Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

 ΙΜΟ (INTERNATIONAL MARITIME ORGANIZATION), ΔΙΕΘΝΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙAΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ. Δημιουργήθηκε από τον ΟΗΕ με την διεθνή σύμβαση της Γενεύης το 1948. Aριθμεί.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: " ΙΜΟ (INTERNATIONAL MARITIME ORGANIZATION), ΔΙΕΘΝΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙAΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ. Δημιουργήθηκε από τον ΟΗΕ με την διεθνή σύμβαση της Γενεύης το 1948. Aριθμεί."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2  ΙΜΟ (INTERNATIONAL MARITIME ORGANIZATION), ΔΙΕΘΝΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙAΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ. Δημιουργήθηκε από τον ΟΗΕ με την διεθνή σύμβαση της Γενεύης το Aριθμεί 174 κράτη μέλη.  SOLAS (SAFETY OF LIFE AT SEA) Διεθνής σύμβαση για την ασφάλεια της ζωής στην θάλασσα.  STCW (SAFETY TRAINING CERTIFICATE WATCHKEEPING) Διεθνής σύμβαση για τα πρότυπα εκπαίδευσης, πιστοποίησης και εκτέλεσης φυλακών.

3 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗΓΥΜΝΑΣΙΑΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

4 ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΕΠΙΣΤΑΣΙΑΣ 1 Ατομικό δελτίο καθηκόντων. Επεξήγηση των ατομικών καθηκόντων. 2 Ενημέρωση για την εταιρεία. Πολιτική. Κανόνες, οδηγίες, μόνιμες διαταγές εταιρείας / πλοιάρχου. 3 Γυμνάσια, διαδικασίες έκτακτης ανάγκης. Χρήση εξοπλισμού πυροπροστασίας και μέσων εγκατάλειψης πλοίου. Διαδικασίες MARPOL Εξοπλισμός ασφαλείας. 41 Εξοικείωση με το πλοίο. Γνωριμία με το προσωπικό 2 Ενημέρωση για την εργασία επί του πλοίου. Χώροι εργασίας, κανονισμοί. 3 Ασφάλεια εργασίας. Παραλαβή ενδυμασίας. 4 Καμπίνα διαμονής. Κοινόχρηστοι χώροι.

5  Ετοιμασία (διαπίστωση των γνώσεων του εκπαιδευόμενου).  Παρουσίαση (επίδειξη από τον εκπαιδευτή).  Επιβεβαίωση (περιγραφή της διαδικασίας από τον εκπαιδευόμενο).  Επίδειξη (εκτέλεση από τον εκπαιδευόμενο)

6 M/V AQUA SPIRIT Α/Α ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ/ FAMILY NAME ΑΡ.ΜΕ Σ/MES NR. ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ/ RANK ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΠΛΟΙΟΥ/ΑΒANDON SHIP DUTIES ΠΥΡΚΑΙΑ / FIREΔΙΑΡΡΟΗ / FLOODING 1 ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΣΤΗ ΓΕΦΥΡΑ ΓΕΝΙΚΟ ΠΡΟΣΤΑΓΜΑ /ΕΠΙΒΙΒΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΩΣΤΙΚΟ ΜΕΣΟ / ΦΕΡΕΙ VHF GMDSSΣΤΗ ΓΕΦΥΡΑ ΓΕΝΙΚΟ ΠΡΟΣΤΑΓΜΑ 2 2 ΥΠΑΡΧΟΣ EXEI ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΚΑΘΑΙΡΕΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΣ-ΤΑΧΕΙΑ ΛΕΜΒΟ ΔΙΑΣΩΣΗΣ-ΛΕΜΒΟ ΔΙΑΣΩΣΗΣ /ΦΕΡΕΙ VHF-GMDSS- ΑΡΙΣΤΕΡΟ SART- ΦΟΡΗΤΟ EPIRB ΕΠΙΒΙΒΑΖΕΤΑΙ ΣΕ MES No.2 OAK ΑΓΗΜΑΤΑΡΧΗΣ ΦΕΡΕΙ VHFOAK ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΦΕΡΕΙ VHF 3 ΑΝΘΥΠΟΠΛΟΙΑΡ ΧΟΣ ΣΤΗ ΓΕΦΥΡΑ ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ GMDSS/ΦΕΡΕΙ AIR BAND/ΕΠΙΒΙΒΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΩΣΤΙΚΟ ΜΕΣΟ ΣΤΗ ΓΕΦΥΡΑ ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ GMDSS - ΚΛΕΙΝΕΙ ΑΝΕΜΗΣΤΙΡΕΣ -ΜΑΓΝΗΤΙΚΕΣ ΠΥΡΟΣΤΕΓΕΙΣ ΘΥΡΕΣ ΣΤΗ ΓΕΦΥΡΑ ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ GMDSS 4 Λ.Δ.1 ΑΝΘΥΠΟΠΛΟΙΑΡ ΧΟΣ ΛΕΜΒΑΡΧΟΣ ΣΤΗ Λ.Δ Νο.1 ΦΕΡΕΙ VHF- ΔΕΞΙΟ SART OAK ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗΣ ΑΓΗΜΑΤΑΡΧΗ.ΒΟΗΘΑ ΣΤΟ ΝΤΥΣΙΜΟ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΩΝ & ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΥΛΙΚΩΝ OAK ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗΣ ΑΓΗΜΑΤΑΡΧΗ 5 1 ΔΟΚ. ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΟΠΟΥ ΔΙΑΤΑΧΘΕΙ ΕΠΙΒΙΒΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΜΕS Νο1ΟΠΟΥ ΔΙΑΤΑΧΘΕΙ 6 Τ.Λ.Δ.2 ΝΑΥΚΛΗΡΟΣ ΛΕΜΒΑΡΧΟΣ ΣΤΗ Λ.Δ Νο.2 ΦΕΡΕΙ VHF HANDS FREE ΟΑΚ 2ος ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΣΤΟΛΗ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗ ΑΠΌ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΟΑΚ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΑΝΤΛΙΑ ΑΠΑΝΤΛΗΣΗΣ 7 1 ΝΑΥΤΗΣ ΜΕS Νο1/ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΕΠΙΒΙΒΑΖΕΤΑΙ MES No.1 -ΦΕΡΕΙ VHF-Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΙΒΑΖΕΤΑΙ- ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΥΧΟΝ ΑΝΟΙΓΜΑΤΩΝ - ΑΣΦΑΛΛΗΣΗ ΤΗΣ ΣΩΣΙΒΙΑΣ ΣΧΕΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΦΥΣΟΥΝΑ -ΓΛΙΣΤΡΑ - ΗΧΕΙ ΣΗΜΑ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΟΑΚ 1ος ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΣΤΟΛΗ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗ ΑΠΌ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΟΑΚ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΜΟΥΣΑΜΑ - ΣΦΗΝΕΣ 8 2 ΝΑΥΤΗΣ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ MES No 2 ΕΠΙΒΙΒΑΖΕΤΑΙ ΣΕ M.E.S 2 ΒΟΗΘΑΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ -ΑΜΕΑ Ο.Α.Κ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΕΝΩΝΕΙ ΜΑΝΙΚΕΣ -ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ -ΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΠΥΡΙΜΑΧΟ ΣΧΟΙΝΙ (ΚΟΛΑΟΥΖΟ) Ο.Α.Κ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΣΙΜΕΝΤΟ - ΣΦΗΝΕΣ- ΑΝΤΛΙΑ ΑΠΑΝΤΛΗΣΗΣ

7

8 ΟΜΑΔΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 1. ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ 2. ΑΝΘΥΠΟΠΛΟΙΑΡΧΟΣ G/O. 3. NAYTHΣ ΤΙΜΟΝΙΕΡΗΣ ΟΜΑΔΑ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΑΝΑΓΚΗΣ 1. ΥΠΟΠΛΟΙΑΡΧΟΣ Ή Β ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ 2. ΛΟΣΤΡΟΜΟΣ 3. ΜΑΡΑΓΚΟΣ 4. ΑΝΤΛΙΩΡΟΣ ΝΑΥΤΕΣ ΜΕΛΗ ΜΗΧΑΝΟΣΤΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΣΩΣΤΙΚΩΝ 1. ΑΝΘΥΠΟΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΜΕΛΗ ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑΤΟΣ 3. 1 ΜΕΛΟΣ ΜΗΧΑΝΟΣΤΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ 1. ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΓΕΦΥΡΑΣ 2. ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΟΜΑΔΑ ΜΗΧΑΝΟΣΤΑΣΙΟΥ 1. Α΄ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ 2. Γ΄ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ 3. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ 4. ΛΙΠΑΝΤΗΣ 5. ΚΑΘΑΡΙΣΤΗΣ ΟΜΑΔΑ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ 1. ΑΡΧΙΜΑΓΕΙΡΑΣ Ή ΑΡΧΙΚΑΜΑΡΩΤΟΣ 2. ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΓΕΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

9 1. Bλάβη Kύριας Mηχανής / Συστήματος Πρόωσης/ Bλάβη Συστήματος πηδαλιουχίας. 2. Δυσμενείς Συνθήκες Ρυμούλκυσης. 3. Σύγκρουση. 4. Προσάραξη. 5. Επικίνδυνη κατασκευαστική ζημιά. 6. Eπικίνδυνη κλίση. 7. Πυρκαγιά. 8. Aνθρωπος στη Θάλασσα/ Έρευνα και Διάσωση/Παροχή βοήθειας σε άλλο πλοίο. 9. Θάνατος/Σοβαρόςτραυματισμός ή ασθένεια. 10. Aπώλεια ηλεκτρικής ισχύος. 11. Eγκατάλειψη πλοίου. 12. Παράνομες ενέργειες που απειλούν ασφάλεια πλοίου και επιβαινόντων.

10  ΓΕΝΙΚΟ ΣΗΜΑ ΚΙΝΔΥΝΟΥ : Επτά (7) ή περισσότεροι βραχείς συριγμοί ακολουθούμενοι από ένα (1) μακρό Σφύριγμα με τη σφυρίκτρα του (Επάνδρωση θέσεων εγκατάλειψης πλοίου). Εκπομπή του σήματος κινδύνου δεν σημαίνει και εγκατάλειψη του πλοίου. Σπεύσατε αμέσως προς τους Σταθμούς Σωσιβίων Λέμβων με τα σωσίβια σας.  ΣΗΜΑ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ : Ομάδες κωδωνισμών διάρκειας της κάθε μιας 10 δευτερόλεπτα με τον κώδωνα του πλοίου (καμπανάκι) και το ίδιο με τους ηλεκτρικούς κώδωνες κινδύνου. Σπεύσατε αμέσως προς τους χώρους συγκέντρωσης έκτατης ανάγκης με τα σωσίβια σας.  ΣΗΜΑ ΔΙΑΡΡΟΗΣ : Τρεις μακροί κωδωνισμοί με το ηλεκτρικό σύστημα αναγγελίας κινδύνου / πυρκαγιάς. Σπεύσατε αμέσως προς τους χώρους συγκέντρωσης έκτατης ανάγκης με τα σωσίβια σας.  ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ : Αμέσως και με δυνατή φωνή μετάδοση προς τη γέφυρα του πλοίου της φράσης “ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ “  ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΠΛΟΙΟΥ : ΜΟΝΟΝ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΚΦΩΝΗΣΕΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΟΙΑΡΧΟ ΤΗΣ ΦΡΑΣΗΣ “ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΠΛΟΙΟΥ”.  ΣΗΜΑΤΑ ΧΕΙΡΙΣΜΩΝ ΣΩΣΙΒΙΩΝ ΛΕΜΒΩΝ : α) ΕΝΑΡΞΗ ΚΑΘΑΙΡΕΣΕΩΣ : ‘Ένας βραχύς συριγμός β) ΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΘΑΙΡΕΣΕΩΣ : Δύο βραχείς συριγμοί

11 ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ SOLAS ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ SOLAS MHNIAIO SOLAS MHNIAIO SOLAS MHNIAIO ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ MHNIAIO ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ 3MHNIAIΑ ΣΩΣΙΒΙΩΝ ΛΕΜΒΩΝ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ SOPEP. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ. ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΠΗΔΑΛΙΟΥΧΙΑΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ. 3MHNIAIΑ ΣΩΣΙΒΙΩΝ ΛΕΜΒΩΝ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ SOPEP. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ. ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΠΗΔΑΛΙΟΥΧΙΑΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ. ΕΤΗΣΙΟ SOPEP

12  Ενημέρωση προ ημερών για την διεξαγωγή του γυμνασίου. Το γυμνάσιο κατά κρίση του πλοιάρχου μπορεί να γίνει και χωρίς προειδοποίηση για να ελεγχθεί η ετοιμότητα του.  Ανακοίνωση από τα μεγάφωνα ότι θα διεξαχθεί γυμνάσιο.  Έναρξη σήματος γενικού συναγερμού.  Εκτέλεση γυμνασίου βάσει του σεναρίου του και των καθηκόντων που αναγράφονται στον πίνακα διαίρεσης.  Αξιολόγηση, σχολιασμός του γυμνασίου.

13 Για την διεξαγωγή ενός γυμνασίου ο αξιωματικός ασφαλείας κάνει μελέτη ώστε να υπάρχει επαρκή προσέλευση και παράλληλα:  Να τηρούνται οι ώρες ανάπαυσης.  Να διεξάγονται απρόσκοπτα όλες οι ουσιώδεις εργασίες του πλοίου.  Να τηρούνται οι βάρδιες των επιστασιών.  Για τους απόντες γίνεται επανάληψη του γυμνασίου με μορφή ενημέρωσης.  Τα επόμενα γυμνάσια γίνονται σε χρονικές περιόδους στις οποίες οι απόντες των προηγούμενων γυμνασίων να είναι παρόντες.

14  Γλωσσικό.  Αντίληψη.  Ανυπακοή.  Χρόνος εκτέλεσης γυμνασίων.  Συμμετοχή στα γυμνάσια.

15  Μειωμένο οξυγόνο (δύσπνοια).  Έλλειψη οξυγόνου (ασφυξία).  Εύφλεκτα αέρια (έκρηξη).  Τοξικά / δηλητηριώδη αέρια (δηλητηρίαση).  Κατεστραμμένα μέσα καθόδου, γλιστερές επιφάνειες (σωματική ακεραιότητα).  Πτώσεις αντικειμένων.  Κλειστοφοβία.  Νευρικότητα.  Αδυναμία επικοινωνίας.  Κακός φωτισμός.

16  Έχει αεριστεί τελείως ο χώρος και, όπου διατίθεται εξοπλισμός (οξυγονόμετρο, μετρητής αερίων) για ελέγχους, έχει ελεγχθεί και έχει βρεθεί ότι ο χώρος είναι ασφαλής;  Έχουν γίνει οι σχετικές ενέργειες να συνεχιστεί ο αερισμός του χώρου κατά την διάρκεια που βρίσκεται εντός αυτού προσωπικό και, κατά διαστήματα, κατά την διάρκεια των διαλειμμάτων ;  Υπάρχει εξοπλισμός διάσωσης, καθώς και για επαναφορά των αισθήσεων, έξω από την είσοδο του διαμερίσματος κι έτοιμος για άμεση χρήση ;  Έχουν γίνει ενέργειες για να βρίσκεται ένα υπεύθυνο άτομο παρά την είσοδο του χώρου σε ετοιμότητα και συνεχή παρακολούθηση του προσωπικού, που θα απασχολείται στον χώρo ;  Έχει συμφωνηθεί σύστημα επικοινωνίας μεταξύ του ατόμου παρά την είσοδο και εκείνων εντός του χώρου και διαδικασίες έκτακτης ανάγκης και εκκένωσης του χώρου ;  Είναι επαρκής ο φωτισμός και εύκολη η προσπέλαση ;  Οι φορητοί φανοί ή άλλος εξοπλισμός που θα χρησιμοποιηθούν είναι εγκεκριμένου τύπου και σε καλή κατάσταση ; ΕΔΑΦΙΟ 1(συμπληρώνεται από τον πλοίαρχο η τον υπεύθυνο αξιωματικό)

17  Εχουν δοθεί οδηγίες ή έγκριση από Πλοίαρχο ή τον υπεύθυνο αξιωματικό στο/α άτομο/α που θα εισέλθουν στον κλέιστό χώρο;  Εχει προηγηθεί η σωστή συμπλήρωση του εδαφίου 1 ;  Γνωρίζετε ότι θα πρέπει να εγκαταληφθεί ο χώρος σε περίπτωση βλάβης του συστήματος εξαερισμού ;  Εχετε κατaλάβει πως θα επικοινωνήσετε (διαδικασίες επικοινωνίας) με το άτομο που βρίσκεται σε ετοιμότητα στην είσοδο του χώρου ΕΔΑΦΙΟ 2(συμπληρώνεται από το άτομο που θα εισέλθει τον χώρο)

18  Έχετε εξοικειωθεί με την συσκευή που θα χρησιμοποιήσετε ;  Έχει ελεγχθεί η συσκευή ως προς : 1. το μετρητή και ποσότητα αέρα ; 2. τον ηχητικό συναγερμό λόγω χαμηλής πίεσης ; 3. την προσωπίδα (μάσκα) αέρα-παροχή αέρα- σφίξιμο-διαρροές;  Έχουν ελεγχθεί τα μέσα επικοινωνίας κι έχουν συμφωνηθεί τα σήματα σε περίπτωση ανάγκης ; ΕΔΑΦΙΟ 3 (συμπληρώνεται από το άτομο που θα εισέλθει στον χώρο, τον υπεύθυνο αξιωματικό και τον πλοίαρχο εφόσον χρησιμοποιηθεί αναπνευστική συσκευή)

19 Ρούχα εργασίας  Φόρμα  Υποδήματα  Γάντια  Γυαλιά  Κράνος  Ωτοασπίδες Την ευθύνη για την χρήση τους έχουν: Ο εφοπλιστής Ο πλοίαρχος Ο ναυτικός

20  Ατυχηματική ρύπανση.  Προσάραξη πλοίου.  Κατασκευαστική ζημιά γάστρας.  Σύγκρουση.  Επικίνδυνη κλίση.  Λειτουργική ρύπανση.  Διαρροή σωλήνασ πετρέλευσης.  Υπερχείλιση δεξαμενής πετρελαίου.  Διαρροή γάστρας.  Διαρροή σε μηχανήματα του μηχανοστασίου.

21 ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΑΠΟ ΠΛΟΙΑ.

22


Κατέβασμα ppt " ΙΜΟ (INTERNATIONAL MARITIME ORGANIZATION), ΔΙΕΘΝΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙAΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ. Δημιουργήθηκε από τον ΟΗΕ με την διεθνή σύμβαση της Γενεύης το 1948. Aριθμεί."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google