Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE Ονοματεπώνυμο: Πιαντιαρίδου Ναταλία Επιβλέπων καθηγητής: Κοτζαϊβάζογλου Ιορδάνης Α.Μ.: 8662.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE Ονοματεπώνυμο: Πιαντιαρίδου Ναταλία Επιβλέπων καθηγητής: Κοτζαϊβάζογλου Ιορδάνης Α.Μ.: 8662."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE Ονοματεπώνυμο: Πιαντιαρίδου Ναταλία Επιβλέπων καθηγητής: Κοτζαϊβάζογλου Ιορδάνης Α.Μ.: 8662

2 ΣΚΟΠΟΣ  Τι είναι το τουριστικό μάρκετινγκ  Πως αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ το Mediterranean PalaceΜΕΘΟΔΟΣ  Μελέτη περίπτωσης (case study)  Πρωτογενείς πηγές  Δευτερογενείς πηγές

3 ΔΟΜΗ  Εισαγωγή  Ενότητα 1 η : θεωρητικό μέρος  Ενότητα 2 η : πρακτικό μέρος  Συμπεράσματα  Βιβλιογραφία  Παράρτημα

4 Το Mediterranean Palace

5

6

7 ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE Ο προσανατολισμός βασίζεται στην:  Αγορά Ικανοποίηση των πελατών  Αναζήτηση των επιθυμιών των πελατών Δημιουργία υπηρεσιών Η φιλοσοφία βασίζεται στην:  Αναζήτηση νέων πελατών  Διατήρηση των ήδη υπαρχόντων Δημιουργία μακροχρόνιων πελατειακών σχέσεων

8 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE  Στρατηγικός σχεδιασμός  SWOT ανάλυση του ξενοδοχείου  Τμηματοποίηση της αγοράς  Στρατηγική της διαφοροποίησης  Χωροθέτηση του ξενοδοχείου

9 SWOT ΑΝΑΛΥΣΗ Δυνατά σημεία (strengths) του ξενοδοχείου:  Τοποθεσία  Parking  Προσωπικό  Φήμη και κύρος  Χώροι πολλαπλών χρήσεων  Οργάνωση ποικίλων δεξιώσεων  Ποιότητα υπηρεσιών

10 SWOT ΑΝΑΛΥΣΗ (συνέχεια) Αδύνατα σημεία ( weaknesses) του ξενοδοχείου:  Παλαιότητα του κτηρίου  Σχετικά μικρές αίθουσες συνεδριάσεων  Λίγα δωμάτια

11 SWOT ΑΝΑΛΥΣΗ (συνέχεια) Ευκαιρίες (opportunities) για το ξενοδοχείο:  Η εξωστρέφεια της Θεσσαλονίκης  Το μεγάλο εύρος των συνεργασιών  Επιδοτήσεις από αναπτυξιακά προγράμματα  Το χαρτοφυλάκιο πελατών και προμηθευτών  Η εποχικότητα

12 SWOT ΑΝΑΛΥΣΗ (συνέχεια) Απειλές (threats) για το ξενοδοχείο:  Γραφειοκρατία  Ανταγωνισμός  Οικονομική κρίση  Φορολογία

13 ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Η τμηματοποίηση της αγοράς γίνεται με βάση:  Γεωγραφικά χαρακτηριστικά  Συμπεριφορικά χαρακτηριστικά  Δημογραφικά χαρακτηριστικά  Εσωτερική τμηματοποίηση με βάση τις πωλήσεις

14 ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ  Εντοπισμός ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων  Διαφοροποίηση υπηρεσιών  Διαφοροποίηση προσωπικού ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ  Συμμετοχή στην αποκλειστική λέσχη των πέντε καλύτερων ξενοδοχείων στη Θεσσαλονίκη  Υψηλού επιπέδου υπηρεσίες  Άριστη εξυπηρέτηση πελατών  Ευχάριστο περιβάλλον

15 ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE Το μείγμα μάρκετινγκ του ξενοδοχείου αποτελείται από:  Το ξενοδοχειακό προϊόν  Την τιμολόγηση  Την διανομή  Την προώθηση

16 ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΜΕΙΓΜΑ Το προωθητικό μείγμα του ξενοδοχείου αποτελείται από:  Διαφήμιση  Προσωπική πώληση  Προώθηση πωλήσεων  Δημόσιες σχέσεις  Άμεσο μάρκετινγκ  Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ

17 ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ  Ραδιόφωνο  Περιοδικά  Μέσα κοινωνικής δικτύωσης  Ιστοσελίδες κρατήσεων ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ Αποκλειστικά τηλεφωνική πώληση μέσω πωλητών που αποστέλλουν τιμές συνεργασίας σε:  Πελάτες  Πρακτορεία  Εταιρείες

18 ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ  Πακέτα προσφορών  Ειδικές ενημερώσεις  Prospectus του ξενοδοχείου  Prospectus της Θεσσαλονίκης  Χάρτες της πόλης  Ειδικά έντυπα για προσφορές – εκδηλώσεις  Προσκλήσεις  Φωτογραφικό υλικό  Προωθητικά δώρα  Χριστουγεννιάτικα δώρα

19 ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ  Ανταλλακτικές συνεργασίες  Χορηγίες  Δράσεις κοινωνικού περιεχομένου  Προσωπικά δώρα πελατών  Επιστολές και ευχετήριες κάρτες  Εκδηλώσεις για επίσημους καλεσμένους

20 ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ  Ταξιδιωτικά περιοδικά  Τουριστικούς οδηγούς  Τηλεοπτικά κανάλια  Περιοδικά  Τηλεοπτικές σειρές  Τηλεοπτικές εκπομπές  Ιστοσελίδες  Πολιτιστικά ιδρύματα της Θεσσαλονίκης

21 ΧΟΡΗΓΙΕΣ  Μέγαρο μουσικής Θεσσαλονίκης  Κρατική ορχήστρα Θεσσαλονίκης  Συμφωνητική ορχήστρα «Νέων Ελλάδος»  Make a wish Ελλάδος  Eco mobility  Αρκτούρος  Ελληνική παιδιατρική εταιρεία  Κοινωνική οργάνωση υποστήριξης νέων

22 ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ  «Ημέρα αιμοδοσίας»  Ημερίδες ιατρικών θεμάτων  Συμμετοχή σε μαραθώνιους για την υποστήριξη συλλόγων  Εκδηλώσεις για το περιβάλλον  Εκδηλώσεις για την υποστήριξη ιδρυμάτων

23 ΑΜΕΣΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ  Υφιστάμενους πελάτες  Δυνητικούς πελάτες  Πελάτες των εκδηλώσεων  Πελάτες των διανυκτερεύσεων Μέσω:  Ταχυδρομείου  Καταλόγων  Περιπτέρων

24 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ  Google ad words  Social media  Remarketing  Videos  Landing pages προσφορών  Social media ads  Google analytics  Reputation management  Online/offline marketing  Display banners campaign

25 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (συνέχεια) Ιστοσελίδα ξενοδοχείου  Ενημέρωση για τις υπηρεσίες και παροχές του ξενοδοχείου  Άμεση επικοινωνία με το προσωπικό  Πραγματοποίηση Online κρατήσεων  Online οργάνωση εκδηλώσεων Ιστοσελίδες κρατήσεων  Πραγματοποίηση κρατήσεων με ασφάλεια  Παρουσίαση του ξενοδοχείου  Άμεση επικοινωνία με το ξενοδοχείο

26 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ  Το μάρκετινγκ του Mediterranean Palace είναι προσηλωμένο στις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών.  Η ποιότητα των υπηρεσιών και η τοποθεσία του, είναι τα χαρακτηριστικά που το διαφοροποιούν από τα υπόλοιπα ξενοδοχεία της πόλης.  Το Mediterranean Palace χρησιμοποιεί κυρίως τις δημόσιες σχέσεις, τις ανταλλακτικές συνεργασίες και το διαδίκτυο με σκοπό την προώθηση.  Στόχος του ξενοδοχείου είναι να αυξήσει την εκπαίδευση του προσωπικού, ώστε να μπορεί να προσαρμόζεται στις αλλαγές της αγοράς.

27 Ευχαριστώ πολύ!!


Κατέβασμα ppt "ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE Ονοματεπώνυμο: Πιαντιαρίδου Ναταλία Επιβλέπων καθηγητής: Κοτζαϊβάζογλου Ιορδάνης Α.Μ.: 8662."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google