάλογος υλικών, οδηγίες βήμα βήμα κ.ο.κ, γλώσσα – πρόσωπο) να επισημαίνουν ότι η αλλαγή τόνου επιφέρει αλλαγή νοήματος να εντοπίζουν τα ρήματα να τοποθετούν τις οδηγίες μιας κατασκευής σε σωστή χρονική σειρά

4 Διάρκεια: 4 X 80 Οργάνωση τάξης: 6 ομάδες μεικτής ικανότητας Μέσα – Υλικά Τραγούδια: «Ήταν ένα μικρό καράβι», «Το ναυτάκι του Αιγαίου», «Βαρκούλα του ψαρά» Χάρτινα καράβια, γαλάζιο γκοφρέ, χάρτινα ψαράκια Ναυτικά καπέλα, φουλάρια, γαλάζιο γκοφρέ, υφάσματα άσπρα και γαλάζια, καλάμια της βροχής Χαρτάκια με εικόνα και γραμμές Καρτέλες με λέξεις Είκονες: ναύτη – ναυτών Καρτέλα: «Εγώ», «Εμείς» Φύλλα με οδηγίες θαλασσινών κατασκευών Μεγάλο χαρτόνι (ένα για κάθε ομάδα) Καρτέλες με οδηγίες Καρτέλα: «Η θάλασσα των ουδετέρων σε –ι» Εικόνες και καρτέλες: το καβούρι, το κοχύλι κ.ο.κ

5 Πορεία Διδασκαλίας Αφόρμηση θαλασσινό σκηνικό – τα παιδιά κοιμούνται έναρξη μουσικής – χορευτική κίνηση – αναπαράσταση σκηνικού - ρόλοι ολιγόλεπτη συζήτηση για τους ρόλους που υποδύθηκαν τα παιδιά

6 Δραστηριότητα 1 Χάρτινα καράβια που ταξιδεύουν Εικόνες – λέξεις σε -ια Δημιουργία καραβιού με λέξεις και παρουσίαση του Μεγαλόφωνη ανάγνωση λέξεων σε –ια Μετατροπή και γραφή των λέξεων στο ενικό αριθμό παρουσίαση Άσκηση 3 σελ. 38 – τετρ. εργασιών

7 Δραστηριότητα 2 Καρτέλες με λέξεις π.χ. λεμονιά – λεμόνια – λεμόνι Το κάθε παιδί παίρνει μία καρτέλα, τη διαβάζει, τη κρεμάζει πάνω του και κάθεται στο πάτωμα Έναρξη μουσικής χορός – τριάδα παιδιών με αντίστοιχες λέξεις Παρουσίαση λέξεων κάθε τριάδας – έμφαση στην αλλαγή νοήματος λόγω τονισμού Άσκηση 4 σελ. 38 – τετρ. εργασιών

8 Δραστηριότητα 3 Παιχνίδι παντομίμας Τα παιδιά στέκονται σε κύκλο Τραγούδι: «Το ναυτάκι του Αιγαίου» Πίνακα: Ναύτης – «Εγώ» Ναύτες – «Εμείς» Τέλος μουσικής – παιδιά κάθονται σε κύκλο Ένα παιδί κάνει το ναύτη στη μέση, τραβά μία καρτέλα και κάνει παντομίμα Όποιος το βρει λέει τι κάνει ο ναύτης στο α΄πρόσωπο ενικού και τα υπόλοιπα παιδιά απαντούν στο α΄πρόσωπο πληθυντικού

9 Δραστηριότητα 4 Δίνονται φύλλα με οδηγίες κατασκευών καραβιών, ψαριών κ.α. παρατήρηση – επεξεργασία – βασικά χαρακτηριστικά Εντοπισμός ρημάτων – γραφή τους σε χάρτινα ψαράκια, παρουσίαση και τοποθέτηση τους στη θάλασσα – πίνακα Καρτέλες με οδηγίες μιας κατασκευής – μεγάλο χαρτόνι ο κάθε μαθητής διαβάζει την οδηγία του μεγαλόφωνα και γίνεται η σύνθεση της κατασκευής πάνω στο χαρτόνι παρουσίαση κατασκευών Άσκηση 1 σελ. 37 – τετρ. εργασιών

10 Δραστηριότητα 5 Αξιολόγηση: συντρέχουσα Τοποθέτηση ζώων και φυτών της θάλασσας πάνω στη θάλασσα – πίνακα (ουδέτερα –ι), εικόνες και λέξεις Παρατήρηση – ανάγνωση λέξεων – εντοπισμός της κατάληξης –ι των ουδετέρων Κατασκευή σε χαρτί ενός ζώου ή φυτού της θάλασσας με κατάληξη –ι (εικόνα – λέξη με το άρθρο) «Η θάλασσα των ουδετέρων σε -ι» Άσκηση 2 σελ. 37 – τετρ. εργασιών Κλείσιμο: τραγούδι «Βαρκούλα του Ψαρά»

11 Επιπρόσθετες δραστηριότητες Το καράβι της Κερύνειας στα πλαίσια του «Δεν Ξεχνώ» Αξιοποίηση του τραγουδιού «Καράβι, καραβάκι» Έρευνα από τα παιδιά για τη θάλασσα και τα καράβια Επίσκεψη σε πλοίο και συνέντευξη από καπετάνιο Εικονόγραμμα της θάλασσας στο Kidspiration

12


Κατέβασμα ppt "Στόχοι Οι μαθητές: να καλλιεργήσουν την προφορική τους έκφραση και να εκφράσουν ελεύθερα συναισθήματα και εμπειρίες τους σχετικά με τη θάλασσα και τα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google