Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ιστορία και Θεωρία της Τέχνης Η γέννηση της Ιστορίας της Τέχνης και η συγκρότηση του καλλιτεχνικού.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ιστορία και Θεωρία της Τέχνης Η γέννηση της Ιστορίας της Τέχνης και η συγκρότηση του καλλιτεχνικού."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ιστορία και Θεωρία της Τέχνης Η γέννηση της Ιστορίας της Τέχνης και η συγκρότηση του καλλιτεχνικού κόσμου Grand Tour. Διδάσκων : Α. Σαραφιανός

2 Άδειες Χρήσης Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons. Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας χρήσης, η άδεια χρήσης αναφέρεται ρητώς.

3 Η Γένεση της Ιστορίας της Τέχνης και η Συγκρότηση του Καλλιτεχνικού Κόσμου: Θεωρία και Πράξη Grand Tour – Dilettanti – Connoisseurs – Winckelmann

4

5

6 Giovanni Paolo PANINI (1691-1765) Gallery of Views of Modern Rome 1758 oil on canvas 231 x 303 cm. Paris: Louvre Patron: Monsignor de Canillac, official at French Embassy in Rome Giovanni Paolo PANINI (1691-1765) Gallery of Views of Ancient Rome 1758 oil on canvas 231 x 303 cm. Paris: Louvre Patron: Monsignor de Canillac, official at French Embassy in Rome

7 Johann Zoffany, The Tribuna of the Uffizi, 1772-8, Windsor Castle Royal Collections

8

9

10 Αριστερά: Τζοβάνι Μπατίστα Πιρανέζι, Η βίλα του Αδριανού, 1740-50 και Δεξιά: Τζ. Μπ. Πιρανέζι, Τα θεμέλια του Θεάτρου του Μαρκέλου (Ρωμαϊκές Αρχαιότητες), 1756

11

12

13

14 CONNOISSEUR, n. Pronunciation: /kɔnesœːr/ /kɒnɪˈsjʊə(r)/ Etymology: < French connoisseur, former spelling of connaisseur < Old French conoiseor < Latin cognōscitōr-em, agent-n. < cognōscĕre : see cognosce.cognosce †1. One who knows, one versed in a subject. Obs. 1732 G. Berkeley Alciphron I. v. xxvii. 327 Commendation of Honour and Good-nature: but the former of these, by Connoisseurs, is always understood to mean nothing but Fashion. a1734 R. North Lives of Norths (1826), By his Perpetual inquisitiveness ‥ he became no ordinary connoisseur in the sciences. 2. a. spec. A person well acquainted with one of the fine arts, and competent to pass a judgement in relation thereto; a critical judge of art or of matters of taste. 1719 J. Richardson (title) Two Discourses on the Art of Criticism, as it relates to Painting and the Sciences of a Connoisseur. 1723 B. Mandeville Search Nature of Society in Fable Bees (ed. 2) i. 374 There are Parties among Connoisseurs, and few of them agree in their esteem. 1753 W. Hogarth Anal. Beauty 3 Painters and connoisseurs are the only competent judges. a1764 R. Lloyd Cit's Country Box in Poet. Wks. (1774) I. 44 Blest age! when all men may procure, The title of a Connoisseur. a1839 W. M. Praed Poems (1864) II. 13 Now impudent, and now demure, Now blockhead and now connoisseur. 1871 B. Jowett in tr. Plato Dialogues II. 7 In the connoisseurs of music, or in the lovers of theatricals.

15 b. transf. A critic or judge in other matters of taste (e.g. of wines, delicacies, etc.). 1796 J. Morse Amer. Universal Geogr. (new ed.) I. 192 The cyder made from [the crab apple] is admired by connoissuers. 1838 E. Bulwer-Lytton Alice I. ii. ii. 134 Merton was a connoisseur in ladies' dress. 1883 ‘G. Lloyd’ Ebb & Flow I. iii. 46 Looked ‥ as a connoisseur does at a bottle of rare wine. Derivatives connoiˈsseur v. a1828 Blake in Gilchrist Life (1880) I. 259 Every man ‥ who has not been connoisseured out of his senses. 1966 K. Giles Provenance of Death iv. 114, I didn't know you connoisseured these arts, sir. connoiˈsseuring adj. a1821 Keats Cap & Bells xvii, in R. M. Milnes Life, Lett. & Literary Remains Keats (1848) II. 234 Admired it with a connoisseuring look.

16 Τέλος Ενότητας

17 Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων» έχει χρηματοδοτήσει μόνο τη αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

18 Σημειώματα

19 Σημείωμα Ιστορικού Εκδόσεων Έργου Το παρόν έργο αποτελεί την έκδοση 1.0. Έχουν προηγηθεί οι κάτωθι εκδόσεις: Έκδοση 1.0 διαθέσιμη εδώ. http://ecourse.uoi.gr/course/view.php?id=1263. http://ecourse.uoi.gr/course/view.php?id=1263

20 Σημείωμα Αναφοράς Copyright Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Διδάσκων : Α. Σαραφιανός. «Εισαγωγή στην Ιστορία και Θεωρία της Τέχνης. Η γέννηση της Ιστορίας της Τέχνης και η συγκρότηση του καλλιτεχνικού κόσμου Grand Tour». Έκδοση: 1.0. Ιωάννινα 2014. Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: http://ecourse.uoi.gr/course/view.php?id=1263. http://ecourse.uoi.gr/course/view.php?id=1263

21 Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή, Διεθνής Έκδοση 4.0 [1] ή μεταγενέστερη. [1] https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/


Κατέβασμα ppt "ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ιστορία και Θεωρία της Τέχνης Η γέννηση της Ιστορίας της Τέχνης και η συγκρότηση του καλλιτεχνικού."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google