Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ομάδα Ψ Αγγέλου Αρετή Χριστίνα Πάλλας Γεώργιος Στεφανή Άννα

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ομάδα Ψ Αγγέλου Αρετή Χριστίνα Πάλλας Γεώργιος Στεφανή Άννα"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ομάδα Ψ Αγγέλου Αρετή Χριστίνα Πάλλας Γεώργιος Στεφανή Άννα
Ομάδα Ψ Αγγέλου Αρετή Χριστίνα Πάλλας Γεώργιος Στεφανή Άννα

2 E-Learning - Παραδειγματα εκπαιδευτικων πλατφορμων στην ελλαδα
E-Learning - Παραδειγματα εκπαιδευτικων πλατφορμων στην ελλαδα. Απο το e-learning στο m-learning. Το παιδαγωγικο πλαισο για την Κατηγοριοποιηση εφαρμογων για κινητεσ συσκευεσ.

3 Ορισμός Ορίζουμε ως εξ’ Αποστάσεως Εκπαίδευση την εκπαίδευση (e-Learning) που διδάσκει και ενεργοποιεί τον μαθητή πώς να μαθαίνει μόνος του και πώς να λειτουργεί αυτόνομα προς μία ευρετική πορεία αυτομάθησης και γνώσης. Χρησιμοποιήθηκε και χρησιμοποιείται ως σύνεργο για: Μορφές ευέλικτης μάθησης ακαδημαϊκής και μη, Εκπαίδευσης των ενηλίκων Κατάρτισης και επιμόρφωσης.

4 Σήμερα: Δύο κόσμοι που προσπαθούν να έρθουν σε επαφή
Ευρωπαϊκή παράδοση: Έμφαση στο εκπαιδευτικό υλικό και στις διαδικασίες αλληλεπίδρασης με αυτό. Αμερικάνικη παράδοση: Έμφαση στην επικοινωνία μαθητή και δάσκαλου και στις διαδικασίες αλληλεπίδρασης μαθητών μεταξύ τους και μεταξύ μαθητή και δάσκαλου.

5 Συμβατικό VS Σύγχρονο Σύστημα Εκπαίδευσης

6 Ρόλος του δασκάλου Η ευθύνη του προς τη διδακτική μάθηση περιορίζεται τυπικά. Αναβάθμιση Συμβουλευτικός Υποστηρικτικός Ενθαρρυντικός

7 Διαφοροποίηση των εννοιών
Διδακτική Διδάσκοντα → Διδακτικό Υλικό Διδακτικό Υλικό Έντυπη μορφή Μαγνητική ή Ψηφιακή Μορφή Μάθηση Στα χέρια του διδασκομένου που λειτουργεί πιο αυτόνομα και ανεξάρτητα απ’ ότι στο παρελθόν Τάξη Ηλεκτρονική

8 Απαιτήσεις τηλεκπαίδευσης
www Ηλεκτρονικές Ομάδες Συζητήσεων (news)

9

10

11 MOODLE

12

13

14 Μαρία Ι. Κουτσούμπα, 1η ΟΣΣ 2010

15 Φορέας της τηλεκπαίδευσης το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ)
Προσφέρει προγράμματα σπουδών που συνδέονται με την απόκτηση διάφορων τίτλων σπουδών. Η ελεύθερη πρόσβαση των φοιτητών/τριών χωρίς εισαγωγικές εξετάσεις αλλά με κλήρωση, όταν υπάρχει αναντιστοιχία προσφοράς και ζήτησης. Εξ αποστάσεως εποπτείας, παρακολούθησης, συμβουλευτικής, επικοινωνίας και συνεργασίας (χρήση χρονοδιαγράμματος).

16

17 Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα βιβλίου και βιντεοδιάλεξης

18 Πλεονεκτήματα Το εκπαιδευτικό υλικό είναι πάντα και παντού διαθέσιμο αρκεί να υπάρχει σύνδεση με το Διαδίκτυο. Δεν απαιτεί οργανωμένους χώρους εκπαίδευσης. Είναι πλούσιο σε περιεχόμενο, περιεκτικό και δεν κουράζει τον εκπαιδευόμενο. Είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό, όταν γίνεται με προηγμένο τρόπο παρουσίασης. Επιτυγχάνεται συμμετοχική μάθηση με ενεργούς αντί παθητικούς εκπαιδευόμενους.

19 Γίνεται τμηματοποίηση τόσο προσφέροντας δυνατότητες επαναχρησιμοποίησης και δημιουργίας κοινής βάσης με πολλά θέματα. Παραδίδεται με πολλούς τρόπους: Αυτοδιδασκαλία Ασύγχρονη συνεργασία Σύγχρονη διδασκαλία

20 Μειονεκτήματα Δεν υπάρχει η παραδοσιακή αλληλεπίδραση της Αίθουσας.
Δεν υπάρχει η παραδοσιακή αλληλεπίδραση της Αίθουσας. Η τεχνολογία για τη δημιουργία ‘‘σύγχρονης’’ εκπαίδευσης είναι εξαιρετικά ακριβή. Η δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου που να καλύπτει ανάγκες σε εξατομικευμένο επίπεδο είναι δύσκολη (από εκπαιδευτική σκοπιά) και δαπανηρή.

21 Mobile Learning An extension of e-learning (Brown 2005)

22 Από το e-learning στο m-learning και στο u-learning
Το παιδαγωγικό πλαίσιο για εκπαίδευση μέσω κινητών συσκευών. Κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών εφαρμο- γών m - learning σε 4 τύπους.

23 Mobile learning is a harbinger of the future of learning (Keegan 2002).

24 Η εξέλιξη του mobile learning!
Mobile or Wireless Devices Smartphones, Tablet Pc’s, Laptops Web 2.0 technologies Blogs, Wikis, Twitter, Youtube. Social Networking Sites Facebook, MySpace

25 Mobile Learning “Learning across contexts” (Walker, 2006)
“Wireless interactive learning devices” (Pea & Maldonado, 2006) “Just in time, just enough and just for me” (Peters, 2007)

26 Ubiquitous Learning (U - learning)
“All students have access to a variety of digital devices and services, including computers connected to the internet and mobile computing devices, whenever and wherever the need them”, (van’t Hooft, Swan, Cook & Lin, 2007).

27 Comparisons and flow of e-learning, m-learning & u-learning.

28 M-Learning: Unique technological attributes
Portability Social Interactivity Context Individuality (Klopfer & Squire, 2008)

29 M-Learing -> U-Learning
Mobility enables ubiquitous learning by decreasing the “dependence on fixed locations for work and study, and consequently change the way we work and learn”, (Peters, 2007).

30 Transactional Distance Theory
Presents definition of distance education which implies the separation of teachers and learners (Moore, 2007). Considered not only as geographical separation but also (and more importantly) as pedagogical concept (Moore, 1997).

31 A pedagogical framework: 4 types of mobile learning

32 Type 1: High Transactional Distance and Socialized Mobile Learning Activity
1) Learners: more psychological & communication space with their instructor or institutional support. 2) group learning or projects ->cummunicate, negotiate, collaborate. 3) learning materials delivered through mobile devices. 4) transactions between learners, instructor has minimal involvement in facilitating group activity.

33 Type 1 Example NetCalc App designed to help middle school students learn mathematics Play games in pairs Example: Match-My-Graph Other: MCSCL, Math MCSCL

34 Type 2: High Transactional Distance and Individualized Mobile Learning Activity
1) Individualized Learners: more psychological & communication space with their instructor or institutional support. 2) tightly structured content & resources. 3) control their learning process in order to master it. 4) interaction between individual learner and the content.

35 Type 2 Example Mobile learning for students in underserved areas.
Mobile Technology to clinical training remote secondary hospitals in India. Synergy between Christian Medical College (India) & Tufts University School of Medicine (US).

36 Type 3: Low Transactional Distance and Socialized Mobile Learning Activity
1) Learners: less psychological & communication space with their instructor. 2) loosely structured instruction. 3) work together in group and try to achieve a common goal. 4) social interaction, negotiation, communication.

37 Type 3 Example Environmental Detectives (simulation platform)
Role game: students as environmental engineers Investigate, collect samples, different variables programmed by the teacher

38 Type 4: Low Transactional Distance and Individualized Mobile Learning Activity
1) Learners: less psychological & communication space with their instructor. 2) loosely structured instruction. 3) individual learners interact directly with the instructor. 4) the instructor leads and controls learning -> meet individual learners’ needs while maintaining their independence.

39 Type 4 Example Mobile butterfly-watching and bird-watching learning system. Outdoor mobile learning activities. Match butterfly or bird they observe with photograph. Store and Send their notes to a server through wireless connection.

40 Conclusion Παρατηρήσαμε και συγκρίναμε τα χαρακτηριστικά του e-learning και του m- learning. Είδαμε πλατφόρμες e-learning και εφαρμογές m- learning. Παρατηρήσαμε 4 διαφορετικούς τύπους για εφαρμογές m-learning ανάλογα το παιδαγωγικό πλαίσιο στο οποίο εντάσσονται. Τελικά οι μελλοντικοί σχεδιαστές εφαρμογών για m-learning μπορούν να βοηθηθούν από τους 4 τύπους apps ώστε να σχεδιάζουν εκπαιδευτικές εφαρμογές πιο αποτελεσματικά!

41 Βιβλιογραφία A Pedagogical Framework for Mobile Learning: Categorizing Educational Applications of Mobile Technologies into Four Types ( Yeonjeong Park, Virginia Tech, USA) - H συμβολή της Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης στην παροχή ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση και στην καταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού (Σπύρος Π. Θεμελής, Σ.Σιάπκα). Από το συμβατικό σύστημα εκπαίδευσης στην ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση του ΕΑΠ: μια δύσκολη μετάβαση (Γιώργος Μαυρογιώργος). Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (Δ. Δουλγερίδης 2009). article&id=153&Itemid=153

42 Ερωτήσεις – Απορίες ?


Κατέβασμα ppt "Ομάδα Ψ Αγγέλου Αρετή Χριστίνα Πάλλας Γεώργιος Στεφανή Άννα"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google