Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

OnEye Υπηρεσίες T-Commerce. Η Βασική Ιδέα Επιστρέφετε σπίτι μετά από μια δύσκολη μέρα στη δουλειά...

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "OnEye Υπηρεσίες T-Commerce. Η Βασική Ιδέα Επιστρέφετε σπίτι μετά από μια δύσκολη μέρα στη δουλειά..."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 OnEye Υπηρεσίες T-Commerce

2 Η Βασική Ιδέα

3 Επιστρέφετε σπίτι μετά από μια δύσκολη μέρα στη δουλειά...

4 Κάθεστε στον αναπαυτικό καναπέ σας και ανοίγετε την τηλεόραση...

5 ... επιλέγετε να δείτε ένα ντοκυμαντέρ για τα ελληνικά νησιά

6 Παρατηρείτε τα βατραχοπέδιλα του ενός από τους δύτες και θυμάστε ότι τα παλιά που είχατε έχουν διαβρωθεί...

7 Πατάτε “freeze” στο τηλεχειριστήριο της τηλεόρασης, και από τις επιλογές φακός, σάκος βατραχοπέδιλα επιλέγετε την τελευταία,

8 βλέπετε τα χαρακτηριστικά τους και αν θέλετε τα αγοράζετε μέσα σε λιγότερο από τρία λεπτά, χρησιμοποιώντας μόνο το τηλεχειριστήριο και μια συνηθισμένη προπληρωμένη κάρτα...

9 Στη συνέχεια παρακολουθείτε την υπόλοιπη ταινία, από το σημείο που την είχατε διακόψει...

10 Καταρχήν είναι απαραίτητη η πλήρης ψηφιακή ακολουθία (full digital sequence). Με άλλα λόγια, απαιτείται : Α. Ψηφιακή παραγωγή περιεχομένου (ψηφιακές κάμερες, ψηφιακά μέσα αποθήκευσης, κτλ.) Β. Ψηφιακή αναμετάδοση σήματος μέσω του τηλεοπτικού σταθμού, των αναμεταδοτών και των κεραιών λήψης ή άλλων ενσυρμάτων μέσων και Γ. Ψηφιακή λήψη σήματος από δέκτες τηλεόρασης νέας τεχνολογίας (HDTV ready ή αντίστοιχης τεχνολογίας) Ενώ το Α και το Γ συναντάται σχεδόν παντού πλέον, το Β αποτελεί τον μέχρι σήμερα το βασικό ανασταλτικό παράγονται εφαρμογής του T-Commerce Επιπλέον, για τη λειτουργία του T-Commerce απαιτούνται: α. Ένα απλό αλλά σύγχρονο τηλεχειριστήριο (με ΟΚ και Arrow Buttons) β. Ενα τύπου flash drive μικρού μεγέθους συνεδεμένο με την τηλεόραση και γ. Δυνατότητα Back Channel, είτε μέσω διαδικτύου, είτε μέσω του τηλεφώνου είτε μέσω άλλου (ενσύρματου ή ασύρματου) μέσου Πως μπορεί να γίνει αυτό?

11 Στοιχεία Αγοράς

12 Μεγέθη Αγοράς – Κόσμος HDTV Shipments

13 Μεγέθη Αγοράς – ΗΠΑ Οι ειδικοί βλέπουν τις συνολικές πωλήσεις HDTV σε περίπου 10 εκατομμύρια το 2007, με προοπτική περαιτέρω ανόδου για το Ο πληθυσμός των νοικοκυριών στις ΗΠΑ με HDTV set προβλέπεται να αγγίξει το 80% το Η τιμή μιας μέσης αξίας HDTV ξεκίνησε από $14,000 το 2001 και έχει πέσει σήμερα σε περίπου $1,500, με προοπτική περαιτέρω πτώσης στα $900 περί το τέλος του Σημειώνεται επίσης ότι το Φεβρουάριο του 2009 σταματά η αναμετάδοση αναλογικού σήματος σε όλες τις ΗΠΑ και το μόνο μεταδιδόμενο σήμα θα είναι το ψηφιακό.

14 Μεγέθη Αγοράς - Ευρώπη

15 Διείσδυση Ψηφιακής τηλεόρασης στη Δυτική Ευρώπη

16 Διείσδυση της Ψηφιακής Τηλεόρασης στη Δυτική Ευρώπη

17 Αναγκαιότητα Μετάβασης Η συμφωνία της Γενεύης του 2006 (GE06) που αφορά την ψηφιακή τηλεόραση δεσμεύει όλες τις χώρες που την υπέγραψαν (μεταξύ των οποίων η Ελλάδα) για πλήρη μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση έως το 2015 Η συμφωνία της Γενεύης του 2006 (GE06) που αφορά την ψηφιακή τηλεόραση δεσμεύει όλες τις χώρες που την υπέγραψαν (μεταξύ των οποίων η Ελλάδα) για πλήρη μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση έως το 2015 Οι χώρες της Ευρώπης μέσω της CEPT (European Conference of Postal and Telecommunications Administrations) προτρέπουν τις αρμόδιες αρχές να μεταβούν σε ψηφιακή εκπομπή νωρίτερα Οι χώρες της Ευρώπης μέσω της CEPT (European Conference of Postal and Telecommunications Administrations) προτρέπουν τις αρμόδιες αρχές να μεταβούν σε ψηφιακή εκπομπή νωρίτερα Στην Ελλάδα έχει ψηφιστεί ο νόμος 3592/ που αφορά στη συγκέντρωση & αδειοδότηση επιχειρήσεων μέσων ενημέρωσης & στη μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση Στην Ελλάδα έχει ψηφιστεί ο νόμος 3592/ που αφορά στη συγκέντρωση & αδειοδότηση επιχειρήσεων μέσων ενημέρωσης & στη μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση

18 Ποιες χώρες έκαναν πρώτες αναλογικό switch-off Το Λουξεμβούργο πρώτο ολοκλήρωσε τη μετάβαση την 1η Σεπτεμβρίου 2006 Το Λουξεμβούργο πρώτο ολοκλήρωσε τη μετάβαση την 1η Σεπτεμβρίου 2006 Η Ολλανδία μετέβη στην ψηφιακή ευρυεκπομπή στις 11 Δεκεμβρίου Τη μετάβαση διευκόλυνε το γεγονός ότι το 90% των νοικοκυριών είχαν καλωδιακή τηλεόραση που εξακολουθεί να χρησιμοποιεί αναλογικό σήμα Η Ολλανδία μετέβη στην ψηφιακή ευρυεκπομπή στις 11 Δεκεμβρίου Τη μετάβαση διευκόλυνε το γεγονός ότι το 90% των νοικοκυριών είχαν καλωδιακή τηλεόραση που εξακολουθεί να χρησιμοποιεί αναλογικό σήμα Η Φινλανδία προέβη στο αναλογικό switch-off την 1η Σεπτεμβρίου Ακολούθησε μέρος της Αυστρίας, Γερμανίας, κτλ. Η Φινλανδία προέβη στο αναλογικό switch-off την 1η Σεπτεμβρίου Ακολούθησε μέρος της Αυστρίας, Γερμανίας, κτλ.

19 Πρόταση Ψηφιακού Πλάνου Ελλάδας 33 Allotments 33 Allotments 357 Ψηφιακές Καταχωρήσεις 357 Ψηφιακές Καταχωρήσεις Πηγή: Μελέτη Καθ. ΕΜΠ Χ. Καψάλη (25/09/07, Κοινή συνέντευξη τύπου Υπουργών Μεταφορών και Επικρατείας για την παρουσίαση μελέτης για το τηλεοπτικό τοπίο στην ψηφιακή εποχή και το χάρτη συχνοτήτων)

20 Η Προσφερόμενη Υπηρεσία

21 Από που ξεκίνησε η ιδέα…. Στις Η.Π.Α. και στην Pappas Telecasting Companies, (www.pappastv.com), ιδιοκτήτη 27 τηλεοπτικών σταθμών με άτομα προσωπικό, το μεγαλύτερο group τηλεοπτικών σταθμών στις ΗΠΑ από πλευράς κάλυψης νοικοκυριών, σύμφωνα με τη Nielsen Media Researchwww.pappastv.com Για όσους δεν γνωριζόμαστε.... Ημουν Αντιπρόεδρος Σχεδιασμού και Ανάπτυξης στην Pappas Telecasting για τρία χρόνια ( ), με έδρα το Reno Nevada. Κατά την εκεί θητεία μου συμμετείχα σε σχεδόν όλα τα έργα υψηλής τεχνολογίας και ψηφιακής τηλεόρασης της εταιρείας Σήμερα? Εχουμε δημιουργήσει την VSI International (www.vsi-intl.com), μία εταιρεία ειδικευόμενη σε έργα υψηλής τεχνολογίας και στο χώρο τη τηλεόρασης γενικότερα. Εχουμε γραφεία στην Γερμανία και στην Ελλάδα και εκπροσώπηση σε ΗΠΑ κα Σιγκαπούρηwww.vsi-intl.com

22 Περιγραφή της Υπηρεσίας Επιτρέπει στους τηλεθεατές να αγοράσουν προϊόντα κατά τη διάρκεια που παρακολουθούν στην τηλεόραση ένα show, μια ταινία, ένα τηλεπαιχνίδι, τις ειδήσεις, έναν αγώνα ποδοσφαίρου κ.λπ. Χωρίς να χάσουν δευτερόλεπτο από το σύνολο αυτού που βλέπουν Επιτρέπει στους τηλεθεατές να αγοράσουν προϊόντα κατά τη διάρκεια που παρακολουθούν στην τηλεόραση ένα show, μια ταινία, ένα τηλεπαιχνίδι, τις ειδήσεις, έναν αγώνα ποδοσφαίρου κ.λπ. Χωρίς να χάσουν δευτερόλεπτο από το σύνολο αυτού που βλέπουν Τα διαθέσιμα προϊόντα έχουν προκαθοριστεί και ενσωματωθεί σε συγκεκριμένα καρέ (frames) των ταινιών, των διαφημιστικών show κ.λπ. Τα διαθέσιμα προϊόντα έχουν προκαθοριστεί και ενσωματωθεί σε συγκεκριμένα καρέ (frames) των ταινιών, των διαφημιστικών show κ.λπ. Η αγορά των προϊόντων απαιτεί μόνο ένα απλό τηλεχειριστήριο και μια συνηθισμένη προπληρωμένη κάρτα Η αγορά των προϊόντων απαιτεί μόνο ένα απλό τηλεχειριστήριο και μια συνηθισμένη προπληρωμένη κάρτα

23 Πλεονεκτήματα Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές  Η εγκατάστασή του και η χρήση του είναι εύκολη – το μόνο που χρειάζεται μία «ψηφιακή» τηλεόραση και απλή χρήση του τηλεχειριστηρίου της (ΟΚ Button – βελάκια)  Για πρώτη φορά δίδεται η δυνατότητα στον καταναλωτή να επιλέγει «ζωντανά» το προς αγορά προϊόν από την τηλεόραση,  Η τηλεόραση βρίσκεται σχεδόν σε κάθε σπίτι του Δυτικού Κόσμου  Κάθε διαφημιστής, αλλά κυρίως κάθε διαφημιζόμενος, θα μπορεί να γνωρίζει το άμεσο και και να έχει πληροφόρηση για το έμμεσο αποτέλεσμα της διαφήμισης του. Μέχρι σήμερα, αντίστοιχες δυνατότητες υπάρχουν μόνο μέσω του διαδικτύου, το οποίο όμως δεν χαίρει της αποδοχής της τηλεόρασης  Προσφέρεται η δυνατότητα συλλογής και επεξεργασίας βελτιωμένης ποιότητας δημογραφικών στοιχείων με απώτερο στόχο την στοχευμένη διαφήμιση SWOT Analysis  Το προϊόν είναι νέο και μέχρι σήμερα δεν υπάρχουν παραδείγματα χρήσης του  Η ψηφιακή τηλεόραση δεν έχει ακόμη μεγάλη διείσδυση σε παγκόσμιο επίπεδο – οι Ηνωμένες Πολιτείες θα εισέλθουν στην ψηφιακή εποχή το Φεβρουάριο του 2009, η Ευρώπη σταδιακά μεταξύ 2006 και  Δεν υπάρχει υποδομή από πλευράς των stakeholders (διαφημιστικές εταιρείες, τηλεοπτικοί σταθμοί, κτλ.) για άμεση στήριξή του  Το on line marketing βρίσκεαι γενικότερα σε νηπιακό επίπεδο παγκοσμίως, ακόμη και σε διαθέσιμο ανθρώπινο δυναμικό  Αποτελεί επανάσταση στο χώρο της διαφήμισης – το προϊόν δεν διαφημίζεται στα ενδιάμεσα time slots (μεταξύ δύο εκπομπών) αλλά μέσα στην ίδια την εκπομπή (show, επεισόδιο, αγώνας, κτλ.). Μέχρι σήμερα το product placement εντός των εκπομπών περιορίζεται σε απλή παθητική ενημέρωση των τηλεθεατών.  Η απευθείας πώληση δίνει τη δυνατότητα μεγαλύτερου περιθωρίου κερδών με παράλληλη μείωση στις τιμές πώλησης, λόγο έλλειψης μεσαζόντων  Μέχρι σήμερα δεν υπάρχει αντίστοιχο προϊόν στην Αγορά – γίνονται κάποιες κινήσεις σε Ευρώπη και Ηνωμένες Πολιτείες αλλά χωρίς μέχρι στιγμής εμπορικό αποτέλεσμα  Η ολοένα αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου για on line αγορές αποτελεί άμεσο ανταγωνισμό στο εν λόγω προϊόν.  Οι άμεσα εμπορικά θιγόμενοι από την εφαρμογή του προϊόντος θα προσπαθήσουν να περιορίσουν την εμβέλειά χρήσης του  Η αυξημένη ζήτηση υπηρεσίων t-commerce θα έχει ως συνέπεια την αύξηση των προμηθευτών αντιστοίχων προϊόντων και από εταιρείες μεγαλύτερου βεληνεκούς

24 Τεχνική Περιγραφή

25 Αρχιτεκτονική Συστήματος Υπηρεσίας Μετάδοσης

26 Εφαρμογή Authoring (1/2) Περιγράφει σημασιολογικά (semantically) το μεταδιδόμενο υλικό και το συνδέει χρονικά με την πληροφορία για τα προϊόντα που είναι αποθηκευμένη στην back-end βάση δεδομένων Περιγράφει σημασιολογικά (semantically) το μεταδιδόμενο υλικό και το συνδέει χρονικά με την πληροφορία για τα προϊόντα που είναι αποθηκευμένη στην back-end βάση δεδομένων Υποστηρίζεται από τεχνολογίες intelligent content navigation & annotation για τον καθορισμό των μεταδεδομένων (σκηνές, αντικείμενα, άτομα, κ.λπ.) Υποστηρίζεται από τεχνολογίες intelligent content navigation & annotation για τον καθορισμό των μεταδεδομένων (σκηνές, αντικείμενα, άτομα, κ.λπ.)

27 Εφαρμογή Authoring (2/2) Εύκολη εγκατάσταση της εφαρμογής σε διάφορες πλατφόρμες, με χρήση ενός γενικού σετ μεταδεδομένων & μιας κοινής βάσης δεδομένων Εύκολη εγκατάσταση της εφαρμογής σε διάφορες πλατφόρμες, με χρήση ενός γενικού σετ μεταδεδομένων & μιας κοινής βάσης δεδομένων Χρησιμοποιεί μια κοινή back-end λύση Χρησιμοποιεί μια κοινή back-end λύση Είναι ανεξάρτητη από την πλατφόρμα του τελικού χρήστη (που καθορίζεται από τους broadcasters ή network providers) Είναι ανεξάρτητη από την πλατφόρμα του τελικού χρήστη (που καθορίζεται από τους broadcasters ή network providers)

28 Χρονικός Συσχετισμός Προϊόντων με τα Καρέ του Βίντεο Βάσει Περιεχομένου (Content-based) Βάσει Περιεχομένου (Content-based) Για να επιτρέπει interactive επιλογή Για να επιτρέπει interactive επιλογή Ανθεκτικός (Robust) Ανθεκτικός (Robust) Για να διατηρείται ανεξαρτήτως των εφαρμοζόμενων τεχνικών μετατροπών και διανομής Για να διατηρείται ανεξαρτήτως των εφαρμοζόμενων τεχνικών μετατροπών και διανομής Ασφαλής και Αυθεντικός (Secure & Authentic) Ασφαλής και Αυθεντικός (Secure & Authentic) Για να διασφαλιστεί από πιθανές ενέργειες εξάλειψής του Για να διασφαλιστεί από πιθανές ενέργειες εξάλειψής του “Επιεικής” (Lenient) “Επιεικής” (Lenient) Για να επιτρέπει φιλική αλληλεπίδραση με το χρήστη Για να επιτρέπει φιλική αλληλεπίδραση με το χρήστη

29 Product Placement & T-Commerce στην Παραγωγή και Διανομή Τηλεοπτικού Υλικού Ένα ολοκληρωμένο σύστημα που υποστηρίζει το product placement & το t-commerce σε διάφορα στάδια της παραγωγής και διανομής τηλεοπτικού υλικού Ένα ολοκληρωμένο σύστημα που υποστηρίζει το product placement & το t-commerce σε διάφορα στάδια της παραγωγής και διανομής τηλεοπτικού υλικού Εργαλεία Authoring Εργαλεία Authoring  Ενσωμάτωση προϊόντων στο post-production στάδιο των ταινιών Plug-ins για media editing suites (π.χ. Avid, FinalCut Pro) Plug-ins για media editing suites (π.χ. Avid, FinalCut Pro)  Ενσωμάτωση προϊόντων στο στάδιο editing Εργαλεία Editing Εργαλεία Editing  Post-release ενσωμάτωση προϊόντων στο στάδιο remastering Ανοικτή Αρχιτεκτονική Ανοικτή Αρχιτεκτονική Ανεξάρτητο του τρόπου μετάδοσης του τηλεοπτικού σήματος (κεραία, δορυφορική, καλώδιο) Ανεξάρτητο του τρόπου μετάδοσης του τηλεοπτικού σήματος (κεραία, δορυφορική, καλώδιο)

30 Εμπλεκόμενες Τεχνολογίες Απλά Τηλεχειριστήρια Απλά Τηλεχειριστήρια  On-Demand αλληλεπίδραση με ψηφιακό περιεχόμενο Flash Sticks Flash Sticks  Συνδεόμενα στη θύρα USB της τηλεόρασης, υποστηρίζουν τη λειτουργία της υπηρεσίας t-commerce με χρήση απλού τηλεχειριστηρίου  Back-channel συνδεσιμότητα με το t-Commerce back-end Set-top Boxes & middleware (π.χ. DVB-MHP ή OpenTV) Set-top Boxes & middleware (π.χ. DVB-MHP ή OpenTV) Δυνατότητα διαφοροποίησης των παρεχομένων προϊόντων/υπηρεσιών ανά γεωγραφική περιοχή (Client-side consumer personalization) Δυνατότητα διαφοροποίησης των παρεχομένων προϊόντων/υπηρεσιών ανά γεωγραφική περιοχή (Client-side consumer personalization) Digital Media Players (π.χ. BlueRay Disc players) Digital Media Players (π.χ. BlueRay Disc players)  Επιλογή προϊόντος & επικοινωνία με το t-Commerce back-end Web-based Media Players Web-based Media Players  Για την υποστήριξη διαδραστικών επιλογών σε InternetTV Συσκευές IPTV & middleware Συσκευές IPTV & middleware  Για την επέκταση της υπηρεσίας στη μετάδοση περιεχομένου μέσω κινητής τηλεφωνίας (Mobile TV)

31 Media Augmentation Processes for Live Broadcasts

32 Media Interaction and Product Retrieval

33 Βασικοί Stakeholders Εταιρείες Παραγωγής Τηλεοπτικών Προγραμμάτων Εταιρείες Παραγωγής Τηλεοπτικών Προγραμμάτων Διαφημιστικές Εταιρείες Διαφημιστικές Εταιρείες Τηλεπικοινωνιακοί Πάροχοι Τηλεπικοινωνιακοί Πάροχοι Τηλεοπτικοί Σταθμοί Τηλεοπτικοί Σταθμοί Και φυσικά..... Και φυσικά..... όλες οι επιχειρήσεις, οργανισμοί, κτλ. που θέλουν να διαφημισθούν στην τηλεόραση και να πουλήσουν τα προϊόντα τους και τις υπηρεσίες τους μέσω της τηλεόρασης.... όλες οι επιχειρήσεις, οργανισμοί, κτλ. που θέλουν να διαφημισθούν στην τηλεόραση και να πουλήσουν τα προϊόντα τους και τις υπηρεσίες τους μέσω της τηλεόρασης.... Οι ανά την υφήλιο τηλεθεατές Οι ανά την υφήλιο τηλεθεατές

34 Ευχαριστώ για την προσοχή σας Απόστολος Σίγουρας VSI International


Κατέβασμα ppt "OnEye Υπηρεσίες T-Commerce. Η Βασική Ιδέα Επιστρέφετε σπίτι μετά από μια δύσκολη μέρα στη δουλειά..."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google