Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1-1 Στρατηγική καθοδηγούμενη από την αγορά Εταιρική (Corporate), επιχειρησιακή (business), και στρατηγική Μάρκετινγκ Προκλήσεις της νέας εποχής για το.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1-1 Στρατηγική καθοδηγούμενη από την αγορά Εταιρική (Corporate), επιχειρησιακή (business), και στρατηγική Μάρκετινγκ Προκλήσεις της νέας εποχής για το."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1-1 Στρατηγική καθοδηγούμενη από την αγορά Εταιρική (Corporate), επιχειρησιακή (business), και στρατηγική Μάρκετινγκ Προκλήσεις της νέας εποχής για το Στρατηγικό Μάρκετινγκ

2 2 Εισαγωγικά 490 π.Χ οι Πέρσες στον Μαραθώνα Οι δέκα έλληνες αρχηγοί και ο Μιλτιάδης Οι δυνάμεις: Έλληνες Αθηναίοι και Πλαταιείς Πέρσες Πολλαπλάσιοι σε αριθμό

3 3 Οι Έλληνες Οι Πέρσες Θάλασσα

4 4 Οι Πέρσες

5 5 Ο Αριστείδης στον Μαραθώνα Ο Μιλτιάδης στην Αθήνα Υποχώρηση των Περσών

6 6 334 π.Χ η εκστρατεία στην Περσία Η μάχη στον Γρανικό Η αντίληψη των Περσών για το φυσικό εμπόδιο

7 7 Οι Έλληνες Μέγας ΑλέξανδροςΠαρμενίων Οι Πέρσες Έλληνες μισθοφόροι Ιππείς Ψιλοί Υπασπιστές Σύμμαχοι και μισθοφόροι Ιππείς Ενίσχυση Ποταμός

8 8 Οι Έλληνες Οι Πέρσες Έλληνες μισθοφόροι Μακεδονική Φάλαγγα Ενίσχυση Ιππείς Ποταμός

9 9 Στρατηγική Στρατηγική…Η επιστήμη ή η τέχνη της στρατιωτικής διοίκησης, όπως αυτή εφαρμόζεται στο συνολικό σχεδιασμό και διεύθυνση μεγάλων πολεμικών επιχειρήσεων ή ένα σχέδιο για την επίτευξη ενός στόχου Στόχος Στόχος= επιθυμητό αποτέλεσμα Τακτική Τακτική…Η συγκεκριμένη κίνηση η οποία διευκολύνει την υλοποίηση του στόχου Στρατηγική Στρατηγική…Η επιστήμη ή η τέχνη της στρατιωτικής διοίκησης, όπως αυτή εφαρμόζεται στο συνολικό σχεδιασμό και διεύθυνση μεγάλων πολεμικών επιχειρήσεων ή ένα σχέδιο για την επίτευξη ενός στόχου Στόχος Στόχος= επιθυμητό αποτέλεσμα Τακτική Τακτική…Η συγκεκριμένη κίνηση η οποία διευκολύνει την υλοποίηση του στόχου

10 1-10 Thomas Fotiadis Στρατηγικός σχεδιασμός Χαρακτηριστικά των «καλών» στόχων Χαρακτηριστικά των «καλών» στόχων ποσοτικοποιήσιμοι, ή τουλάχιστον μετρήσιμοι ποσοτικοποιήσιμοι, ή τουλάχιστον μετρήσιμοι τίθενται για υλοποίηση εντός πλαισίου χρονοδιαγράμματος τίθενται για υλοποίηση εντός πλαισίου χρονοδιαγράμματος Ρεαλιστικοί και εφικτοί ταυτόχρονα σαφείς, ευθείς, μή αμφισβητήσιμοι σαφείς, ευθείς, μή αμφισβητήσιμοι συμβατοί με την αποστολή και επ/κους πόρους συμβατοί με την αποστολή και επ/κους πόρους

11 11 Πεδίο Μάχης= Αγορά Η Αγορά που πλαισιώνεται από το επιχειρησιακό περιβάλλον Στρατιωτικοί πόροι= Εργοστάσια, ανθρώπινο δυναμικό, χρηματικοί πόροι Εργοστάσια, ανθρώπινο δυναμικό, χρηματικοί πόροι κ.ά

12 12 Γίνεται πριν την δραστηριοποίηση όπου και γίνεται η εφαρμογή της Αναπτύσσεται συνειδητά και σκόπιμα Η έννοια Όραμα (Vision) … η δουλειά του management δεν είναι να βλέπει την επιχείρηση όπως είναι…αλλά όπως θα μπορούσε να είναι (John W. Teets, CEO της εταιρείας Greyhound Corp.) Χαρακτηριστικά των Οραμάτων: Εύκολο για εσωτερική Επικοινωνία Ξεκάθαρο Να εμπνέει Μετρήσιμο Περιεκτικό Εκτεινόμενο Γίνεται πριν την δραστηριοποίηση όπου και γίνεται η εφαρμογή της Αναπτύσσεται συνειδητά και σκόπιμα Η έννοια Όραμα (Vision) … η δουλειά του management δεν είναι να βλέπει την επιχείρηση όπως είναι…αλλά όπως θα μπορούσε να είναι (John W. Teets, CEO της εταιρείας Greyhound Corp.) Χαρακτηριστικά των Οραμάτων: Εύκολο για εσωτερική Επικοινωνία Ξεκάθαρο Να εμπνέει Μετρήσιμο Περιεκτικό Εκτεινόμενο

13 13 Avis Rent-a-car.. «Η δουλειά μας είναι να νοικιάζουμε αυτοκίνητα. Αποστολή μας είναι η συνολική ικανοποίηση του πελάτη» Eastman Kodak..»Να είμαστε παγκόσμια οι καλύτεροι στην χημική και ηλεκτρονική εικονοποίηση» Exxon.. «Να χορηγούμε στους μετόχους μια ασφαλή επένδυση με μια ανώτερη, υπερέχουσα απόδοση» Avis Rent-a-car.. «Η δουλειά μας είναι να νοικιάζουμε αυτοκίνητα. Αποστολή μας είναι η συνολική ικανοποίηση του πελάτη» Eastman Kodak..»Να είμαστε παγκόσμια οι καλύτεροι στην χημική και ηλεκτρονική εικονοποίηση» Exxon.. «Να χορηγούμε στους μετόχους μια ασφαλή επένδυση με μια ανώτερη, υπερέχουσα απόδοση»

14 Thomas Fotiadis What is my current position? Where do I want to get? How will I get there? Which would be the best way? How can I ensure arrival? Στρατηγικός Σχεδιασμός Πλαίσιο Στρατηγικού Σχεδιασμού

15 1-15 Thomas Fotiadis Mission/Vision External Analysis Internal Analysis Development of goals and strategies Application Monitoring and control Στρατηγικός Σχεδιασμός Πλαίσιο Στρατηγικού Σχεδιασμού

16 Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός σκοπεύει.. Να πάει την επιχείρηση εκεί που θέλει να βρεθεί Να στηρίξει την ανάπτυξη Δ.Α.Π Εξωτερικοί σύμβουλοι Προσανατολισμός από «πάνω προς τα κάτω» Επιδίωξη της σχέσης «στόχος-τρόπος-μέσο» Σχεδιασμός για 5-10 έτη Συνεχής σταδιακή βελτίωση με μικρά άλματα Έμφαση στις χαμηλότερες βαθμίδες του οργανισμού και σε ενδυνάμωση καινοτομικότητας, ζωντάνιας και βελτίωση των επιχειρηματικών συνηθειών Επιδίωξη της σχέσης «μέσο-τρόπος- στόχος» (Hayes 1986)

17 To Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην δημιουργία Αξίας.. Το Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα μπορεί να προκύψει από οποιαδήποτε Λειτουργία ή δραστηριότητα της επιχείρησης. Συνήθως προκύπτουν από: Καινοτομίες και προσφορά ποιότητας Τεχνολογία Μέθοδο διανομής ή πωλήσεων Βαθμού ελέγχου των Α’ υλών Γνώση της συγκεκριμένης Αγοράς Προσφερόμενες υπηρεσίες στους εμπόρους και λιανεμπόρους

18

19 1-19 Χαρακτηριστικά των καθοδηγούμενων από την αγορά στρατηγικών Ταξινόμηση ικανοτήτων Δημιουργία αξίας για τους πελάτες Μετάβαση στην πελατοκεντρική θεώρηση

20 1-20 Απόκτηση προσανατολισμού στην αγορά Εστίαση στον πελάτη Έμφαση στον ανταγωνισμό Διατμηματικός/ διαλειτουργικός συντονισμός Επιπτώσεις της απόδοσης Χαρτογράφηση των ιδιαίτερων «ξεχωριστών» (distinctive) ικανοτήτων

21 1-21 Source: Chart from George S. Day, “The Capabilities of Market-Driven Organizations,” Journal of Marketing, October 1994, 41. Reprinted with permission of the American Marketing Association.

22 1-22 Η αξία από πλευράς των πελατών περιλαμβάνει τα οφέλη και το κόστος που προκύπτουν από την αγορά και την χρήση των προϊόντων Η αξία είναι ένα αντιλαμβανόμενο μέγεθος από την πλευρά του αγοραστή

23 1-23 Η διαχρονική αξία του πελάτη Προσδιορίζεται ως ένα μακροχρόνιο μέγεθος των μελλοντικών κερδών που δημιουργούνται από κάποιο πελάτη, προσαρμοσμένων στην εκάστοτε αξία των χρημάτων Ικανοποίηση του Πελάτη Δεικνύει την σχέση μεταξύ πραγματοποιηθείσας εμπειρίας χρήσης από το προϊόν και αναμενόμενης αξίας – από την πλευρά του αγοραστή

24 1-24 Μία επιχείρηση με προσανατολισμό προς τον πελάτη, θα πρέπει να αναγνωρίσει: Ποιες ικανότητες να αναπτύξει Ποιες δεσμεύσεις για επενδύσεις θα είναι σκόπιμο να κάνει

25 1-25 Περιλαμβάνει περισσότερα από την «απλή» συλλογή πληροφοριών Πρέπει να γίνεται αντικείμενο ανάλυσης, προκειμένου να καθορίζονται οι ενέργειες που πρέπει να λαμβάνουν χώρα Προσφέρει πλεονεκτήματα και στον πωλητή και στον αγοραστή, μέσω της διάχυσης πληροφοριών και την συνεργασία Μειώνει τις πιθανότητες κάποιος πελάτης να προτιμήσει άλλο προμηθευτή Απαιτεί την αλλαγή του σχεδιασμού της επιχείρησης Απαιτεί δια-λειτουργικό συντονισμό και ανάμιξη

26 1-26 Συστατικά της Εταιρικής Στρατηγικής Πλαίσιο της Εταιρικής Στρατηγικής Επιχειρησιακή (business), και στρατηγική Μάρκετινγκ Η διαδικασία της Στρατηγικής Μάρκετινγκ

27 1-27 Η επιλογή στρατηγικών υψηλής απόδοσης απαιτεί: Όραμα Ισχυρά τεκμηριωμένη στρατηγική λογική Δέσμευση

28 1-28

29 1-29 Resource allocation addresses the division of limited resources across businesses and opportunities. Scope is concerned with resolving questions about the business the firm should be in, where it should focus, and its enduring strategic purpose. Corporate objectives indicate the dimensions of performance upon which to focus and the levels of achievement required. Corporate strategies are concerned with how the company can achieve its growth objectives in current or new business areas. Synergies highlight competencies, resources, and capabilities that drive efficiency and effectiveness in the business.

30 1-30 ΚΡΙΣΙΜΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ: Μακροχρόνιο όραμα της Διοίκησης για την εταιρεία Στόχοι που φέρουν το ρόλο του ορόσημου για το ετ. όραμα Πόροι Επιχειρησιακές ενασχολήσεις στις οποίες εμπλέκεται η εταιρεία Δομές, Συστήματα, Διαδικασίες Η επίτευξη πλεονεκτήματος μέσω εμπλοκής σε δραστηριότητες πολλαπλών αγορών (multimarket activity)

31 1-31 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ: Αναδιοργάνωση της εταιρείας (Re-engineering) Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Δημιουργία ξεχωριστών ανταγωνιστικών αιχμών (distinctive competencies) Επαναπροσδιορισμός του οργανισμού Στρατηγική εφοδιαστικής αλυσίδας Στρατηγικές συμμαχίες

32 1-32 Τα καθήκοντα επιχειρησιακής στρατηγικής του διευθυντικού στελέχους Μάρκετινγκ, περιλαμβάνουν: Συμμετοχή στην διαμόρφωση στρατηγικής Ανάπτυξη στρατ. Μάρκετινγκ οι οποίες: Συνάδουν με τις επιχειρησιακές στρατηγικές προτεραιότητες Ενσωματώνονται/ενοποιούνται με τις λοιπές λειτουργικές στρατηγικές

33 1-33 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Μία – καθοδηγούμενη από την αγορά – διαδικασία ανάπτυξης στρατηγικής, η οποία λαμβάνει υπόψη το δυναμικό επιχειρησιακό περιβάλλον, αλλά και την ανάγκη απόδοσης ανώτερης αξίας στον πελάτη.

34 1-34

35 Διάρθρωση Σχεδίου ΜΚΤ

36 (1)Ανάλυση παρούσας κατάστασης (1.1) Ανάλυση πωλήσεων. Διαχρονική παρουσίαση πωλήσεων του προϊόντος κατά είδος, περιοχή, διανομείς, τελικούς χρήστες. Ανάλυση πωλήσεων για τον εντοπισμό τάσεων, αλλά και πιθανών προβλημάτων

37 (1.2) Ανάλυση βιομηχανίας-- ελκυστικότητας κλάδου α. Παράγοντες της αγοράς: 1. μέγεθος 2. Αύξηση 3. Κυκλικότητα 4. Εποχικότητα 5. Στάδιο στον ΚΖΠ (Κύκλο Ζωής Προϊόντος) β

38 1-38 Βιομηχανικοί συντελεστές: 1. Παραγωγική ικανότητα κλάδου 2. Εμπόδια στην είσοδο νέων ανταγωνιστών 3. Ανταγωνισμός 4. Διαπραγματευτική δύναμη των προμηθευτών 5. Διαπραγματευτική δύναμη των αγοραστών 6. Απειλή από υποκατάστατα προϊόντα

39 1-39 γ. Περιβαλλοντικοί παράγοντες 1. Κοινωνικοί 2. Πολιτικοί- Οικονομικοί 3. Δημογραφικοί 4. Τεχνολογικοί 5. Νομοθετικοί

40 (1.3) Ανάλυση ανταγωνιστών Για κάθε βασικό ανταγωνιστή: 1. Ποιοι οι βασικοί του στόχοι 2. Ποια η τωρινή του στρατηγική 3. Ποια τα σημαντικά δυνατά και αδύνατα σημεία του και πως είναι πιθανό να αλλάξουν (τι θεωρεί ως κύριο διαφορικό πλεονέκτημα;) 4.

41 1-41 Ποια προβλέπεται να είναι η μελλοντική στρατηγική του; (ι)ικανότητα σύλληψης και σχεδιασμού νέων προϊόντων (ii)ικανότητα παραγωγής ή κατασκευής προϊόντων (iii)ικανότητα προώθησης και προβολής προϊόντων στην αγορά (iv)ικανότητα χρηματοδότησης (v)ικανότητα διαχείρισης

42 (1.4) Ανάλυση καταναλωτών α. Ποιοι: 1. Ποιοι είναι οι πελάτες σας; 2. Πως μπορούν να ταξινομηθούν (Τμηματοποίηση της αγοράς) 3. Ποια ταξινόμηση είναι η πιο σημαντική για σας και τους ανταγωνιστές σας’ σήμερα και αύριο; β

43 1-43 Γιατί: 1. Γιατί οι πελάτες αγοράζουν όταν, τόσο και όπως αγοράζουν; 2. Πόσο πολύπλοκη και παρατεταμένη είναι η απόφαση της αγοράς; 3. Πόσοι άνθρωποι αναμειγνύονται σε ποιο επίπεδο; 4. Ποιοι είναι οι στόχοι του κάθε προσώπου που αναμειγνύεται; 5. Ποιοι στόχοι είναι οι πιο σημαντικοί; γ. Σύγχρονες τάσεις στην κατανάλωση του προϊόντος δ. Στάσεις καταναλωτών και αλλαγές τους.

44 (2) Προβλήματα και ευκαιρίες Εντοπισμός και παρουσίαση προβλημάτων (Αγορά και Επιχείρηση) Ευκαιρίες (νέες αγορές, νέα ή τροποποιημένα προϊόντα, απαραίτητες αλλαγές στο Μίγμα ΜΚΤ) (3) Στόχοι ΜΚΤ Μπορούν να εκφραστούν σαν στόχοι πωλήσεων, κέρδους, μεριδίου αγοράς, αγοράς-στόχων, κ.τ.λ. Θα πρέπει όμως να είναι συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι, ποσοτικοποιημένοι, και να αναφέρονται σε κάποια συγκεκριμένη χρονική περίοδο.

45 (4) Στρατηγικές ΜΚΤ (Μίγματα ΜΚΤ) Εναλλακτικές στρατηγικές ΜΚΤ (με τα υπέρ και τα κατά της κάθε μιας) Επιλογή μιας στρατηγικής (ή συνδυασμό κάποιων από τις εναλλακτικές στρατηγικές) και αιτιολόγηση της επιλογής σας. (5) Προγράμματα ΜΚΤ – Εφαρμογή στρατηγικής ΜΚΤ) Περιγραφή του τρόπου εφαρμογής της στρατηγικής ου επιλέξατε (συγκεκριμένα προγράμματα ΜΚΤ με χρονοδιαγράμματα εφαρμογής και τρόπους παρακολούθησης και ελέγχου της προόδου, εφαρμογής του σχεδίου ΜΚΤ).

46 (6) Οικονομικά κείμενα Παρουσιάστε: 1. Προϋπολογισμούς των προγραμμάτων ΜΚΤ που θα εφαρμόσετε 2. Υπολογισμούς pro forma (κόστη, έσοδα, κέρδη). (7) Σχέδια έκτακτης ανάγκης και εναλλακτικές στρατηγικές (8) Παράρτημα (Fact Book) Σημαντικά στοιχεία που χρησιμοποιήσατε Πίνακες, Διαγράμματα, Διαφημίσεις, σχετικά άρθρα, κ.τ.λ.

47 Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΚΤ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ: ΠΩΣ ΦΘΑΣΑΜΕ ΩΣ ΕΔΩ; ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΤΩΡΑ; ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ; ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΜΕ ΕΚΕΙ; ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ: ΠΩΣ ΦΘΑΣΑΜΕ ΩΣ ΕΔΩ; ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΤΩΡΑ; ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ; ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΜΕ ΕΚΕΙ; ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΑΦΟΡΟΥΝ: ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΥΡΥΤΕΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΑΦΟΡΟΥΝ: ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΥΡΥΤΕΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

48 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΑΠΟΦΥΓΗ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΣΧΕΔΙΩΝ ΜΚΤ ΑΝΕΠΙΣΗΜΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣΑΝΕΠΙΣΗΜΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΧΡΗΣΗ ΓΕΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝΧΡΗΣΗ ΓΕΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΑΣΧΗΜΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝΑΣΧΗΜΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΕΨΗΣΑΓΝΟΙΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΕΨΗΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΧΡΟΝΟΥ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗΣΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΧΡΟΝΟΥ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΟΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΟΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΌΧΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΌΧΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

49 ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΚΤ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΤΩΡΑ; ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ; ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΜΕ;

50 ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ ΕΝΟΣ ΤΥΠΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΚΤ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ ΕΝΟΣ ΤΥΠΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΚΤ ΒΑΣΙΚΗ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΒΑΣΙΚΗ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣΑΝΑΛΥΣΗ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΟΧΟΙ ΜΚΤΣΤΟΧΟΙ ΜΚΤ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΚΤ ΚΑΙ ΜΙΓΜΑΤΑ ΜΚΤΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΚΤ ΚΑΙ ΜΙΓΜΑΤΑ ΜΚΤ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΚΤ/ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΜΚΤΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΚΤ/ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΜΚΤ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΧΕΔΙΑ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣΣΧΕΔΙΑ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ - Βιβλίο γεγονότων και στοιχείων (Fact Book)ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ - Βιβλίο γεγονότων και στοιχείων (Fact Book) ΒΑΣΙΚΗ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΒΑΣΙΚΗ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣΑΝΑΛΥΣΗ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΟΧΟΙ ΜΚΤΣΤΟΧΟΙ ΜΚΤ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΚΤ ΚΑΙ ΜΙΓΜΑΤΑ ΜΚΤΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΚΤ ΚΑΙ ΜΙΓΜΑΤΑ ΜΚΤ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΚΤ/ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΜΚΤΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΚΤ/ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΜΚΤ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΧΕΔΙΑ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣΣΧΕΔΙΑ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ - Βιβλίο γεγονότων και στοιχείων (Fact Book)ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ - Βιβλίο γεγονότων και στοιχείων (Fact Book)

51 ΠΗΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΚΤ ΠΗΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΚΤ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ ΜΚΤ ΜΕ FACT BOOKSΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ ΜΚΤ ΜΕ FACT BOOKS ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΙΚΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΜΚΤΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΙΚΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΜΚΤ ΠΩΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΕΙΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣΠΩΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΕΙΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΑΝΑΛΥΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΝ ΤΙΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΑΝΑΛΥΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΝ ΤΙΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΚΛΑΔΟΥ ΑΡΜΟΔΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΚΤΑΡΜΟΔΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΚΤ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣΓΕΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΟΙ ΑΝΑΛΥΤΕΣΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΟΙ ΑΝΑΛΥΤΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΕΙΣΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΕΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ - ΠΕΛΑΤΕΣΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ - ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ ΜΚΤ ΜΕ FACT BOOKSΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ ΜΚΤ ΜΕ FACT BOOKS ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΙΚΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΜΚΤΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΙΚΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΜΚΤ ΠΩΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΕΙΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣΠΩΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΕΙΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΑΝΑΛΥΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΝ ΤΙΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΑΝΑΛΥΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΝ ΤΙΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΚΛΑΔΟΥ ΑΡΜΟΔΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΚΤΑΡΜΟΔΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΚΤ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣΓΕΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΟΙ ΑΝΑΛΥΤΕΣΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΟΙ ΑΝΑΛΥΤΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΕΙΣΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΕΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ - ΠΕΛΑΤΕΣΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ - ΠΕΛΑΤΕΣ

52 1-52 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: Αγορές και Ανταγωνιστικός χώρος Στρατηγική τμηματοποίησης της αγοράς Στρατηγική Διοίκηση Πελατειακών Σχέσεων Ικανότητες για συνεχή μάθηση αναφορικά με την αγορά

53 1-53 Αναγνώριση ευκαιριών στην αγορά Οριοθέτηση τμημάτων αγοράς Αξιολόγηση ανταγωνισμού Αξιολόγηση δυνάμεων-αδυναμιών του Οργανισμού Οι Στρατηγικές περιλαμβάνουν: Στόχευση αγοράς και στρατηγική τοποθέτηση Στρατηγικοί συσχετισμοί Καινοτομία και Στρατηγική Νέου προϊόντος

54 1-54 Εφαρμογή του μίγματος του προγράμματος Μάρκετινγκ: Στρατηγική Διοίκηση Μάρκας Στρατηγική Αλυσίδας Αξίας Στρατηγική Τιμολόγησης Στρατηγική Προώθησης

55 1-55 Σχεδίαση Οργανισμών καθοδηγούμενων από την αγορά Εφαρμογή της Στρατηγικής Μάρκετινγκ και του ελέγχου Ετοιμασία του marketing plan και προϋπολογισμός Εφαρμογή του σχεδίου Χρήση του σχεδίου στη διοίκηση και έλεγχός της σε συνεχή βάση

56 1-56 Κλιμάκωση της παγκοσμιοποίησης Τεχνολογική ποικιλία αβεβαιότητα Δυναμική του διαδικτύου Ηθική συμπεριφορά και εταιρική κοινωνική ανταπόκριση


Κατέβασμα ppt "1-1 Στρατηγική καθοδηγούμενη από την αγορά Εταιρική (Corporate), επιχειρησιακή (business), και στρατηγική Μάρκετινγκ Προκλήσεις της νέας εποχής για το."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google