Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΕΤΑΡΤΗ, 7.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΕΤΑΡΤΗ, 7."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΕΤΑΡΤΗ, 7 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2015

2 Διευθυντής/Ρresident Ε.Ε.Ι. Σπύρος Πολλάλης Συνδιευθυντής Κολλεγίου Αθηνών Διονύσιος Τσελέντης Διευθυντής Λυκείου Διονύσιος Τσελέντης Αναπληρώτρια Διευθύντρια Αμαλία Τσιτσά Υποδιευθυντής Χρίστος Κωνσταντόπουλος Υποδιευθύντρια Ευαγγελία Βλάχου 2

3 ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ Ελληνικής Γλώσσας Ακαδημαϊκός Προϊστάμενος: Γ. Καραμπάτης Ιστορίας και Κοινωνικών Επιστημών Ακαδημαϊκός Προϊστάμενος: Δ. Λάππας Φυσικών Επιστημών Ακαδημαϊκός Προϊστάμενος: Γ. Μαριολόπουλος Μαθηματικών Ακαδημαϊκή Προϊσταμένη: Β. Τλα 3

4 Αγγλικών Διασχολική Προϊσταμένη: Μ. Βέργου Προϊσταμένη: H. Quirk Φυσικής Αγωγής Διασχολικός Προϊστάμενος: Β. Μόσχος Συντονίστρια: Α. Κατσίκη Πληροφορικής Διασχολικός Προϊστάμενος: Β. Ρεπαντής Συντονίστρια: Μ. Κωτσογιάννη Μουσικής Διασχολικός Προϊστάμενος: Σ. Τσοκάκης

5 ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Τμήμα Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού Συντονίστρια Ψυχοπαιδαγωγικού Τμήματος: Μ. Αλιβιζάτου Μ. Γιαννοπούλου και Κ. Παναγιώτου College Counseling Office Λ. Αγαπαλίδου και Γ. Δαρειώτης (Ηνωμένες Πολιτείες και Καναδάς) A. Ζαφειρέλης και Μ. Πιτταρά (Ηνωμένο Βασίλειο και λοιπές Ευρωπαϊκές χώρες) 5

6 Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΟΙΝΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ (ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ) Ι.Β.1 (Κ.Ψ.) Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Ι.Β.2 (Κ.Ψ.)

7 Δομή Γενικού Λυκείου Α΄Λυκείου: Μαθήματα Γενικής Παιδείας Β΄ Λυκείου: Μαθήματα Γενικής Παιδείας και δύο Ομάδες Μαθημάτων Προσανατολισμού o Ομάδα Ανθρωπιστικών Σπουδών o Ομάδα Θετικών Σπουδών Γ΄ Λυκείου: Μαθήματα Γενικής Παιδείας και τρεις Ομάδες Μαθημάτων Προσανατολισμού o Ομάδα Ανθρωπιστικών Σπουδών o Ομάδα ΘετικώνΣπουδών o Ομάδα Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής 7

8 ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΟΙΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ 5 ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ 2 ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 2 ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ 2 ΙΣΤΟΡΙΑ 2 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΛΓΕΒΡΑ 3 ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 2 ΑΓΓΛΙΚΑ 2 2 ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΦΥΣΙΚΗ 2 ΧΗΜΕΙΑ 2 ΒΙΟΛΟΓΙΑ 2 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ 0,5 ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2 0,5 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ (Οικονομία - Πολιτικοί Θεσμοί και Αρχές Δικαίου - Κοινωνιολογία) 3 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 2 ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ (ένα από τα τέσσερα):  Εφαρμογές Πληροφορικής  Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων  Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός  Καλλιτεχνική Παιδεία: Εικαστικά ή Μουσική = 38

9 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΡΧΑΙΟΓΝΩΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΝ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ; ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ: ΠΩΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΩ ΟΔΗΓΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΟΥ; ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΗΓΕΤΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ; Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ: ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΥΡΟ ΣΤΟ E-BOOK ΠΩΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΕ Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΙΔΕΩΔΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ; 9

10 ΜΗ ΑΡΧΑΙΟΓΝΩΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ HEALTH AND WELLNESS INTERNET SOCIETY AND WORLD POLITICS INTELLIGENCE AND THE HUMAN MIND ADVERTISING 10

11 ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΟΙΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ 2 ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ2 ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ2 ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ 2 ΙΣΤΟΡΙΑ 2 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΛΓΕΒΡΑ3 ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ2 ΑΓΓΛΙΚΑ 2 1 ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΦΥΣΙΚΗ2 ΧΗΜΕΙΑ2 ΒΙΟΛΟΓΙΑ2 ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 1 1 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ (Οικονομία - Πολιτικοί Θεσμοί και Αρχές Δικαίου - Κοινωνιολογία) 2 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ Η/Υ 1 ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ 2 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ 30 2 ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΡΑΤΙΚΟΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ 31 ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (Κοινωνιολογία, Οικονομική Επιστήμη και Πολιτική Επιστήμη) 2 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ 51 ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΡΑΤΙΚΟΕΝΙΣΧΥΣΗ ΦΥΣΙΚΗ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 21 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ 51 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΟΛΛΕΓΙΑΚΩΝ ΕΝΙΣΧΥΣΕΩΝ =38

12 ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ 12 ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ51,5 ΙΣΤΟΡΙΑ31 ΛΑΤΙΝΙΚΑ31,5 ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ2 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ2 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ154 ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗ: ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗ: ΠΟΛΥ- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ51 ΦΥΣΙΚΗ322 ΧΗΜΕΙΑ311 ΒΙΟΛΟΓΙΑ21 ΑΕΠΠ2 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ1544 ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ52 ΑΟΘ30,5 ΙΣΤΟΡΙΑ3 ΑΕΠΠ21,5 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ2 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ154 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΡΑΤΙΚΟΕΝΙΣΧΥΣΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ 22 ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 1 ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ 1 ΙΣΤΟΡΙΑ 2 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ 2 ΒΙΟΛΟΓΙΑ 2 ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ 1 ΑΓΓΛΙΚΑ 2 ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2 ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Δεύτερη Ξένη Γλώσσα (Γαλλικά ή Γερμανικά) Ελεύθερο Σχέδιο Γραμμικό Σχέδιο Ιστορία της Τέχνης ΑΟΔΕΥ 2 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ 172 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΟΛΛΕΓΙΑΚΩΝ ΕΝΙΣΧΥΣΕΩΝ = 38

13 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣΘΕΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΡΙΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Νεοελληνική ΓλώσσαΜαθηματικά Χημεία ΦυσικήΦυσική Σκέψη Πληροφορική Σκέψη Μαθηματική ΣκέψηΑλγοριθμική Σκέψη SAT R.T. (Critical Reading & Writing)

14 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ Τεστ Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Α΄) Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Α΄) Ημέρα Επαγγελματικής Ενημέρωσης (Α΄, Β΄) Ημέρα Πανεπιστημιακής Ενημέρωσης (Β΄, Γ΄) Επισκέψεις σε Α.Ε.Ι. (Γ΄) Πρόγραμμα Θερινής Απασχόλησης (Α΄) 14

15 ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Δεκαπενταμελές Μαθητικό Συμβούλιο Πενταμελή Συμβούλια Όμιλοι Πανηγύρι Εξόρμηση Έντυπα 15

16 ΟΜΙΛΟΙ Δραματικός Φιλοσοφικός Κινηματογραφικός Οικουμενικών Σχέσεων και Ορθόδοξης πνευματικότητας Χημείας Unesco MUN Περιβαλλοντικός Listening to music Computer Aided Design & Prototyping Μυϊκής Ενδυνάμωσης Αντισφαίρισης Ποδοσφαίρου 5χ5 Κοινωνικής Αλληλεγγύης Ceteris Paribus Δημιουργικής Γραφής Ιστορίας των Θετικών Επιστημών Πρώτων Βοηθειών Science Fiction Οικολογήματα – Οικοδραστηριότητες 16

17 ΕΝΤΥΠΑ Εφημερίδα «Τα Νέα του Κολλεγίου» Περιοδικά «Αθηναίος» “As You Like It” Ετήσιο Λεύκωμα Τελειοφοίτων «Θησαυρός»

18 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΥΟ ΤΕΤΡΑΜΗΝΩΝ Α΄ τετράμηνο: 11 Σεπτεμβρίου – 20 Ιανουαρίου Β΄ τετράμηνο: 21 Ιανουαρίου – Μέσα Μαΐου  Προθεσμία Μετεγγραφών: μέχρι και την 31η Μαρτίου κάθε έτους 18

19 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΗ Προφορικός βαθμός Εξετάσεις  Στο μάθημα της ημέρας καθ´ όλη τη διάρκεια του έτους  Ολιγόλεπτες καθ´ όλη τη διάρκεια του έτους  Μία ωριαία σε ενότητα περιορισμένης έκτασης ύστερα από βραχείας διάρκειας προειδοποίηση των μαθητών Γραπτός βαθμός  Γραπτές προαγωγικές και απολυτήριες Μαΐου- Ιουνίου 19

20 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΗ Συμμετοχή στη διδακτική διαδικασία Επιμέλεια και ενδιαφέρον για το μάθημα Επίδοση στις γραπτές και προφορικές δοκιμασίες Εργασίες στο σπίτι ή το Σχολείο 20

21 ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Έντυπα περιγραφικής αξιολόγησης Στόχος: παρουσίαση ολοκληρωμένης εικόνας για την ακαδημαϊκή πορεία του μαθητή Επισήμανση ιδιαίτερων δεξιοτήτων και συγκεκριμένων αδυναμιών του μαθητή 21

22 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ) ΕΠΑΡΚΗΣ ΦΟΙΤΗΣΗ  Ο μαθητής προσέρχεται στις εξετάσεις 50 αδικαιολόγητες απουσίες 127 απουσίες (σύνολο δικαιολογημένων και αδικαιολόγητων) 183 απουσίες κατ’ εξαίρεση (σύνολο δικαιολογημένων και αδικαιολόγητων), εφόσον η επίδοση του μαθητή κρίνεται ιδιαίτερα ικανοποιητική (ΜΟ>15) και η διαγωγή κοσμιωτάτη ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ ΦΟΙΤΗΣΗ  Ο μαθητής επαναλαμβάνει την τάξη 22

23 ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΕΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ Οι αυθαίρετες απουσίες από τα μαθήματα, τις εκδηλώσεις θεάτρου, τις εκπαιδευτικές επισκέψεις και τις ημερήσιες εκδρομές Οι απουσίες μέρους της ημέρας Οι επιβαλλόμενες ως ποινές λόγω καθυστέρησης, ακατάλληλης ενδυμασίας (Φ.Α.), ωριαίας απομάκρυνσης ή αποβολής Οι απουσίες για τις οποίες δεν κατατίθενται εμπρόθεσμα τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά εντός 10 ημερών 23

24 ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ Προφορική εξέταση μαθητών Υποβολή αίτησης στο Λύκειο συνοδευόμενης από ειδική διαγνωστική έκθεση από το οικείο ΚΔΑΥ ή τα συμβεβλημένα ιατροπαιδαγωγικά κέντρα Αορίστου χρόνου η ισχύς της γνωμάτευσης (έκδοση γνωμάτευσης ή σε ισχύ μετά την 17 η Σεπτεμβρίου 2013) 24

25 «ΚΑΤ´ ΙΔΙΑΝ ΔΙΔΑΧΘΕΝΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ» Λόγοι υγείας Κατ’ ιδίαν διδασκαλία με αίτηση προς τη Δ/νση Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας Προφορική και γραπτή εξέταση τον Ιούνιο Χρονικό όριο κατάθεσης των απαιτουμένων δικαιολογητικών: δέκα ημέρες πριν από τη λήξη των μαθημάτων 25

26 ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ Οι μαθητές οφείλουν να σέβονται: o τους συμμαθητές τους o όλους τους εργαζόμενους στον σχολικό χώρο o τις διαδικασίες o τους θεσμούς o τη σχολική περιουσία Οι μαθητές οφείλουν να αποκλείουν την άσκηση σωματικής και ψυχολογικής βίας (bullying) Απαγορεύονται: το κάπνισμα, η χρήση κινητού τηλεφώνου και ηλεκτρονικών συσκευών, η κατανάλωση οινοπνευματωδών ποτών 26

27 ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ - ΓΟΝΕΩΝ Επικοινωνία με τους Διδάσκοντες και τον Καθηγητή - Σύμβουλο Έλεγχος της συνέπειας των μαθητών στην καθημερινή μελέτη Ενθάρρυνση για συμμετοχή των μαθητών σε εξωακαδημαϊκές δραστηριότητες Έγκαιρη δικαιολόγηση απουσιών Αίτηση αδειών εξόδου με φειδώ Έγκαιρη προσέλευση στο Σχολείο Κοινή στάση όσον αφορά στον έλεγχο απουσιών και παραπτωμάτων 27

28 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΔΙΑΓΩΓΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Εσωτερικός κατά τετράμηνο Κοσμιωτάτη Ικανοποιητική Μη Ικανοποιητική Τελικός από τον Σύλλογο Διδασκόντων Κοσμιωτάτη Κοσμία Επίμεμπτη 28

29 ΓΡΑΠΤΕΣ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Α΄ ΚΑΙ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Σε ενδοσχολικό επίπεδο Σε όλα τα διδασκόμενα μαθήματα εκτός της Ερευνητικής Εργασίας και της Φυσικής Αγωγής Με θέματα που ορίζονται από τους διδάσκοντες και είναι κοινά για όλα τα τμήματα Διόρθωση γραπτών από τον διδάσκοντα Ο γενικός βαθμός προαγωγής Α´ και Β´ Λυκείου δεν προσμετράται στον υπολογισμό των μορίων εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 29

30 ΓΡΑΠΤΕΣ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Σε ενδοσχολικό επίπεδο Σε όλα τα διδασκόμενα μαθήματα του εκπαιδευτικού προγράμματος εκτός της Φυσικής Αγωγής Με θέματα που ορίζονται από τους διδάσκοντες και είναι κοινά για όλα τα τμήματα Διόρθωση γραπτών από τον διδάσκοντα 30

31 ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 31

32 ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΤΗ Α΄ ΚΑΙ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Γενικός Μέσος Όρος τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5)  Προκύπτει από τον Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή σε όλα τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα συμπεριλαμβανομένου και του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας 32

33 ΑΠΟΛΥΣΗ ΜΑΘΗΤΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Γενικός Μέσος Όρος τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5)  Προκύπτει από τον Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή σε όλα τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα 33

34 ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Διεξαγωγή Πανελλαδικών Εξετάσεων για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: Μετά την απόλυση του μαθητή από το Λύκειο Σε πανελλαδικό επίπεδο με θέματα από την εξεταστέα ύλη της Γ΄ Λυκείου 34

35 ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ  1ο Επιστημονικό πεδίο (Ανθρωπιστικές, Νομικές και Κοινωνικές Επιστήμες)  2ο Επιστημονικό πεδίο (Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες)  3ο Επιστημονικό πεδίο (Επιστήμες Υγείας και Ζωής)  4ο Επιστημονικό πεδίο (Επιστήμες της Εκπαίδευσης)  5ο Επιστημονικό πεδίο (Επιστήμες Οικονομίας και Πληροφορικής) 35

36 ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ 36 ΟΜΑΔΑ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΜΑΔΑ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑΦΥΣΙΚΗΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΧΗΜΕΙΑ ΑΕΠΠ

37 ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΑΝΑ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ 37

38 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ (H.B.) Αίτηση μαθητών σε Πανεπιστήμια του Ηνωμένου Βασιλείου: δεκτοί όλοι οι μαθητές υπό προϋποθέσεις Το μεγαλύτερο ποσοστό των μαθητών: δεκτό στο Πανεπιστήμιο της επιλογής τους Βαθμός απόλυσης Σε κάποιες περιπτώσεις και βαθμός 18+ σε δύο ή περισσότερα από τα μαθήματα του κλάδου Επιπλέον, ανάλογα με το Πανεπιστήμιο: IELTS ή TOEFL ή πρόσφατο Cambridge Proficiency ή σε σπανιότερες περιπτώσεις καλός βαθμός στο μάθημα των Αγγλικών του Σχολείου 38

39 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ 2015 ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

40 ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ 2015

41

42

43

44

45 ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ 2015 ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ Στην Αμερική έγιναν δεκτοί 13 μαθητές στα πανεπιστήμια M.I.T., Stanford, UCLA, Johns Hopkins κ.ά. Στην Αγγλία έγιναν δεκτοί 18 μαθητές στα πανεπιστήμια Oxford, Durham, Edinburgh, Newcastle, Southampton, Surrey, Sussex κ.ά. Σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες έγινε δεκτός 1 μαθητής στο University of Twente της Ολλανδίας

46 ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

47 Course Management System Πλατφόρμα επικοινωνίας και μάθησης Πρόσβαση σε πρόσθετες διδακτικές πηγές Αναδομημένα ψηφιακά βιβλία Σημειώσεις και ασκήσεις (Πρόσθετο διδακτικό υλικό) Θέματα προηγουμένων ετών Προγραμματισμός της ύλης Δυνατότητα ηλεκτρονικού διαλόγου (μαθητή- καθηγητή ή και μαθητών μεταξύ τους) 47

48 ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ Στόχοι Η καλύτερη οργάνωση του διδακτικού υλικού Η εξοικείωση του μαθητή με τη μεθοδολογία κάθε επιστημονικού πεδίου 48

49 E-ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ 49

50 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ Επαφή των μαθητών με τα «Great Books» Οργανική ένταξη των βιβλίων και της παραγωγής λόγου στο αναλυτικό πρόγραμμα των μαθημάτων Εμβάθυνση στα διδακτικά αντικείμενα Γραφή επιχειρηματολογικού κειμένου στην τάξη Καλλιέργεια της γλωσσικής ικανότητας των μαθητών στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα Δημιουργία φακέλου (portfolio) μαθητή 50

51 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 51

52 European Foundation for Quality Management «ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ» Στόχος της ένταξης του Σχολείου στο πρόγραμμα Ε.F.Q.M. η αυτοαξιολόγηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε όλες τις βαθμίδες με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας του Εκπαιδευτικού Έργου “EFQM Committed to Excellence Award” Βράβευση του Σχολείου για την προσπάθεια αυτή τον Ιούνιο του 2009 από τον Oργανισμό του EFQM με την διάκριση “EFQM Committed to Excellence Award”

53 Microsoft Mentor School Το Ελληνοαμερικανικόν Εκπαιδευτικόν Ίδρυμα Microsoft Mentor School Επιβράβευση της επιτυχούς ενσωμάτωσης στην εκπαιδευτική διαδικασία καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας μέσω της αξιοποίησης των Νέων Τεχνολογιών Δέσμευση για διαρκείς καινοτόμες δράσεις Στόχος: η αναζήτηση βέλτιστων πρακτικών και η αναβάθμιση της μαθησιακής εμπειρίας 53

54 ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ


Κατέβασμα ppt "ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΕΤΑΡΤΗ, 7."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google