Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΑΠ.ΜΠΑΡΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΩΡ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΑΠ.ΜΠΑΡΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΩΡ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ 11 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δερματολογίας και Αφροδισιολογίας.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΑΠ.ΜΠΑΡΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΩΡ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΑΠ.ΜΠΑΡΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΩΡ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ 11 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δερματολογίας και Αφροδισιολογίας."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΑΠ.ΜΠΑΡΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΩΡ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΑΠ.ΜΠΑΡΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΩΡ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ 11 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δερματολογίας και Αφροδισιολογίας Ιουνίου Θεσσαλονίκη

2 ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΕΛΛΑΔΟΣ: ΑΡΙΘΜΟΣ ΙΑΤΡΩΝ: ΑΠΟ ΤΟ 2013 ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΕΙ ΙΑΤΡΟΙ ( ΕΥΤΥΧΩΣ!!) ΕΤΗΣΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΩΝ: /ΕΤΟΣ (μ.ο. ΕΕ 700/ΕΤΟΣ) ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

3 Ιταλία : 1/266 Ισπανία :1/296 Γαλλία : 1/336 Μεγάλη Βρετανία : 1/562 E ΛΛΑΔΑ : 1 Ιατρός / 161 Κάτοικοι ! ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ : 1/120 Πληθυσμός Πορτογαλίας : Ιατροί Πορτογαλίας : (1 ιατρός /254 κατοίκους)ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

4  Από το 1995 έως το 1998 βγήκαν 135 Δερματολόγοι  Από το 1999 έως το 2002 βγήκαν 156 Δερματολόγοι  Από το 2003 έως το 2006 βγήκαν 148 Δερματολόγοι  Από το 2007 έως το 2010 βγήκαν 149 Δερματολόγοι  Από το 2011 έως το 2014 βγήκαν 218 Δερματολόγοι !(↑40%)  ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΙ 2015 Ε. Δ. Α. Ε Π. Ι. Σ.:  Αθήνα : 591 (53,70%)  Θεσσαλονίκη : 141 (12,81%)  Υπόλοιπη Ελλάδα : 368 (33,45%) Ε. Δ. Α. Ε.

5 ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

6 1 ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ / κατοίκους ( Π. Ι. Σ.: 1/8.400) Σήμερα : 1 ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ / κατοίκους ( Π. Ι. Σ.: 1/8.400) Πριν από 10 χρόνια : 1 / κατοίκους Πριν από 20 χρόνια : 1 / κατοίκους 1 / κατοίκους !!! Μετά από 10 χρόνια : 1 / κατοίκους !!! / / /

7 ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΞΑΣΚΟΥΜΕΝΩΝ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΩΝ - ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΕΛΛΑΔΑ 10,1 εκατομμύρια / ΕΛΛΑΔΑ 10,1 εκατομμύρια / ΧΩΡΑΚΑΤΟΙΚΟΙΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΙΑΝΑΛΟΓΙΑ ΑΥΣΤΡΙΑ8,3 εκατομμύρια675 1/ ΓΑΛΛΙΑ64,3 εκατομμύρια / ΕΣΘΟΝΙΑ1,3 εκατομμύρια79 1/ ΗΝΩΜ. ΒΑΣΙΛΕΙΟ61,7 εκατομμύρια974 1/ ΚΡΟΑΤΙΑ4,5 εκατομμύρια200 1/ ΛΕΤΤΟΝΙΑ2,3 εκατομμύρια150 1/ ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ500 χιλιάδες31 1/ ΝΟΡΒΗΓΙΑ4,6 εκατομμύρια200 1/ ΟΛΛΑΝΔΙΑ16 εκατομμύρια440 1/ ΟΥΓΓΑΡΙΑ10 εκατομμύρια450 1/ ΠΟΛΩΝΙΑ38,1 εκατομμύρια / ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ10 εκατομμύρια319 1/ ΡΟΥΜΑΝΙΑ21,5 εκατομμύρια600 1/ ΤΟΥΡΚΙΑ71,5 εκατομμύρια /42.058

8 1 Έτος στην Παθολογία 4 Έτη στην Δερματολογία και Αφροδισιολογία ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΗΣ Ε. Δ. Α. Ε.(2011) Στο επιπλέον έτος ο ιατρός θα εκπαιδεύεται στην επεμβατική δερματολογία και δερματοχειρουργική. Αναμένεται να γίνει νόμος του κράτους !!!!! ΚΑΛΑ ΝΕΑ

9 1. ΠΕΡΙΟΧΗ 2. ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ 3. ΑΤΟΜΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ Ή ΣΥΣΤΕΓΑΣΗ 4. ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕ Ε. Ο. Π. Υ. Υ. 5. ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΙΑΤΡΕΙΟΥ : Κλασική Δερματολογία - αφροδισιολογία Επεμβατική Δερματολογία, Κοσμετολογία Δερματοχειρουργική Άλλα ( Παιδοδερματολογία, Ιστοπαθολογία κ. λ. π..)

10 Τι ΠΡΕΠΕΙ να λαμβάνουμε υπόψη πριν ανοίξουμε το ιδιωτικό μας ιατρείο : Α ) ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ Β ) ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΩΝ ΠΕΡΙΟΧΗΣ Γ ) ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΡΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ Δ ) ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ, ΠΟΛΥΙΑΤΡΕΙΑ ΑΣΦ / ΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ, ΚΕΝΤΡΑ ΥΓΕΙΑΣ Π. Ε. Δ. Υ.

11 (1. Α ) ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ Επιλέγουμε περιοχές : με μεγάλο αριθμό κατοίκων με καλή συγκοινωνιακή πρόσβαση με εύκολη δυνατότητα parking με μικρή αναλογία Δερματολόγων προς κατοίκους

12 1. ΠΕΡΙΟΧΗ (1. Β ) ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΡΩΜΑΤΩΣΗ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ( Καθορίζει σημαντικά τις δραστηριότητες του ιατρείου ) Λαμβάνουμε υπόψη : το οικονομικό επίπεδο το κοινωνικό επίπεδο την ηλικιακή αναλογία τις επαγγελματικές δραστηριότητες των κατοίκων την τουριστική και εμπορική κίνηση της περιοχής

13 Καθορίζει τον οικονομικό προϋπολογισμό του ιατρείου ( ΕΠΕΝΔΥΣΗ ) Ιατρείο με μηχανήματα υψηλής τεχνολογίας ( ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ): σε περιοχές κατοίκων υψηλού εισοδήματος → αυξημένες προσδοκίες ( έντονες οικονομικές ανακατατάξεις ) Ιατρείο Κλασικής Δερματολογίας με μικρομεσαίο εξοπλισμό ( ΜΕΣΑΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ) : σε οποιαδήποτε περιοχή → μέτριες προσδοκίες ( ήπιες οικονομικές ανακατατάξεις ) Ιατρείο με σύμβαση Ε. Ο. Π. Υ. Υ. ( ΜΙΚΡΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ) : σε περιοχές μεσαίου και μικρού εισοδήματος → μικρές προσδοκίες ( αντιπαλότητα ιατρού με ασθενείς )

14 Τι λαμβάνουμε υπόψη πριν να ανοίξουμε το ιατρείο σε σχέση με : (1. Γ ) ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΙΑΤΡΟΥΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ Μακριά απο συναδέρφους που θεωρούνται leaders Κοντά σε ιατρούς άλλων ειδικοτήτων Κοντά σε συναδέλφους με περιορισμένες δραστηριότητες Κοντά σε συναδέλφους που πλησιάζουν στη σύνταξη ΔΙΠΛΑ σε συναδέλφους με ΜΗ ΝΟΜΙΜΑ ΙΑΤΡΕΙΑ !! ΔΙΠΛΑ σε ΚΕΝΤΡΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ και ΑΛΛΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΙΖΟΝΤΕΣ !!!!

15 (1. Δ ) ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ, ΠΟΛΥΙΑΤΡΕΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ, Π. Ε. Δ. Υ. Μακριά από νοσοκομεία που διαθέτουν οργανωμένες δερματολογικές κλινικές Μακριά από καλά οργανωμένα ιδιωτικά δερματολογικά κέντρα Κοντά σε νοσοκομεία που δεν διαθέτουν δερματολογικές κλινικές, ή έχουν μόνο εξωτερικό δερματολογικό ιατρείο Κοντά σε πολυιατρεία ασφαλιστικών ταμείων Κοντά σε κέντρο υγείας Π. Ε. Δ. Υ. ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ : επαρχιακές πόλεις ή νησιά με μεγάλο αριθμό κατοίκων, με σχετικά μικρή αναλογία Δερματολόγων, με ανεπαρκείς κλινικές ( πανεπιστημιακές ή κρατικές ) και με μεγάλη τουριστική ή εμπορική κίνηση

16 Επιλέγουμε συναδέλφους :  κοινών πεποιθήσεων  κοινής νοοτροπίας  μη ανταγωνιστικούς  με καλές συστάσεις  με γνωστή προϋπηρεσία  με διαφορετική δραστηριοποίηση  διαφορετικού φύλου  S.O.S.: υποχρεωτικά εταιρική σχέση, πολύ δύσκολη αποδέσμευση ΙΑΤΡΟΙ ΙΔΙΑΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ Τεράστια μείωση εξόδων !!! Μεγάλη και επωφελής αύξηση δραστηριοτήτων !!!

17 ΙΑΤΡΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ( ΠΟΛΥΙΑΤΡΕΙΑ )  Σημαντικός περιορισμός λειτουργικών εξόδων  Γρήγορη κοινοποίηση παρουσίας του ιατρείου  Εύκολη πρόσβαση σε πελατολόγια άλλων ειδικοτήτων  Εταιρικές σχέσεις - φορολογικές ελαφρύνσεις  Φτηνή και εύκολη διαφήμιση

18 1. ΠΕΡΙΟΧΗ 2. ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ 3. ΑΤΟΜΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ Η ΣΥΣΤΕΓΑΣΗ 4. ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΙΑΤΡΕΙΟΥ : Κλασική Δερματολογία - αφροδισιολογία Επεμβατική Δερματολογία, Αισθητική Δερματο - χειρουργική Άλλα ( Παιδοδερματολογία, Ιστοπαθολογία κ. λ. π..)

19 Το 70-90% των νέων δερματολόγων, κατά κύριο λόγο ασχολούνται με την Επεμβατική Δερματολογία, την Αισθητική Δερματολογία και τα Lasers Το 10-30% των παλαιών κάνουν το ίδιο ( ικανοί κλινικοί Δερματολόγοι ) Απαραίτητη η σωστή δραστηριοποίηση στην ΚΛΙΝΙΚΗ και ΕΠΕΜΒΑΤΙΚΗ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΙΑ Αισθητική - Κοσμητολογία -Laser Δερματο - χειρουργική Δερματο – Αφροδισιολογία Άλλα Ιστοπαθολογία

20 1. Διαφήμιση ( αξιοπρεπής, διακριτική, μη παραπλανητική ) 2. Συμπεριφορά του Δερματολόγου 3. Συμπεριφορά του Προσωπικού 4. Καλά οργανωμένο σύστημα ραντεβού 5. Κώδικας δεοντολογίας, Δημόσιες σχέσεις Άριστη γνώση Δερματολογίας 6. Άριστη γνώση Δερματολογίας Τεχνολογικός εξοπλισμός ιατρείου 7. Τεχνολογικός εξοπλισμός ιατρείου Εποπτικές παρουσιάσεις των επεμβατικών πρωτοκόλλων που εφαρμόζονται Εποπτικές παρουσιάσεις των επεμβατικών πρωτοκόλλων που εφαρμόζονται Πιστοποιήσεις δεξιοτήτων Πιστοποιήσεις δεξιοτήτων Βεβαιώσεις εκπαίδευσης Βεβαιώσεις εκπαίδευσης

21 Σήμερα ο ι πιο πολλοί ασθενείς είναι έξυπνοι και ψαγμένοι ! Χρησιμοποιούν το internet και « σερφάρουν » πολύ !! Διασταυρώνουν τις απόψεις και τις προτεινόμενες θεραπείες μας !

22 ΠΡΟΤΑΣΗ : ΠΡΟΤΑΣΗ : 1. Δείξε ότι ξέρεις καλά την κοινή πρακτική του κάθε νοσήματος 2. Δείξε ότι ξέρεις καλά τι προτείνεται για το πρόβλημα του κάθε ασθενούς, στις προηγμένες επιστημονικά χώρες 3. Δείξε ότι κατέχεις την βιβλιογραφία 4. Δείξε ότι συμμετέχεις σε συνέδρια 5. Δείξε ότι είσαι συνδρομητής σε περιοδικά 6. ΜΗ ΠΕΡΙΑΥΤΟΛΟΓΕΙΣ !

23 Ηλεκτρονικοί υπολογιστές, Lasers, UVB καμπίνες, μηχανήματα υψηλής τεχνολογίας, χώροι χειρουργείου, δωμάτια αισθητικής, τηλεοράσεις – video, ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ! S.O.S.: Μπορεί όλα αυτά να δίνουν την εντύπωση ότι χρεώνετε πολλά !

24 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ενόψει αγοράς Laser : 1. Οικονομική κρίση ( δραχμή ?). 2. Πληθυσμιακά κριτήρια της περιοχής. 3. Κοινωνικά και οικονομικά δεδομένα των κατοίκων. 4. Χαρακτηριστικά του κάθε ιατρείου ( χώροι, προσωπικό, ωράριο ). 5. Δραστηριότητες ιατρείου ( αριθμός περιστατικών που θα μπορούσαν να υποβληθούν σε θεραπεία με Laser). 6. Αριθμός ιατρείων που εφαρμόζουν το ίδιο Laser. 7. Γνώσεις και ικανότητα των χειριστών του κάθε laser.

25 ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ για αγορά Laser :  Αριθμός περιστατικών που αφορούν το κάθε laser.  Αποτελεσματικότητα ( άμεση, σε βάθος χρόνου ).  Επιπλοκές θεραπείας ( χρόνος αποκατάστασης ).  Ευδιάκριτο χρονικά end point.  Ευδιάκριτη ένδειξη υπέρβασης εφαρμογής.  Κόστος συνεδρίας, σε σχέση με το άμεσο ορατό αποτέλεσμα και με το κόστος αγοράς.  Κόστος αγοράς, απόσβεση μηχανήματος.  Κόστος συντήρησης, αναλωσίμων κ. λ. π..  Διαχρονικότητα και δυνατότητα αναβάθμισης.

26 ΗΡΕΜΑΛΟΓΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΗΡΕΜΑ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΑ !!!!  Ακόμα και ο πιο established Δερματολόγος, πρέπει να αγοράζει 1 έως 2 το πολύ συσκευές Laser ανά τετραετία. Πόσο μάλλον εσύ !  Να αποφασίζεις με βάση το χρόνο που μπορείς να αφιερώσεις στην εκπαίδευσή σου, για κάθε συσκευή ξεχωριστά.  Τα πρώτα χρόνια συνεργαστείτε με φίλους συναδέλφους τους οποίους εμπιστεύεστε, δεν είναι άμεσοι ανταγωνιστές σας και έχουν την εμπειρία και την προθυμία να σας καθοδηγήσουν.

27 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ  Αν δεν μπορείς να αγοράσεις laser- μηχανήματα υψηλής τεχνολογίας ΜΗΝ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΕΣΑΙ ! Σήμερα υπάρχουν πολλά φθηνά μηχανήματα και καλά υλικά, που μπορείς να χρησιμοποίησεις για να γίνεις εξίσου αποτελεσματικός και ανταγωνιστικός

28

29


Κατέβασμα ppt "ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΑΠ.ΜΠΑΡΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΩΡ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΑΠ.ΜΠΑΡΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΩΡ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ 11 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δερματολογίας και Αφροδισιολογίας."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google