Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Παρουσίαση πτυχιακής εργασίας από τον φοιτητή Αναστάσιο Ζιώγα (8458) υπό την επίβλεψη της καθηγήτριας κ. Τσουρέλα Μαρίας ΣΕΡΡΕΣ, ΙΟΥΝΙΟΣ 2015.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Παρουσίαση πτυχιακής εργασίας από τον φοιτητή Αναστάσιο Ζιώγα (8458) υπό την επίβλεψη της καθηγήτριας κ. Τσουρέλα Μαρίας ΣΕΡΡΕΣ, ΙΟΥΝΙΟΣ 2015."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Παρουσίαση πτυχιακής εργασίας από τον φοιτητή Αναστάσιο Ζιώγα (8458) υπό την επίβλεψη της καθηγήτριας κ. Τσουρέλα Μαρίας ΣΕΡΡΕΣ, ΙΟΥΝΙΟΣ 2015

2  Αντικείμενο εργασίας Μελέτη της γενικότερης επιστήμης του μάρκετινγκ, της στρατηγικής και του ναυτιλιακού μάρκετινγκ με ειδική αναφορά στη περίπτωση της MSC.  Στόχος εργασίας Η λεπτομερής μελέτης των εφαρμογών του μάρκετινγκ και της στρατηγικής στις ναυτιλιακές επιχειρήσεις και η σχεδίαση των αναλύσεων SWOT της MSC αλλά και των δύο κύριων ανταγωνιστών της για σύγκριση και εξαγωγή συμπερασμάτων. ΣΕΡΡΕΣ, ΙΟΥΝΙΟΣ 2015

3 Οι κυριότερες λειτουργίες του marketing  H έρευνα αγοράς προϊόντων  Ο προγραμματισμός και η ανάπτυξη προϊόντων  Η προμήθεια συντελεστών παραγωγής προϊόντων  Η τυποποίηση προϊόντων  Η αποθήκευση προϊόντων  Η διανομή προϊόντων  Η χρηματοδότηση πωλήσεων προϊόντων  Και η προώθηση προϊόντων ΣΕΡΡΕΣ, ΙΟΥΝΙΟΣ 2015

4 1) Το στάδιο προσανατολισμού της επιχείρησης στην παραγωγή. 2) Το στάδιο προσανατολισμού της επιχείρησης στις πωλήσεις. 3) Το στάδιο προσανατολισμού της επιχείρησης στο μάρκετινγκ. 4) Το στάδιο προσανατολισμού της επιχείρησης στο ελεγχόμενο. ΣΕΡΡΕΣ, ΙΟΥΝΙΟΣ 2015

5 Γιατί η στρατηγική είναι βασικό χαρακτηριστικό της επιχειρησιακής επιτυχίας Η στρατηγική θέτει κατευθύνσεις Η στρατηγική συγκεντρώνει την προσπάθεια και συντονίζει τις δραστηριότητες Η στρατηγική υποστηρίζει την λήψη ομοιόμορφων αποφάσεων Η στρατηγική ορίζει την επιχείρηση και την θέση της απέναντι στον ανταγωνισμό Η στρατηγική μπορεί να προσδώσει ένα βιώσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα Η στρατηγική μειώνει την αβεβαιότητα ΣΕΡΡΕΣ, ΙΟΥΝΙΟΣ 2015

6  Η στρατηγική ως σχέδιο (Plan)  Η στρατηγική ως τέχνασμα (Ploy)  Η στρατηγική ως υπόδειγμα (Pattern)  Η στρατηγική ως τοποθέτηση (Position)  Η στρατηγική ως προοπτική (Perspective) ΣΕΡΡΕΣ, ΙΟΥΝΙΟΣ 2015

7  Στρατηγική ηγεσίας κόστους (η ικανότητα παραγωγής και προσφοράς ενός προϊόντος με το μικρότερο κόστος στην αγορά)  Στρατηγική διαφοροποίησης (η προσφορά ενός προϊόντος που έχει τέτοια γνωρίσματα ώστε ο πελάτης να είναι διατεθειμένος να πληρώσει παραπάνω για να το αποκτήσει)  Στρατηγική εστίασης (η στρατηγική εστίασης βασίζεται στην ικανοποίηση μόνο ενός συγκεκριμένου τμήματος της αγοράς) ΣΕΡΡΕΣ, ΙΟΥΝΙΟΣ 2015

8 Η ελληνική ναυτιλία Είναι απ’ τα ισχυρότερα και πιο σημαντικά ναυτικά κράτη του κόσμου Αποτελεί στυλοβάτη της εθνικής οικονομίας Η αξία του ελληνόκτητου στόλου ανέρχεται σήμερα στα105,6 δισ. δολάρια Πρώτη θέση στο κόσμο (2 η η Ιαπωνία με 89,7 δισ. δολάρια και 3 η η Κίνα με 70,7 δισ. δολάρια) 4,5% αύξηση απ’ το 2014 Επενδύσεις19,2 δισ. δολάρια το 2014 ΣΕΡΡΕΣ, ΙΟΥΝΙΟΣ 2015

9  Το τμήμα ναυλώσεων (chartering department).  Το τμήμα επιχειρησιακής λειτουργίας των πλοίων (operations department).  Το τμήμα προμηθειών.  Το τεχνικό τμήμα.  Το τμήμα πληρωμάτων.  Και το τμήμα οικονομικής διευθύνσεως ΣΕΡΡΕΣ, ΙΟΥΝΙΟΣ 2015

10 o Η απροσδιοριστία o Ο μη διαχωρισμός παραγωγής και κατανάλωσης o Η ετερογένεια o Η φθαρτότητα o Η προσαρμογή o Η ιδιοκτησία ΣΕΡΡΕΣ, ΙΟΥΝΙΟΣ 2015

11 MSC Ιδρύθηκε το 1970 στη Γενεύη από τον Gianluigi Aponte Στρατηγική εξαγοράς μεταχειρισμένων φορτηγών πλοίων Μέχρι το 1980 επεκτάθηκε σε όλες τις Ηπείρους Το 1989, αγόρασε την εταιρία Lauro Lines και την μετονόμασε σε MSC Cruises το 1995, μπαίνοντας στη αγορά των κρουαζιερόπλοιων Διαθέτει 480 γραφεία σε 150 χώρες σε όλο τον κόσμο, και απασχολεί πάνω από υπαλλήλους Καλύπτει 200 εμπορικές οδούς και πάνω από 315 λιμάνια Στολος 500 πλοίων με συνολική χωρητικότητα TEU 2 η μεγαλύτερη ναυτιλιακή δύναμη στον κόσμο 13,3% του μεριδίου της παγκόσμιας ναυτιλιακής αγοράς ΣΕΡΡΕΣ, ΙΟΥΝΙΟΣ 2015

12

13 RankingOperatorTEUShare 1APM-Maersk3,031, % 2 Mediterranean ShippingCompany (MSC) 2,587, % 3CMA CGM Group1,749,2469.0% 4Hapag-Lloyd974,0015.0% 5Evergreen Line941,9644.8% 6COSCO Container L.862,3294.4% 7CSCL703,8913.6% 8Hanjin Shipping628,0483.2% 9MOL606,4553.1% 10OOCL585,7203.0% ΣΕΡΡΕΣ, ΙΟΥΝΙΟΣ 2015

14 ΔΥΝΑΜΕΙΣ  2 η δύναμη στο κόσμο  Έξυπνη και προνοητική στρατηγική  13,3% μερίδιο αγοράς, 2,5 εκατ TEU  Υπέρ των ναυλώσεων  Συμμαχία με CMA CGM  Μεγαλύτερα πλοία στον Ειρηνικό ωκεανό ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ  Ευάλωτη σε μια πτώση του ρυθμού της αγοράς λόγω πολύ μεγάλου στόλου που ίσως μείνει ανεκμετάλλευτος  Διαθέτει το μεγαλύτερο orderbook του κόσμου και η πλεονάζουσα παραγωγικότητα είναι μια ανησυχία ΣΕΡΡΕΣ, ΙΟΥΝΙΟΣ 2015

15 ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ  Δυνατότητα περαιτέρω αύξησης του ποσοστού του μεριδίου αγοράς της  Η σταθερότητα του τομέα της ναυτιλίας και η δυνατότητα εκμετάλλευσης όλων των ευκαιριών που μπορεί να της παρουσιαστούν  Επιδιώκει μεγάλη δραστηριότητα νέες αναδυόμενες θαλάσσιες εμπορικές διαδρομές  Εκμετάλλευση των υπηρεσιών οδικών μεταφορών που προσφέρει. ΚΙΝΔΥΝΟΙ  Μεγάλη εξάρτηση απ’ την Ευρώπη που παρουσιάζει αργούς ρυθμούς ανάπτυξης  Η κατασκευή νέων πλοίων από τη Maersk μεγαλύτερης χωρητικότητας  Η πλεονάζουσα παραγωγή είναι μια σημαντική απειλή βραχυπρόθεσμα ΣΕΡΡΕΣ, ΙΟΥΝΙΟΣ 2015

16 ΔΥΝΑΜΕΙΣ  Νο1 ναυτιλιακή εταιρία μεταφοράς container και ναυλώσεων στο κόσμο  Λειτουργεί σε 130 χώρες και απασχολεί εργαζόμενους  Εκτός από τη ναυτιλία, δραστηριοποιείται και στον τομέα της ενέργειας, των μεταφορών, των offshore, της λιανική πώλησης, και των μεταποιητικών επιχειρήσεων.  Πολύ δυνατό brand name και τεράστια φήμη. ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ  Σχετικά χαμηλή δραστηριότητα σε οδικές και αεροπορικές μεταφορές  Διακυμάνσεις στα περιθώρια κέρδους ΣΕΡΡΕΣ, ΙΟΥΝΙΟΣ 2015

17 ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ  Επέκταση της πελατειακής βάσης γεωγραφικά ή μέσω νέων υπηρεσιών.  Διαπραγματευτικές ικανότητες και οι στρατηγικές συμμαχίες/κοινοπραξίες.  Διαθέσιμες τεχνολογικές καινοτομίες ΑΠΕΙΛΕΣ  Η οικονομική ύφεση  Οι αλλαγές στους κανονισμούς και τις νομοθεσίες διάφορων χωρών  Το αυξανόμενο κόστος της επιχείρησης ΣΕΡΡΕΣ, ΙΟΥΝΙΟΣ 2015

18 ΔΥΝΑΜΕΙΣ  Διαθέτει υψηλό ρυθμό ανάπτυξης  Τα δίκτυα διανομής και πωλήσεών της  Η νομισματική βοήθεια που της παρέχεται  Η σχεδόν διπλάσια διαφορά σε μερίδιο αγοράς και χωρητικότητας TEU από τους ανταγωνιστές που προσπαθούν να την φτάσουν ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ  Έχει υψηλές δαπάνες  Δεν έχει τόσο ισχυρό brand name  Έχει σχετικά μικρές επιχειρηματικές μονάδες  Δεν πραγματοποιεί πολλές επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη ΣΕΡΡΕΣ, ΙΟΥΝΙΟΣ 2015

19 ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ  Το επίπεδο του εισοδήματος βρίσκεται σε σταθερή αύξηση  Τα νέα αποκτήματα και τα νέα προϊόντα/υπηρεσίες που προσφέρει  Διαθέτει το 2 ο μεγαλύτερο orderbook  Η εκμετάλλευση του αυξημένου ρυθμού ανάπτυξης της ΚΙΝΔΥΝΟΙ  Η οικονομική ύφεση  Ο αυξανόμενος ανταγωνισμός και η κερδοφορία σε σχέση με τους ανταγωνιστές  Η χρηματοοικονομική της ικανότητα  Τα αυξημένα κόστη ΣΕΡΡΕΣ, ΙΟΥΝΙΟΣ 2015

20  Δύσκολα θα χάσει κάποια τη θέση της βραχυπρόθεσμα  Η MSC έχει τις δυνατότητες να ασκήσει έντονη πίεση στη AP Moller- Maersk μέσω των σωστών στρατηγικών αποφάσεων  Η MSC υπερτερεί στα εμπορικά κανάλια του Ειρηνικού ωκεανού και μπορεί να εκμεταλλευτεί τις αναπτυξιακές ευκαιρίες στην ευρύτερη περιοχή  Είναι ευάλωτη σε μια πτώση των ρυθμών ανάπτυξης και το μεγάλο orderbook της μπορεί να της προκαλέσει προβλήματα πλεονάζουσας παραγωγής.  Οι ανταγωνιστές τις μπορούν να ασκήσουν πίεση σε αυτό το αδύνατο σημέιο της, μπλοκάροντας την ανάπτυξή της  Δυνατότητα εκμετάλλευσης του χαμηλότερου κόστους από τη Maersk και των οδικών μεταφορικών υπηρεσιών που προσφέρεi  Πλεονεκτικότερη θέση της MSC έναντι της CMA CGM. ΣΕΡΡΕΣ, ΙΟΥΝΙΟΣ 2015

21 Σας ευχαριστώ πολύ, Αναστάσιος Ζιώγας ΣΕΡΡΕΣ, ΙΟΥΝΙΟΣ 2015


Κατέβασμα ppt "Παρουσίαση πτυχιακής εργασίας από τον φοιτητή Αναστάσιο Ζιώγα (8458) υπό την επίβλεψη της καθηγήτριας κ. Τσουρέλα Μαρίας ΣΕΡΡΕΣ, ΙΟΥΝΙΟΣ 2015."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google