Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Διαχείριση προσωπικού επισιτιστικών τμημάτων Τακτική επικοινωνία με το προσωπικό Σε καθημερινή βάση ελαττώνει το κίνδυνο για διαχειριστικά λάθη. Αναφερθείτε.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Διαχείριση προσωπικού επισιτιστικών τμημάτων Τακτική επικοινωνία με το προσωπικό Σε καθημερινή βάση ελαττώνει το κίνδυνο για διαχειριστικά λάθη. Αναφερθείτε."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Διαχείριση προσωπικού επισιτιστικών τμημάτων Τακτική επικοινωνία με το προσωπικό Σε καθημερινή βάση ελαττώνει το κίνδυνο για διαχειριστικά λάθη. Αναφερθείτε στα λάθη τους χωρίς εμπάθεια, θυμό ή υποτίμηση, σε διαφορετική περίπτωση θα έχετε αντίθετα αποτελέσματα. Η σωστή και δίκαια επικοινωνία εξασφαλίζει κέρδος στην επιχ/ση και τονώνει το ηθικό όλων

2 Επικοινωνία δύο φάσεων  Η πρώτη αφορά το επίπεδο διοίκησης από βάρδια σε βάρδια ενώ  Η δεύτερη μόνο τους υπαλλήλους Βασικό εργαλείο ενός σωστού μάνατζερ είναι η διαχείριση ενός ημερολογίου, στο οποίο καταγράφεται τι συνέβη κατά την προηγούμενη βάρδια, ώστε αυτός που θα αναλάβει την νέα βάρδια να έχει μια πλήρη εικόνα. Δίνεται έτσι η δυνατότητα να καταγράφονται τυχόν μικροσυστήματα της επιχ/σης που αφορούν το φαγητό ή τον εξοπλισμό, επισημάνσεις, ελλείψεις, και με ποιους άλλους τρόπους θα μπορούσαν να ξεπεραστούν αρνητικά γεγονότα

3 Όχι στα χρονοβόρα meetings Προσπαθήστε να περιορίσετε τις χρονοβόρες κουβέντες για θέματα κερδοφορίας, στοιχεία εσόδων-εξόδων, σχέδια αύξησης, νούμερα που πρέπει να κυνηγήσουν όλοι μια και που αυτά θα μπορούσαν να συζητηθούν μια φορά τον μήνα Τώρα σχετικά με την διάρκεια του χρόνου, εξαρτάται από την κάθε επιχείρηση για παράδειγμα μέσα σε 5 λεπτά μπορούμε να πούμε << καλημέρα συνάδελφοι έχουμε ένα νέο μενού που θέλουμε να λανσάρουμε σήμερα, τι θα προτείνετε ώστε να έχουμε κερδοφορία και φυσικά ζήτηση από τους πελάτες μας.

4 Meeting step by step (γνωστά και ως 3 Α) 1.Αναγνωρίστε τη συμβολή του καθένα (έκανες καλή δουλεία την προηγούμενη εβδομάδα, ήσουν άψογος, τα γυάλισες όλα) 2.Ανταμείψτε την καλή προσπάθεια (οι πωλήσεις ανέβηκαν τον προηγούμενο μήνα, είχαμε αύξηση των κερδών, όποτε προσπαθήστε να είστε γενναιόδωροι) 3.Αναφέρετε συχνά τους κοινούς στόχους (αυτό πρέπει να κάνουμε σήμερα, ποιοι είναι οι στόχοι της εβδομάδας, να προτείνουμε πρότυπες συνταγές και καινούργιες). Εστιάστε την προσοχή όλων σε ένα συγκεκριμένο στόχο, για άλλους χρησιμοποιήστε τον έπαινο, την εμψύχωση ή διακριτικές παρατηρήσεις για την μείωση λανθασμένων ενεργειών

5 Κακή επικοινωνία Μη θεωρείτε τον εαυτό σας το επίκεντρο στον εργασιακό χώρο ή ο αλάθητος. Η καλή επικοινωνία είναι ανθρωποκεντρική ενώ η κακή μονοσήμαντη (οι εκφράσεις εγώ διατάζω εδώ μέσα ή εγώ το αφεντικό δεν έχουν θέση στον εργασιακό χώρο όπως και η διάδοση φημών για να διατηρείς τους υφιστάμενους σε καθεστώς ανασφάλειας ή φόβου) Μη μιλάτε (κουτσομπολιό) για τον επιχειρηματία ή την αλυσίδα του ξενοδοχείου με τους υπαλλήλους, είναι σαν να παίζεις μπούμερανγκ επιστρέφει εναντίον σου και τις περισσότερες φορές με αρνητικό τρόπο, πέρα από το γεγονός ότι μερικές φορές μπορεί να συσπειρωθεί το προσωπικό εναντίον της διοίκησης. Ξεχάστε αυτήν την συνηθισμένη τακτική που το μόνο που μπορεί να κάνει είναι η δημιουργία αρνητικών αποτελσεμμάτων

6 Προσφέρετε επαρκή ενημέρωση Είναι λογικό το προσωπικό να γνωρίζει πως πήγαν την προηγούμενη μέρα οι στόχοι των πωλήσεων. Μην κάνετε το λάθος να δώσετε ανεπαρκή επικοινωνία με αποτέλεσμα να λείπει η ευκαιρία στους εργαζομένους να καταλάβουν ότι τελικά η απόδοση τους δεν κάνει την διαφορά Δώστε κίνητρα στον εργαζόμενο να αντιληφθεί ότι αποτελεί μέρος του συνόλου μιας επιχ/σης ώστε να εργάζεται με το ίδιο πάθος κάθε μέρα. Η αναγνώριση της συμμετοχής του καθενός στην κατάκτηση του κοινού στόχου, οδηγεί στη κερδοφορία του εστιατορίου. Για να είστε επιτυχημένοι διευθυντές του εστιατορίου δείξτε διάθεση και ενθαρρύνετε το προσωπικό για κάθε πρόβλημα που μπορεί να προέκυψε στη διάρκεια της προηγούμενης μέρας ( χθες υπήρξε καθυστέρηση στο service, τι πήγε στραβά, πως μπορούμε να βελτιωθούμε ή να ελαττώσουμε τις αρνητικές συνέπειες από άστοχες ενέργειες; Μη ξεχνάτε ότι η κατανάλωση ποτών ή φαγητού σε ένα εστιατόριο εξασφαλίζει κατά το ήμισυ μόνο την επιτυχία του εστιατορίου. Το άλλο 50% της επιτυχίας οφείλεται αποκλειστικά στην ποιότητα των σχέσεων που διαμορφώνει το έμψυχο δυναμικό

7 Χάραξη κοινής γραμμής για την επιτυχία Η καθημερινή επικοινωνία αποτελεί σημαντικό παράγοντα επειδή αποτελεί για πολλούς προπόνηση πωλήσεων(συγκεντρώσετε όλο το προσωπικό της βάρδιας, παρουσιάστε τις σπεσιαλιτέ της ημέρας, κάνετε μια παρουσίαση των κρασιών με σωστούς συνδυασμούς για συγκεκριμένα πιάτα, με το σκεπτικό ότι όσο περισσότερη γνώση δίνεις στους υπαλλήλους σου, τόσο καλύτερες αποδόσεις θα έχουν )

8 Πίνακας αναρτήσεων Δώστε σημασία στα διάφορα σημειώματα που μπορείτε να βάλετε σε πίνακες ανακοινώσεων, και μη το θεωρείτε σαν χάσιμο χρόνου μια και το προσωπικό πάντα τα βλέπει. Η επαναλαμβανόμενη έκθεση τα κάνει μέρος του υποσυνείδητου(χρώματα διαφόρων ομάδων, συχνή πλύση χεριών ή να ακολουθήσουν κάποιες άλλες διαδικασίες, κυρίως όταν ομαδοποιούνται ως κανόνες με βάση ένα συγκεκριμένο χρώμα του ποσπιτ όπου αναγράφονται ). Αυτό βέβαια ενοχλεύει και κάποιο κίνδυνο γιατί ύστερα από λίγο κάθε σήμα γίνεται μέρος του τοίχου, με αποτέλεσμα το προσωπικό να μη το βλέπει πια. Σε αυτή τη περίπτωση αλλάξτε τη διάταξη και το χρώμα δίνοντας έτσι μια άλλη μορφή. Σύμφωνα με τους ειδικούς οι περισσότεροι άνθρωποι χωρίς να το συνειδητοποιούν νιώθουν ένοχοι αν δεν κάνουν αυτό που τους λέει το σημείωμα

9 5 tips για μια αποτελεσματική επικοινωνία Ανοίξτε τα βιβλία. Οι ειδικοί επισημαίνουν πως οι εστιάτορες πρέπει να αρχίσουν να ανοίγουν τα βιβλία στο προσωπικό τους και να το κάνουν κοινωνό στα προβλήματα Κάντε το παιχνίδι μέρος της επικοινωνίας. Ανοίξτε στην τύχη το μενού και επιλέξτε τυχαία έναν κωδικό. Ρωτήστε κάποιες πληροφορίες για κάποιο συγκεκριμένο προϊόν και θέστε και μια πρόσκληση της ημέρας. Όποιος από το προσωπικό κάνει τις περισσότερες πωλήσεις, θα του δώσετε ανταμοιβή ένα μπόνους Απλώς πηγαίνετε σπίτι. Το καθημερινά meetings δεν θα πρέπει να γίνονται στο τέλος της βάρδιας. Το προσωπικό με την κούραση της ημέρας απλά δεν θα επικοινωνεί μαζί σας. Διατηρείτε τον πίνακα αναρτήσεων πάντα ενημερωμένο. Για να εμποδίσετε τις αναρτήσεις στον πίνακα από το να εξαφανιστούν, φροντίστε να ενημερώνεται τακτικά, ώστε το περιεχόμενο να μην είναι πάντα το ίδιο. Επίσης θέστε εβδομαδιαίους στόχους και αποτελέσματα Συσφίξτε τις σχέσεις μέσω του πίνακα. Προωθείστε μηνύματα που δίνουν κίνητρα στον εργαζόμενο να τα διαβάσει. Δεν είναι απαραίτητα να σχετίζονται με την εργασία αλλά και με κοινωνικές εκδηλώσεις π.χ. γιορτές, γενέθλια ή κάποιο δώρο ή οργάνωση μιας εκδήλωσης με χορό αποκλειστικά για το προσωπικό σας.


Κατέβασμα ppt "Διαχείριση προσωπικού επισιτιστικών τμημάτων Τακτική επικοινωνία με το προσωπικό Σε καθημερινή βάση ελαττώνει το κίνδυνο για διαχειριστικά λάθη. Αναφερθείτε."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google