Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Υπεύθυνη καθηγήτρια: Βασιλική Μπούζοντιτς ΤΜΗΜΑ: ΑΤΕ3.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Υπεύθυνη καθηγήτρια: Βασιλική Μπούζοντιτς ΤΜΗΜΑ: ΑΤΕ3."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Υπεύθυνη καθηγήτρια: Βασιλική Μπούζοντιτς ΤΜΗΜΑ: ΑΤΕ3

2 1 η ΟΜΑΔΑ

3

4  Συμμετείχαν οι μαθητές : ​  Αγγελίδου Ελένη ​  Αΐβάζης Ματθαίος ​  Αμοιρίδου Άννα ​  Κουτσουραδή Μαρία ​

5  Το Διαδίκτυο είναι παγκόσμιο σύστημα διασυνδεδεμένων δικτύων υπολογιστών το οποίο εξυπηρετεί εκατομμύρια χρήστες καθημερινά σε ολόκληρο τον κόσμο. Οι υπολογιστές στο Διαδίκτυο συνδέονται με την βοήθεια τηλεπικοινωνιακών καλωδίων ή ασύρματα με την βοήθεια δορυφορικών κεραιών και γραμμών κινητής τηλεφωνίας.

6

7  Στις τεράστιες δυνατότητες για πληροφόρηση και επικοινωνία ​.  Στον εύκολο τρόπο χρήσης των υπηρεσιών του ​ ​  Στο ότι οποιοσδήποτε υπολογιστής μπορεί να συνδεθεί εύκολα και γρήγορα στο Διαδίκτυο με ελάχιστο επιπρόσθετο εξοπλισμό. ​

8  Η πρόσβαση στο Διαδίκτυο σήμερα δεν είναι ακίνδυνη, ανεξάρτητα από τον τρόπο χρήσης των υπηρεσιών του. Υπάρχουν κακόβουλοι χρήστες και αρκετές δυνατότητες πρόκλησης ζημιών, τόσο στο επίπεδο του χρησιμοποιούμενου λογισμικού και υλικού, όσο και σε προσωπικό επίπεδο.​

9  Χρήση τείχους προστασίας (firewall).​  Χρήση λογισμικού προστασίας ενάντια σε ιούς και προγράμματα κατασκοπείας (spyware).​  Συνεχής ενημέρωση των χρηστών.​

10  Οικονομική κρίση είναι το φαινόμενο κατά το οποίο μια οικονομία χαρακτηρίζεται από μια διαρκή και αισθητή μείωση της οικονομικής της δραστηριότητας. Η οικονομική κρίση αποτελεί τη μία από τις δύο φάσεις των οικονομικών διακυμάνσεων και συγκεκριμένα τη φάση της καθόδου, όταν δηλαδή η οικονομική δραστηριότητα βρίσκεται σε μια συνεχή συρρίκνωση. ​

11  Η αύξηση στις τιμές των ακινήτων σε πολλές περιοχές των ΗΠΑ, η οποία διευκόλυνε την υπέρ-κατανάλωση, με αποτέλεσμα την υπέρ-θέρμανση της οικονομίας και την αύξηση του ελλείμματος τρεχουσών συναλλαγών, όπως πολλές φορές συμβαίνει σε παρόμοιες κρίσεις. ​  Η ραγδαία εξάπλωση στεγαστικών δανείων υψηλού κινδύνου. ​  Η μεταφορά του ρίσκου από τους ισολογισμούς των τραπεζών στο κοινό και τους επενδυτές μέσω τιτλοποιήσεων, πολλοί από τους οποίους αγνοούσαν το ύψος του κινδύνου και υπήρξαν επιρρεπείς στις τότε υψηλές αποδόσεις. ​

12  στον άνθρωπο ​  στην κοινωνική ζωή ​  στο περιβάλλον ​  στον τουρισμό ​  στην υγεία  στην εκπαίδευση ​

13  Ο, τι δεν κατάφερε η τεχνολογία από μόνη της, το επιτυγχάνει η οικονομική κρίση. Ο λόγος για τις αγορές μέσω Διαδικτύου, οι οποίες αποκτούν ολοένα και περισσότερους οπαδούς. η οικονομική κρίση έκανε τους καταναλωτές να είναι πιο συνειδητοποιημένοι, πιο προσεκτικοί και να προβαίνουν σε διεξοδική έρευνα αγοράς, κυρίως μέσω εξειδικευμένων ιστοσελίδων, πριν προβούν σε οποιαδήποτε δαπάνη. ​

14

15  Σχεση της οικονομικής κρίσης με την κατανάλωση: ​  Η καταναλωτική συμπεριφορά επηρεάζεται από διάφορους παράγοντες, ενώ κατά τη διάρκεια των οικονομικών κρίσεων παρατηρείται έντονη αλλαγή της καταναλωτικής συμπεριφοράς με κυριότερα αποτελέσματα την επιλογή φθηνότερων προϊόντων, τη συνολική μείωση των δαπανών και τη στροφή σε φθηνές μάρκες και υποκατάστατα. ​

16 Επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην κατανάλωση:​  κλάδος ένδυσης-υπόδησης​  κλάδος τροφίμων-ποτών ​  κλάδος του τουρισμού ​  κλάδος των τηλεπικοινωνιών ​

17  Διαφήμιση είναι διαδικασία γνωστοποίησης και επηρεασμού του καταναλωτικού κοινού για ένα προϊόν ή μία υπηρεσία επί πληρωμή. Η διαφήμιση μπορεί να χρησιμοποιεί άλλοτε συγκινησιακά χαρακτηριστικά που συνδέουν τον χρήστη με την αγορά ή την χρήση του προϊόντος και άλλοτε λογικά χαρακτηριστικά όπως τεχνικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα του προϊόντος σε σχέση με τα ανταγωνιστικά. ​

18 Διαφημιστικα μεσα :  Είναι η εξέταση της επίδρασης που ασκεί η διαφήμιση στην συμπεριφορά, στην λογική και το συναίσθημα του καταναλωτή με την χρήση των διαφημιστικών μηνυμάτων. ​  Τηλεόραση ​  Ραδιόφωνο ​  Κινηματογράφος ​  Τύπος ​  Αφίσες, Πανό, Πινακίδες ​  Διαδίκτυο ​  Φυλλάδια ​ Σκοπός :

19  Σε πολλά μέσα η διαφήμιση μπορεί να είναι άμεση ή έμμεση. Η έμμεση διαφήμιση προβάλλει ένα προϊόν χωρίς να φαίνεται ότι το κείμενο ή το τηλεοπτικό ρεπορτάζ αποτελεί πληρωμένη διαφήμιση.  Επίσης στην κατηγορία της έμμεσης διαφήμισης εμπίπτει και η διαφήμιση προϊόντων από ηθοποιούς του κινηματογράφου είτε στην ταινία όπου πρωταγωνιστούν είτε καθώς φωτογραφίζονται για τη συνέντευξή τους σε ένα έντυπο μεγάλης κυκλοφορίας. Στις συνεντεύξεις αμείβεται από τον επιχειρηματία μόνον ο ηθοποιός, ενώ στις ταινίες παίρνει χρήματα και η εταιρία παραγωγής -δεν μπορεί δηλαδή ο ηθοποιός να διαφημίσει έμμεσα ένα προϊόν χωρίς να κερδίσει κάτι και η εταιρεία παραγωγής ή ο σκηνοθέτης.​

20  Απαγορευμένη λέγεται η διαφήμιση της οποίας έχει απαγορευτεί η προβολή γιατί περιέχει ακατάλληλα ή παραπλανητικά μηνύματα ή κάνει δυσφήμιση ή διαφημίζει βλαπτικά προϊόντα.

21 2 η ΟΜΑΔΑ

22

23 Περιεχόμενα  Ορισμοί διαδικτύου, οικονομικής κρίσης και κοινωνικών σχέσεων.  Διατύπωση προβλημάτων που επιφέρουν το διαδίκτυο και οικονομική κρίση στην ζωή του ανθρώπου και στις σχέσεις μεταξύ τους.

24 Τι είναι διαδίκτυο; Το Διαδίκτυο (αγγλ. Internet) είναι παγκόσμιο σύστημα διασυνδεδεμένων δικτύων υπολογιστών, οι οποίοι χρησιμοποιούν καθιερωμένη ομάδα πρωτοκόλλων για να εξυπηρετεί εκατομμύρια χρηστές καθημερινά σε ολόκληρο τον κόσμο.

25 Τι είναι οικονομική κρίση; Η παγκόσμια κοινότητα αντιμετωπίζει μια μεγάλης έντασης οικονομική κρίση, η οποία, αν και εκδηλώθηκε αρχικά στις Ηνωμένες Πολιτείες με επίκεντρο τις τραπεζικές επισφάλειες και ειδικότερα την αδυναμία εξυπηρέτησης των στεγαστικών δανείων, σύντομα έλαβε διαστάσεις επιδημίας.

26 Κοινωνικές σχέσεις. Κοινωνικές σχέσεις. Ο όρος κοινωνία (society) χρησιμοποιήθηκε για την περιγραφή μιας αλληλεπίδρασης μεταξύ των ανθρώπων που είναι φιλική, ή τουλάχιστον πολιτική. Οι ανθρώπινες κοινωνίες χαρακτηρίζονται από τις σχέσεις (κοινωνικές σχέσεις) μεταξύ ατόμων που μοιράζονται έναν κοινό πολιτισμό· μια δεδομένη κοινωνία μπορεί να περιγραφεί ως το άθροισμα των σχέσεων αυτών μεταξύ των ιδρυτικών μελών της.

27 Ο άνθρωπος μέσα στο διαδίκτυο. Από τη στιγμή που το Διαδίκτυο -ο παγκόσμιος ιστός- απέκτησε παγκόσμιο χαρακτήρα με τη χρήση και συμμετοχή ανθρώπων σε πολλές γωνιές του πλανήτη, απέκτησε καινές διαστάσεις, κοινωνικές, πολιτικές, πολιτισμικές. Η Επιστήμη του Ιστού, που δημιουργήθηκε μετά την ιλιγγιώδη επέκταση του Διαδικτύου, αποσκοπεί στην κατανόηση αυτών των αλλαγών.

28 Οι επιπτώσεις του υπολογιστή στον άνθρωπο.  Σύμφωνα με έρευνα, δύο στους τρεις ανθρώπους όταν βρεθούν σε ένα μέρος όπου το κινητό τους δεν έχει σήμα ή όταν η σύνδεσή τους στο Διαδίκτυο διακοπεί λόγω βλάβης, σύντομα καταλαμβάνονται από εκνευρισμό και άγχος. Όσον αφορά τους λόγους για τους οποίους ο αποκλεισμός από την τηλεφωνική ή τη διαδικτυακή επικοινωνία γεννά άγχος, οι ερωτηθέντες στην πλειονότητά τους (το 36%) το απέδωσαν στην αδυναμία επικοινωνίας με τους οικείους τους, το 31% στην αδυναμία διεκπεραίωσης των επαγγελματικών τους υποχρεώσεων, ενώ το 27% στην αδυναμία επικοινωνίας με τους φίλους τους.

29 Οικονομική κρίση και ανθρώπινες σχέσεις. Η οικονομική κρίση συνδέεται με σημαντική αύξηση των ψυχικών διαταραχών και του αλκοολισμού.Ιστορικά άλλωστε αποδεικνύεται ότι σε περιόδους πτωτικής οικονομίας, παρουσιάζεται έξαρση σε παθολογικά νοσήματα (π.χ. καρδιοπάθειες), ψυχικές διαταραχές (π.χ. καταθλίψεις, απόπειρες αυτοκτονίας, αγχώδεις διαταραχές) αλλά και σωματοποιημένες ασθένειες (π.χ. πονοκέφαλοι, έλκος).

30 3 η ΟΜΑΔΑ

31  Αλμασίδου Γεωργία  Βακουφτσής Παναγιώτης  Βαταμίδου Ηλέκτρα  Γαβριηλίδης Δημήτρης

32

33 Έχει συμβεί επίσης μια μεγάλη ανατροπή στην κατάταξη αξιοπιστίας των Μέσων Ενημέρωσης. Η ελληνική κοινή γνώμη θεωρεί ότι τα γεγονότα παρουσιάζονται από «αρκετά έως εντελώς διαφορετικά» στα παραδοσιακά Μέσα, τα οποία και συγκεντρώνουν χαμηλούς βαθμούς αξιοπιστίας. Αντίθετα, εκτοξεύεται η αξιοπιστία του Ιντερνετ ως μέσου ενημέρωσης.

34 Η ελληνική κοινή γνώμη είναι καθολικά ενημερωμένη για τη σημερινή κρίση στα ελληνικά Media. Θεωρεί ότι η ποιότητα της ενημέρωσης από τις μειώσεις του προσωπικού και τα κλεισίματα εφημερίδων ή τηλεοπτικών δικτύων θα χειροτερεύσει ακόμα περισσότερο ή θα παραμείνει ίδια.

35 Μερικά συναισθήματα που προκαλεί ο τρόπος που καλύπτουν τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ αλλά και οι εφημερίδες την οικονομική κρίση στην Ελλάδα:  Άγχος, φόβος, απέχθεια, κατάθλιψη

36  Δραματοποίηση  Ενοχοποίηση του κοινού Φταίμε όλοι, και μάλιστα σχεδόν το ίδιο, για την κατάσταση στην οποία φτάσαμε.  Έμφαση στο ατομικό. Η ανασφάλεια υπερτονίζεται ως το μόνο επιτρεπτό συναίσθημα  Υποβάθμιση στο συλλογικό. Όσο προβάλλεται κατά κόρον το μοτίβο «είμαστε όλοι υπαίτιοι», η αντιμετώπιση της κρίσης παρουσιάζεται ως κοινωνικός αυτοματισμός. Η παρουσίαση των μέτρων αλλά και των αντιδράσεων στοχεύει στη διάρρηξη της κοινωνικής συνοχής Τα ΜΜΕ προσεγγίζουν την κρίση με πέντε βασικούς τρόπους:

37

38 Το τοπίο στην ενημέρωση είναι σήμερα πολύ ευδιάκριτο. Υπάρχει ένα κοινωνικό αίτημα για καλύτερη ενημέρωση, ανεξάρτητη από συμφέροντα και ιδιοτέλειες, πιο κοντά στην κοινωνία και τις αγωνίες της. Το ερώτημα είναι ποιό Μέσον και με ποιόν τρόπο θα ανταποκριθεί σε αυτό; … Μια τελευταία γενική παρατήρηση:

39 4 η ΟΜΑΔΑ

40 Τηλεόραση VS Internet, Internet VS Τηλεόρασης Βεντούρη Ιωάννα Καραπιπερίδης Ιωάννης Κωστελίδης Πέτρος Λυτρίδου Ρεβέκκα

41 ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Η λέξη είναι συνθετικό του αρχαίου ελληνικού προθέματος «τηλε-», το οποίο σημαίνει «μακριά», και της λέξης «όραση» που σημαίνει «βλέπω». Η τηλεόραση είναι ένα σύστημα τηλεπικοινωνίας που χρησιμεύει στη μετάδοση και λήψη κινούμενων εικόνων και ήχου εξ αποστάσεως. Η λέξη Διαδίκτυο προέρχεται από τις λέξεις Διασύνδεση Δικτύων και αναφέρεται σε ένα σύνολο υπολογιστών και δικτύων που συνδέονται μεταξύ τους σε ένα παγκόσμιο δίκτυο έτσι ώστε να μπορούν να επικοινωνούν και να μοιράζονται πληροφορίες. Στα Αγγλικά η λέξη Internet προέρχεται από τις λέξεις International Network που σημαίνει Διεθνές Δίκτυο Υπολογιστών.

42 ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Αποτελεί σημαντικό μέσο μαζικής ενημέρωσης. Αποτελεί τον κυριότερο παροχέα πληροφοριών όπου μπορείς να βρεις οτιδήποτε σε ενδιαφέρει. Ο καθένας μπορεί να επικοινωνεί με οποιονδήποτε θέλει ανεξαρτήτως αποστάσεως. Έχει πρακτική εφαρμογή σε πολλούς τομείς, ακόμη και στης εκπαίδευσης. Προσφέρει αίσθηση ελευθερίας καθώς οι άνθρωποι έχουν τη δυνατότητα να εκφράζουν ελεύθερα τις απόψεις τους χωρίς να φοβούνται τη λογοκρισία. Μας διευκολύνει σε διάφορες υποχρεώσεις όπως η πληρωμή λογαριασμών.

43 ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Ακατάλληλο Περιεχόμενο Ανεπιθύμητα Μηνύματα (Spam) Αποξένωση από τον Πραγματικό Κόσμο Βίαια Παιχνίδια Εκφοβισμός (Cyberbullying) Επιβλαβείς Συμπεριφορές Ηλεκτρονικός Τζόγος Ιοί (Virus) Παραβίαση Ιδιωτικότητας Παραπληροφόρηση (Misinformation) Παραποίηση Γλώσσας Υποκλοπή Προσωπικών στοιχείων (Phishing) Φυσικές Παθήσεις

44 ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Ψυχαγωγεί και ενημερώνει τον άνθρωπο για ό,τι συμβαίνει στον κόσμο. Μπορεί να βοηθήσει τον ενήλικα και το παιδί να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιο τους και να αποκτήσουν γνώσεις, άγνωστες μέχρι τότε για αυτούς. Αποτελεί το βαρόμετρο στην αυξομείωση του πολιτιστικού και μορφωτικού επιπέδου του λαού. Ευαισθητοποιεί και κινητοποιεί χιλιάδες ανθρώπους για καλό σκοπό (π. χ. τηλεμαραθώνιος αγάπης κλπ).

45 ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Εκπέμπει μια δόση ακτινοβολίας που είναι επικίνδυνη για την υγεία των ματιών του ανθρώπου. Δείχνει μερικές σειρές που διαταράσσουν τον ψυχικό κόσμο του λόγω σκηνών βίας κ.ά. που χρησιμοποιούν για να κερδίσουν περισσότερα χρήματα. Πολλές από τις εκπομπές που προβάλλονται από αυτήν αποτελούν αρνητικά πρότυπα για τα παιδιά και τους νέους που τις παρακολουθούν. Ακόμα μέσω των χιλιάδων διαφημίσεων που προβάλλονται ( σε ένα χρόνο)γίνεται πραγματική "πλύση εγκεφάλου"στους ανθρώπους, αρκεί να πετύχουν στον σκοπό τους, που συνήθως είναι η πώληση κάποιου προϊόντος κλπ.

46 Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ Στην περίπτωση της τηλεόρασης, η παρουσίαση των γεγονότων είναι αποσπασματική και επιλεκτική, μιας και μέσα σε λίγες ώρες πρέπει να γίνεται αναφορά σε θέματα ποικίλων ενδιαφερόντων των τηλεθεατών. Σε αντίθεση με τα αρνητικά στοιχεία των ΜΜΕ έρχεται το διαδίκτυο, το οποίο ξεχωρίζει κυρίως για την ταχύτατη εξέλιξη των γεγονότων. Επιπλέον, σε αντίθεση με την τηλεόραση, στο διαδίκτυο δεν χάνεται η επαφή ανάμεσα στον πομπό και τον δέκτη, γιατί μέσω ηλεκτρονικών ταχυδρομικών μηνυμάτων και πολλές φορές με την χρήση κάμερας εκμηδενίζονται οι αποστάσεις, εφόσον δημιουργείται μια συζήτηση σαν να γίνεται από κοντά. Πρόσθετα, το ίντερνετ συνεχώς βελτιώνεται και εξελίσσεται με αποτέλεσμα να κυριαρχεί όλο και περισσότερο στην καθημερινότητά μας. Μέσα από το διαδίκτυο μπορείς να διευρύνεις τους πνευματικούς σου ορίζοντες, με την αύξηση των γνώσεων που σου παρέχει και την δυνατότητα άμεσης πρόσβασης σε βιβλιοθήκες και μουσεία. Στο διαδίκτυο μπορείς να επιλέξεις τι θα δεις ενώ στην τηλεόραση είσαι υποχρεωμένος να παρακολουθήσεις αυτό που επιλέγει να εκπέμψει ο σταθμός.

47 ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Καταγγέλλουμε τις ιστοσελίδες με ακατάλληλο περιεχόμενο. Εάν πέσουμε θύμα εκφοβισμού, σταματάμε αμέσως την επικοινωνία με το θύτη. Εμπιστευόμαστε στους γονείς μας ή σε κάποιο ενήλικα τον εκφοβισμό που έχουμε δεχθεί. Δεν προωθούμε εκφοβιστικά μηνύματα. Φιλτράρουμε τα ηλεκτρονικά μηνύματα από άτομα που μας παρενοχλούν και μπλοκάρουμε την πρόσβασή τους στο ιστολόγιό μας. Αποφεύγουμε να δίνουμε προσωπικές πληροφορίες μέσω του Διαδικτύου. Και τέλος, για την αποφυγή προβλημάτων φυσικών παθήσεων, σιγουρευόμαστε ότι η απόσταση της οθόνης από τα μάτια μας είναι μεταξύ εκατοστών. Κλείνουμε σε τακτικά διαστήματα τα μάτια μας. Ελέγχουμε επίσης ότι κατά την πληκτρολόγηση η παλάμη και ο καρπός είναι σε ευθεία παράλληλη με το επίπεδο του δαπέδου. Εναλλάσσουμε εργασίες που γίνονται με τον υπολογιστή με εργασίες στις οποίες δεν απαιτείται η χρήση υπολογιστή.

48 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΑΦΙΕΡΩΣΑΤΕ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ Κ.ΜΠΟΥΖΟΝΤΙΤΣ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ!


Κατέβασμα ppt "ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Υπεύθυνη καθηγήτρια: Βασιλική Μπούζοντιτς ΤΜΗΜΑ: ΑΤΕ3."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google