Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΑΡΧΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ “PROTEL” ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.1 ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ ΑΝΘΙΑ, ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΑΡΧΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ “PROTEL” ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.1 ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ ΑΝΘΙΑ, ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΑΡΧΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ “PROTEL” ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.1 ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ ΑΝΘΙΑ, ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

2 ΕΞΟΙΚΙΩΣΗ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΜΠΙΑ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ 2 Δημιουργούμε κράτηση μέσω τμήματος αγοράς Έσοδα – Ταμείο, Χρεώσεις/πιστώσεις λογαριασμών Δημιουργούμε καρτέλες πελατών Καταστάσεις/αναφορές Αποσύνδεση χρηστών, wake up calls Εκτυπώσεις, Κλείσιμο ημέρας(Night audit) Περιβάλλον οθόνης Βοήθεια

3 ΕΞΟΙΚΙΩΣΗ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΜΠΙΑ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ 3 Πλάνο ανά τύπο δωματίων Γενικό Πλάνο Δωματίων Λίστα διαθέσιμων δωματίων Λίστα κρατήσεων Λίστα αφίξεωνΛίστα αναχωρήσεων Λίστα παραμενόντων Λίστα αναχωρήσεων /στο πλάνο δωματίων οδηγεί σε τσεκ άουτ τα επισημασμένα δωμάτια Λίστα αφίξεων/στο πλάνο δωματίων οδηγεί σε τσεκ ιν τα επισημασμένα δωμάτια

4 ΕΞΟΙΚΙΩΣΗ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΜΠΙΑ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ 4 Καθορισμός εκτυπωτή Απενεργοποιούμε χρεώσεις/πιστώσεις log in/είσοδος στο λογαριασμό μας Καταχωρεί τη δημιουργία κράτησης στα πλάνα Διαγράφει πρόσκαιρη κράτηση Βιβλίο τηλεφώνων/πληροφοριών Βιβλίο σημειώσεων Εξωτερικό ημερολόγιο

5 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ OK Το χρησιμοποιούμε για να καταχωρίσουμε (σώσουμε) ότι δεδομένα εισάγαμε ή διορθώσαμε. Με την εντολή αυτή κλείνει και το συγκεκριμένο παράθυρο. Cancel Το χρησιμοποιούμε για να ακυρώσουμε ότι δεδομένα εισάγαμε. Με την εντολή αυτή διακόπτεται η ενέργεια που πραγματοποιήσαμε και κλείνει το παράθυρο. Help Το χρησιμοποιούμε για παροχή βοήθειας για το συγκεκριμένο φάκελο. Print Το χρησιμοποιούμε για να αρχίσει η διαδικασία της εκτύπωσης. ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.5

6 Το βασικότερο εργαλείο του PROTEL είναι ο NAVIGATOR(με δεξί κλικ στο όνομα κάθε πελάτη). H δομή του είναι: ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.6

7 Drag & Drop Η λειτουργία Drag & Drop είναι χρήσιμη για μετακινήσεις δεδομένων από μια περιοχή σε άλλη, π.χ. διαχωρισμός χρεώσεων σε ένα λογαριασμό πελάτη ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.7

8 8 Πριν την έναρξη των εργασιών μπορούμε να πατήσουμε ένα από τα τέσσερα κουμπιά στην επάνω δεξιά γωνία για μεγέθυνση της οθόνης

9 ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ. 1 η : Βλέπουμε, εισάγουμε εκδηλώσεις ανά ημέρα 2 η : Βλέπουμε το υπόλοιπο των διαθέσιμων δωματίων ανά τύπο/μέρα 3 η : Βλέπουμε σύνολο διαθέσιμων δωματίων /τοποθετήσεων/ όλες οι κρατήσεις ανά κατηγορία / πληρότητα 9 1 η ΠΕΡΙΟΧΗ 2 η ΠΕΡΙΟΧΗ 3 η ΠΕΡΙΟΧΗ

10 ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.10 Όταν ανοίγει το πλάνο, ξεκινά με σημερινή ημερομηνία και τις επόμενες ημέρες. Η σημερινή ημερομηνία είναι εύκολο να εντοπιστεί γιατί είναι πάντα επισημασμένη με πράσινο χρώμα. Η πρώτη γραμμή που εμφανίζεται στην οθόνη, στην επικεφαλίδα του πίνακα μας λέει το χρονικό διάστημα Οι επόμενοι μήνες είναι έγχρωμοι στην κάτω μπάρα. Κάνοντας κλικ πάνω σε οποιονδήποτε μήνα μπορούμε να περιηγηθούμε στους επόμενους μήνες. Επίσης πατώντας πάλι στην σημερινή ημερομηνία το πρόγραμμα ανταποκρίνεται αμέσως. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα πλοήγησης για μερικές ημέρες ή εβδομάδες στο μέλλον κάνοντας κλικ σε μία οποιαδήποτε ημέρα που εμφανίζεται στην οθόνη και αυτομάτως προβάλλεται το πρόγραμμα ξεκινώντας από την συγκεκριμένη ημερομηνία. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα πλοήγησης για μερικές προηγούμενες ημέρες.

11 ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.11

12 ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.12 Πριν την έναρξη των εργασιών μπορούμε να πατήσουμε ένα από τα τέσσερα κουμπιά στην επάνω δεξιά γωνία για τη μεγέθυνση της οθόνης

13 ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.13 Στη δεξιά πλευρά της οθόνης υπάρχει η λίστα με όλα τα δωμάτια του ξενοδοχείου. Στην πρώτη στήλη είναι ο αριθμός του δωματίου στη δεύτερη ο τύπος του δωματίου και στην τρίτη περιγράφεται η κατάσταση του δωματίου. Η κόκκινη τελεία σημαίνει ότι το δωμάτιο παραμένει βρώμικο, η πράσινη τελεία σημαίνει ότι το δωμάτιο είναι καθαρό, ενώ όταν υπάρχει και √ είναι και ελεγμένο. Περισσότερες πληροφορίες για τα δωμάτια εμφανίζονται κάνοντας κλικ πάνω στον αριθμό δωματίου. Πατώντας επάνω στο κουμπί “Filter” εμφανίζονται μόνο τα δωμάτια με τα χαρακτηριστικά που εμείς έχουμε επιλέξει και που είναι καθαρά και ελεγμένα.

14 14 Στην περιοχή των κρατήσεων μπορούμε να διακρίνουμε ποια δωμάτια είναι διαθέσιμα, ποια είναι υπό κράτηση, από ποιόν και για πόσο χρονικό διάστημα. Green Background = Group Reservation White Background = Optional Reservation Gray Background = Individual Reservation Pink Font = Allocation Reservation Blue Font = Room Firmly Reservation

15 ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.15 Η ένδειξη με το μπλε διακοπτόμενο χρώμα μας δηλώνει ότι το δωμάτιο είναι εκτός υπηρεσίας (π.χ. δεν λειτουργεί η τηλεόραση) Το βέλος από… μέχρι δηλώνει ότι το δωμάτιο είναι εκτός λειτουργίας (π.χ. είναι σπασμένο το τζάμι). Και στις δύο περιπτώσεις οι αιτιολογίες εμφανίζονται εάν πατήσουμε τον αριθμό του δωματίου.

16 ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΔΩΜΑΤΙΩΝ REPORT  HOUSEKEEPING  SEARCH ROOM  ΜΑΡΚΑΡΩ ΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ  ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ  CHECKED ΑΛΛΑΓΗ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΣΤΑ GROUPS ROOM PLAN  ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΓΚΡΟΥΠ  NAVIGATOR  ADDITIONAL RESERVATION INFORMATION  ROOM PLAN COLOR  SELECT COLOR  ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΚ. ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.16

17 ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.17

18 ΠΡΟΣΟΧΗ! Αν δεν γίνει τσεκ-ιν πελάτη, δεν ανοίγει ο λογαριασμός του ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.18 ΤΣΕΚ ΙΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ NAVIGATOR  DC MENU  CHECK IN

19 ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ Δυνατότητα επιλογής αναζήτησης με ημερομηνία, όνομα, κλπ. 3. Εμφάνιση της επιλογής μας 4. Με δεξί κλικ στον πελάτη εμφανίζεται ο NAVIGATOR

20 Λίστα αφίξεων ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.20

21 Λίστα αναχωρήσεων ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ Δυνατότητα επιλογής αναζήτησης με ημερομηνία, όνομα, κλπ. 3 Εμφάνιση της επιλογής μας

22 Παραμένοντες ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.22 2 Δυνατότητα επιλογής αναζήτησης με ημερομηνία, όνομα, κλπ. 3 Εμφάνιση της επιλογής μας 1

23 Υπάρχουσες κρατήσεις ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.23

24 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΡΤΕΛΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.24

25 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΡΤΕΛΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.25 PROFILES  ΕΠΙΛΕΓΩ ΕΙΔΟΣ ΠΕΛΑΤΗ: PRIVATE ή COMPANIES ή TRAVEL AGENTS ή GROUPS  SEARCH  ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ  CREATE NEW  ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΜΑΣΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ, ΟΠΟΤΕ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΟΥΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝΑΣΚΗΣΗ  OK (ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΛΛΕΞΟΥΜΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΚΑΡΤΕΛΑ (ΠΛΗΡΕΣ ΠΡΟΦΙΛ)

26 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.26

27 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ RESERVATION  ΕΠΙΛΕΓΩ ΕΙΔΟΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ: PRIVATE RESERVATION ή COMPANY RESERVATION ή GROUP RESERVATION ή TRAVEL AGENT  SEARCH  ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΜΑΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ*  NEW  ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΜΑΣΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΕΛΑΤΗ  ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟ PROFILE ΤΟΥ  OK  MASKA QUEST  NEW  ΚΑΙ ΣΤΗΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΗ  ΟΚ (* ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΛΕΓΩ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ  MASKA QUEST  NEW RESERVATION  ΚΑΙ ΣΤΗΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΗ  ΟΚ) ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.27

28 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΓΙΑ Group Reservation όταν το γκρουπ δεν έχει σχέση με πρακτορείο ή εταιρεία δίνω ένα όνομα για αναγνώριση και για την ομαδοποίηση των δεδομένων μου, ώστε να υπάρξει και κοινός λογαριασμός Master account για Group invoice. Σε περίπτωση που το γκρουπ είναι πρακτορείου ή εταιρείας, δίνουμε ένα όνομα που παραπέμπει σ’ αυτά (πχ. GR ELLINA) και δεν πρέπει να ξεχάσουμε στην καρτέλα της κράτησης να συμπληρώσουμε στο αντίστοιχο κουμπί ΤΑ ή CO το profil του πρακτορείου ή της εταιρείας, ώστε να δεθεί η κράτηση με το αντίστοιχο, επίσης να δώσουμε και rooting instructions ώστε ο λογαριασμός να γίνει χρεωστικός. ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.28

29 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ Για ζητηθείσα προκαταβολή στην καρτέλα της κράτησης στο MORE  DEPOSIT συμπληρώνουμε το ποσό και την ημερομηνία προθεσμίας στο αριστερό μέρος και πατάμε NEW Για πληρωμή προκαταβολής στην καρτέλα της κράτησης στο MORE  DEPOSIT κάνουμε κλικ δεξιά στο PAYMENT και συμπληρώνουμε το είδος της πληρωμής και το ποσό Για να δούμε όλες τις προκαταβολές που περιμένουμε Cash Register  Deposits to be paid  Compute Για ακύρωση κράτησης επιλέγω από το Room Plan το Group ή τον πελάτη  δεξί κλικ  NAVIGATOR  DC Menu  επιλέγω Cancel αιτιολογώ  ΟΚ ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.29

30 ΑΦΙΞΕΙΣ A. Όταν πελάτης έχει κάνει κράτηση Arrivals  ΕΠΙΛΕΓΩ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ  OK  ΕΠΙΛΕΓΩ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ  ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ  ΝAVIGATOR  ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ή ΣΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΗ ή ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ή ΣΤΙΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ (ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΝAVIGATOR)  ROOM ALOCATION (RA κουμπί) ΚΑΙ Check in. B. Όταν δεν έχει κάνει κράτηση (WALK IN) 1)AVAILABLE ROOMS  ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΙ ΖΗΤΑΕΙ  GO  ΕΠΙΛΕΓΩ ΔΩΜΑΤΙΟ ΚΑΙ ΠΑΤΑΩ RESERVATION+CI  ΣΥΠΜΛΗΡΩΝΩ ΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ PROFILE ΠΕΛΑΤΗ  ΟΚ 2)Δημιουργούμε προφίλ, κράτηση (προσοχή στην ημερομηνία!!!) και συνεχίζουμε όπως στο Α παραπάνω, ή 3) από το πλάνο δωματίων σύρουμε με το ποντίκι και Shift σε δωμάτιο τις ημερομηνίες παραμονής, μετά στο πλαίσιο που δημιουργήθηκε δεξί κλικ και συνεχίζουμε ακολουθώντας τα βήματα προφίλ - κράτησης - Check in. ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.30

31 ΑΦΙΞΕΙΣ Γ. Μετά το κλείσιμο ημέρας (μετά το night audit) Ακολουθούμε τη διαδικασία του WALK IN αλλά επειδή η άφιξη θα έχει τη νέα ημερομηνία θα πρέπει να χρεώσουμε την νύχτα της προηγούμενης ημερομηνίας χειροκίνητα. ΠΕΛΑΤΗΣ ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ  NAVIGATOR  ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ INVOICE  POST CHARGES  ΧΡΕΩΝΩ ROOM RATE ΠΟΣΟ και σημείωση ότι αφορά την.. /.. (προηγούμενη ημερομηνία) Δ. ΓΚΡΟΥΠ (Rooming list, δεν έχει γίνει Room Alocation) Arrivals  ελέγχω ημερομηνία OK  στον κάθε τύπο δωματίων κάνουμε δεξί κλικ NAVIGATOR  κάτω αριστερά κλικ RA  SPLIT RESERVATION MODE  EXECUTE SPLIT  ΔΙΝΩ ΑΡΙΘΜΟ ΔΩΜΑΤΙΩΝ ΟΚ  YES, Καταχώρηση ονομάτων ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ  NAVIGATOR  CHANGE NAME  ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΠΩΝΥΜΟ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ PROFILE  ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ  ΟΚ, προσοχή!!! Συνεχίζουμε πηγαίνοντας στο κάθε δωμάτιο του γκρουπ, δεν ξεχνάμε Check in σε όλο το γκρουπ και στον ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.31

32 ΑΦΙΞΕΙΣ A. SHARER Από τον NAVIGATOR του πελάτη επιλέγουμε το κουμπί CREATE SHARER  ΑΝΟΙΓΕΙ ΚΡΑΤΗΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΑΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΚΡΑΤΗΣΗ ΜΕ ΠΡΟΦΙΛ, ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ, ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΤΙΜΗ, ROOTING INSTRUCTIONS, ΣΧΟΛΙΑ και ΟΚ, στην άφιξη κάνουμε τσεκ ιν. B. BABY COT NAVIGATOR  ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ  ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΣΤΟ COTS 1  MORE  FIXED CHARGES  ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΓΡΑΜΜΗ MISCELLENEOUS 3 € DAILY  NEW  OK  ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΜΕ CANCEL  CHECK IN ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.32

33 ΠΡΟΕΙΣΠΡΑΞΗ (παίρνω χρήματα από πελάτη!!!) ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ  NAVIGATOR  ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ ΣΤΟ INVOICE  MORE  DEPOSIT(ή κι από τον NAVIGATOR ) ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΠΟΣΟ  PAYMENT  OK  OK  CANCEL  OK ΠΡΟΧΡΕΩΣΗ (χρεώνω τα συμφωνηθέντα πριν την αυτόματη χρέωση στο κλείσιμο ημέρας ή night audit) ROOM PLAN  ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ  NAVIGATOR  ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ INVOICE  CHECK OUT από τις 3 επιλογές που μας δίνει το πρόγραμμα ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ADVANCED  ΣΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΛΕΜΕ ΟΧΙ  CANCEL KAI ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΤΗΝ ΧΡΕΩΣΗ ΣΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ Β ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΔΟΣΩ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΩ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ  ΜΑΡΚΑΡΩ Β ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΚΑΙ CHECK OUT  ADVANCED  ΟΚ (το Α παραμένει ενεργό μέχρι την αναχώρηση του πελάτη) ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.33

34 DAY USE AVAILABLE ROOMS  ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΙ ΜΟΥ ΖΗΤΑΕΙ  GO  ΕΠΙΛΕΓΩ ΔΩΜΑΤΙΟ ΚΑΙ ΠΑΤΑΩ RESERVATION+CI  ΣΥΠΜΛΗΡΩΝΩ ΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ PROFILE ΠΕΛΑΤΗ  ΟΚ INHOUSE  ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ NAVIGATOR  ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ INVOICE  POST CHARGES  ΧΤΥΠΑΜΕ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΗ ΚΑΙ ROOM RATE ΤΟ 50% ΤΗΣ ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΤΙΜΗΣ  ΜΑΡΚΑΡΩ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΚΑΙ CHECK OUT ΑΛΛΑΓΗ ΔΩΜΑΤΙΟΥ ROOM PLAN  ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ NAVIGATOR  DC MENU  MOVE, ΕΠΙΛΕΓΩ ΤΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΙΝΟ ΔΩΜΑΤΙΟ  ΟΚ  ΟΚ Προσοχή!!! ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΑΦΙΞΗ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΑΠΟ DC MENU ΤΟ SHIFT RESERVATION ΔΩΜΑΤΙΟ ΕΚΤΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΑΠΛΟ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ  OUT OF SERVICE  ΠΑΤΑΜΕ HISTORY  ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ  NEW  ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ  ΟΚ  ΟΚ ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.34

35 ΕΣΟΔΑ - ΤΑΜΕΙΟ ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.35

36 ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ CASH REGISTER  POST CHARGES  OPEN CASH REGISTER ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΩΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ (ΠΕΛΑΤΗΣ ΔΩΜΑΤΙΟ, ΤΜΗΜΑ, ΠΟΣΟ) ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΧΡΕΩΣΗΣ (ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΧΡΕΩΣΗΣ) ΠΕΛΑΤΗΣ  NAVIGATOR  ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ, ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ TRANSFER MARKED POSTINGS TO DIFFERENT INVOICE  KAI ΒΡΙΣΚΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΩΣΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΑΚΥΡΩΣΗ ΧΡΕΩΣΗΣ ΠΕΛΑΤΗΣ  NAVIGATOR  ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ, ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ PROCESS MARKED POSTINGS  VOID (ή ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΡΕΩΣΗ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΚΟΥΜΠΙ VOID ΑΠΟ ΚΑΤΩ ) ΚΑΙ ΜΕΤΑ POST CHARGES KΑΙ ΠΕΡΝΑΜΕ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΧΡΕΩΣΗ ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.36

37 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΔΩΜΑΤΙΟΥ DEPARTURES  ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ NAVIGATOR  ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ INVOICE  (ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΡΕΩΣΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΑΠΟ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΩΘΗΚΑΝ) POST CHARGES  ΧΡΕΩΝΩ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΣΑ  ΟΚ, ΜΑΡΚΑΡΩ ΠΑΡΑΘΥΡΟ  CHECK OUT ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Σε περίπτωση που επιθυμεί έκδοση τιμολογίου σε όνομα εταιρείας, μεταφέρουμε τα ποσά που πληρώνει η εταιρεία στο Β (ή άλλο) παράθυρο και κάνουμε CHECK OUT και το Β και το Α παράθυρο. Το ίδιο συμβαίνει και στην περίπτωση πρακτοριακού ή εταιρικού πελάτη με τη διαφορά ότι, εφόσον έχουν δοθεί rooting instructions, οι χρεώσεις συμφωνηθέντων υπάρχουν ήδη στο Β παράθυρο οπότε με το CHECK OUT του Β, εκδίδω το τιμολόγιο χρεωστικό (Accounts receivables στο πρακτορείο ή εταιρεία). Σε περίπτωση που υπάρχουν δύο πελάτες και επιθυμούν ξεχωριστό λογαριασμό μεταφέρω σε άλλο παράθυρο τις χρεώσεις του δεύτερου και κάνουμε CHECK OUT και το Β και το Α παράθυρο ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.37

38 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΔΩΜΑΤΙΟΥ ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Σε περίπτωση γκρουπ υπάρχει και λογαριασμός κοινός (MASTER) που αφορά Τουριστικό γραφείο ή Εταιρεία οπότε τα συμφωνηθέντα πρέπει να μεταφερθούν σ’ αυτόν, άρα μαρκάρω το παράθυρο των συμφωνηθέντων και με ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ  TRANSFER MARKED POSTINGS TO GROUP MASTER ΚΑΙ CHECK OUT, μετά πηγαίνω στον MASTER λογαριασμό 8000 και NAVIGATOR  INVOICE  ΜΑΡΚΑΡΩ ΠΑΡΑΘΥΡΟ και με CHECK OUT εκδίδω το τιμολόγιο χρεωστικό (Accounts receivables στο τουριστικό γραφείο ή εταιρεία). LATE CHECK OUT Ακολουθούμε την διαδικασία της αναχώρησης, αλλά στα POST CHARGES  ΧΡΕΩΝΩ ROOM RATE το 50% της τιμής της τελευταίας αυτόματης χρέωσης δωματίου. ΠΗΓΗ: Protel hotel software Gmb H, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.38

39 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΠΕΛΑΤΗ ΕΝΩΡΙΤΕΡΗ/ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ (PRELIMINARY DEPARTURE) ROOM PLAN  ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ, NAVIGATOR  ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ INVOICE  POST CHARGES ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΗ  ΜΑΡΚΑΡΩ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΚΑΙ  CHECK OUT  PRELIMINARY  ΠΕΡΝΑΩ ΤΡΟΠΟ ΠΛΗΡΩΜΗΣ  CHECK OUT Σε περίπτωση που πρέπει να χρεωθεί τη νύχτα που τρέχει (πχ αναχωρεί στις 23.00) μετά τις τελευταίες χρεώσεις ΜΑΡΚΑΡΩ ΠΑΡΑΘΥΡΟ  CHECK OUT  ADVANCED για προχρέωση  NAI  NAI  NAI  OK και μετά CHECK OUT  PRELIMINARY  ΠΕΡΝΑΩ ΤΡΟΠΟ ΠΛΗΡΩΜΗΣ  CHECK OUT INTERIM INVOICE: ΕΝΔΙΑΜΕΣΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΕΚΔΙΔΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΑΝΑΧΩΡΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ, ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΜΕΡΟΣ Ή ΟΛΟ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΠΑΡΑΜΕΝΩΝ (FOR LONG STAY CLIENTS) ΠΗΓΗ: Protel hotel software Gmb H, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.39

40 ΠΛΗΡΩΜΗ ΧΡΕΩΣΤΗ CASH REGISTER  ACCOUNTS RECEIVABLE  POST PAYMENT, ΕΠΙΛΕΓΩ ΤΟΝ ΧΡΕΩΣΤΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΜΑΡΚΑΡΩ ΠΟΣΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΩ ΓΡΑΜΜΗ ΒΑΖΩ ΤΟ ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΛΗΡΩΜΗΣ  PAYOFF  OK ΑΚΥΡΩΤΙΚΑ ARRIVALS  ΕΠΙΛΕΓΩ ΠΕΛΑΤΗ  ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ NAVIGATOR  ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ INVOICE ΜΑΡΚΑΡΩ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΟ Β  POST CHARGES  ROOM RATE 150E,ΜΑΡΚΑΡΩ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΚΑΙ CHECK OUT  ACCOUNTS RECEIVABLE, ΓΥΡΝΑΩ ΣΤΟΝ NAVIGATOR  DC MENU CANCEL RESERVATION ΑΙΤΙΟΛΟΓΩ  ΟΚ  ΟΚ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ RESERVATION  TRAVEL RESERVATION  ΒΡΙΣΚΩ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ  ΟΚ  NEW  ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ ΤΥΠΙΚΗ ΚΡΑΤΗΣΗ, ROOM TYPE-ACC  9004  NOTES:CREDIT INVOICE  OK ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ NAVIGATOR  DC MENU  CHECK IN  OK ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ NAVIGATOR  ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ INVOICE  POST CHARGES  ROOM RATE -20 ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΠΟΣΟ  OK  ΜΑΡΚΑΡΩ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΚΑΙ CHECK OUT  ACCOUNTS RECEIVABLE  OK  NAI ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΧΡΕΩΣΤΗ ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.40

41 ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΦΙΛ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΕ 9000 ΤΣΕΚ ΙΝ NAVIGATOR ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ, ΧΡΕΩΣΗ, ΤΣΕΚ ΑΟΥΤ, ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΚΛΠ. ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.41

42 DEPARTMENTS CASH (ΜΕΤΡΗΤΑ ΤΜΗΜΑΤΩΝ/PASSANTS) Δημιουργούμε εικονική κράτηση στον 9000 στο ROOM PLAN για όλο το έτος με SHIFT σέρνοντας το ποντίκι προς τα δεξιά όσο θέλουμε, ENTER  Δημιουργία κράτησης, όνομα DEPARTMENTS CASH, ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΠΟ 01/01 τρέχοντος ΕΩΣ 01/01/επομένου  ΟΚ και CHECK IN. Για καταχώρηση μετρητών τμημάτων ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ DEPARTMENTS CASH  NAVIGATOR  ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ  POST CHARGES  ΠΕΡΝΑΜΕ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΣΑ, ΟΚ  ΜΕΤΑ ΜΑΡΚΑΡΟΥΜΕ ΠΑΡΑΘΥΡΟ  TRANFER ALL ITEMS TO NEW INVOICE  YES  ΑΝΟΙΓΕΙ ΝΈΟ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΡΕΧΟΥΣΑΣ ΗΜΕΡΑΣ  ΜΑΡΚΑΡΩ ΠΑΛΙ ΠΑΡΑΘΥΡΟ  CHECK OUT  YES  KAI ΠΕΡΝΑΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΤΟ PREVIEW INVOICE  ΟΚ  ΟΚ  ΟΚ  YES  OK  OK  OK DEPARTURES  OK  ΤΙΚ ΣΤΟ INCLUDE DEPARTED QUESTS  ΒΡΙΣΚΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΝΩ ΤΥΧΟΝ ΛΑΘΗ. ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.42

43 CASH REGISTER  CASH REGISTER CLOSURE  ΞΕΜΑΡΚΑΡΩ ΤΑ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΜΠΛΕ, ΠΑΤΑΜΕ BALANCE ALL MARGINS  ΟΚ  ΠΑΤΑΜΕ ΣΤΟ COUNTED KΑΙ META ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΟ CASH OUT KI ΑΦΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΘΟΥΝ ΟΛΑ ΣΤΟ CASH OUT  ΟΚ  YES OFFICE  END OF DAY  ΞΕΜΑΡΚΑΡΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΜΠΛΕ Κ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΑΤΩ ΠΟΥ ΛΕΕΙ 00:00:00  ΟΚ STARTS END OF DAY  OK  YES  KI ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΙ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΣ. ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.43 END OF DAY (ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΗΜΕΡΑΣ)


Κατέβασμα ppt "ΑΡΧΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ “PROTEL” ΠΗΓΗ: Protel hotel software GmbH, 2006, ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ Α., ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ Κ.1 ΜΠΑΚΑΛΜΠΑΣΗ ΑΝΘΙΑ, ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google