Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Www.abitofgreece.gr A bit of Greece.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Www.abitofgreece.gr A bit of Greece."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 A bit of Greece

2 Τι είναι το Marketing? Το Marketing είναι η διαδικασία που συνδέει
τους πελάτες με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες. Καταλαβαίνω τις ανάγκες των πελατών μου και φτιάχνω ένα πλάνο προσφοράς προϊόντων ή υπηρεσιών που καλύπτουν αυτές τις ανάγκες.

3 Γιατί Marketing? Γιατί όλες οι επιχειρήσεις χρειάζονται πελάτες!
Η αγορά αλλάζει-χρειάζεται προσαρμοστικότητα Οι καταναλωτές βομβαρδίζονται από χιλιάδες μηνύματα. Ο ανταγωνισμός δραστηριοποιείται

4 Τι περιλαμβάνει το Marketing?
Την έρευνα αγοράς Το όνομα της επιχείρησης Το όνομα του προϊόντος Την Διανομή του προϊόντος-σημεία πώλησης Την συσκευασία του προϊόντος Το χρώμα, το μέγεθος, την μορφή του προϊόντος Την τιμολόγηση του προϊόντος Τις Δημόσιες Σχέσεις Την διαφήμιση Την προώθηση-προσφορές Τις Σχέσεις με του Πελάτες

5 Τι περιλαμβάνει το Marketing?

6

7 Χρησιμοποίησε το Internet
Λειτουργικό site/e-shop εύκολο στην χρήση

8

9

10

11

12 Χρησιμοποίησε το Internet
Search Engine Optimization

13 Σελίδα αποτελεσμάτων

14 Search Engine Marketing ορισμός
Το Search engine marketing (SEM) είναι μία από τις μορφές Internet Marketing που σκοπεύει στην προώθηση ιστοσελίδων μέσω της αύξησης του αριθμού των εμφανίσεων στα αποτελέσματα αναζήτησης . Το SEM χρησιμοποιεί το SEO ή τις διαφημιστικές καταχωρήσεις (pay per click listings). [Wikipedia]

15 Search Engine Marketing χαρακτηριστικά
Προσελκύει πελάτες, μέσα από το Διαδίκτυο, οι οποίοι βρίσκονται ήδη σε κάποια διαδικασία αναζήτησής. Απευθύνεται σε κοινό που δείχνει ενδιαφέρον για συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες (σχετικά με την εταιρεία μας) Καταγράφεται και αξιοποιείται η συμπεριφορά των χρηστών

16 Search Engine Optimization τι σημαίνει;
Βελτιστοποίηση για τις Μηχανές Αναζήτησης Φιλικότητα ως προς τις μηχανές αναζήτησης (Search Engine Friendly site) Αύξηση της δημοτικότητας και διάδοσης του site Σύνδεση με συγκεκριμένες φράσεις αναζήτησης Εμφάνιση στα αποτελέσματα αναζήτησης ακόμα και για περιεχόμενο που δεν έχουμε προβλέψει Τελικός Στόχος: Αύξηση ποιοτικής επισκεψιμότητας

17 Στατιστικά που επιβεβαιώνουν την χρησιμότητα του SEO
Γίνονται 2,9 εκ αναζητήσεις το λεπτό 83% των χρηστών κάνουν αναζητήσεις στο διαδίκτυο. 70% των χρηστών κλικάρει στα οργανικά αποτελέσματα (όχι στις πληρωμένες διαφημίσεις). 75% των χρηστών δεν πάει ποτέ στην 2η σελίδα των μηχανών αναζήτησης. Η αναζήτηση είναι η νούμερο 1 αιτία που δημιουργεί κίνηση στα sites ή blogs ξεπερνώντας τα social media κατά 300%. Για την Google, το 18% των κλικς πάνε στα οργανικά αποτελέσματα της πρώτης θέσης, το 10% στα οργανικά αποτελέσματα της δεύτερης θέσης και το 7% στα αποτελέσματα της 3ης θέσης. 39% των πελατών των εταιριών προέρχεται από αναζήτηση. 50% των καταναλωτών είναι πιο πιθανό να κλικάρουν σε ένα site το οποίο εμφανίζεται περισσότερο από μία φορά στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης (Πηγή: engagetheblog). πηγή : Hubspot

18 SEO πως γίνεται? Τρόπος: Τεχνικές
On Page SEO (Βελτίωση του ‘μαγαζιού’ μας) Off Page SEO (Βελτίωση της φήμης) Αποτέλεσμα: Βελτιστοποίηση για τις Μηχανές Αναζήτησης Βελτίωση ιστοσελίδας Αύξηση δημοτικότητας (RANKs) Συσχετισμός με φράσεις (Organic Results)

19 Μηχανές Αναζήτησης Πρώτη η Google δημιούργησε μια μηχανή αναζήτησης ώστε να δίνει στους χρήστες της σχετικά αποτελέσματα. Παλιός αλγόριθμος «πόσες φορές αναφέρεται η φράση μέσα στη σελίδα»

20 Μηχανές αναζήτησης κριτήρια
Περιεχόμενο Ποιότητα - Ποσότητα - Συχνότητα Σύνδεσμοι από άλλες ιστοσελίδες Ποσότητα Ποιότητα των συνδέσμων (μέσα σε κείμενα, όχι ανταλλαγές) Αναφορές (χωρίς Links) Ποιότητα κατασκευής , έμφαση, δομή (εύκολη & γρήγορη ανάγνωση από τις μηχανές)

21

22

23 Χρησιμοποίησε το Internet
Google ads

24

25

26 Pay per Click Google Ads Είναι στοχευμένες Δεν είναι μόνιμες

27 Χρησιμοποίησε το Internet
Banners σε sites ή blogs που επισκέπτεται το κοινό στόχος

28

29

30 Χρησιμοποίησε το Internet

31

32 Banners Tips Κάνε έρευνα! Κάντο απλό! Λίγα λόγια! Μεγάλα γράμματα!
Low size, ΚΒ. Διάλεξε χρώμα ανάλογα με το site. Επέλεξε το σωστό site-το σωστό κοινό. Λειτουργικό site.

33 Χρησιμοποίησε το Internet
campaigns/newsletters

34

35 Email-marketing Το σωστό μήνυμα στους σωστούς αποδέκτες
Να υπάρχει η συγκατάθεση των χρηστών Σχετικά landing page Κίνητρα-κουπόνια, προσφορές Διαφήμιση των social media Σωστή συχνότητα

36 Social media Marketing

37 Social media Marketing
Το Facebook έχει 1δις15εκ.χρήστες παγκοσμίως ενώ οι Έλληνες χρήστες είναι 4.5εκ. Τα Social media είναι η Νο.1 δραστηριότητα στο Internet. Κάθε δευτερόλεπτο, μπαίνουν στο Linkedin 2 καινούρια μέλη. Το 93% των marketers χρησιμοποιούν Social media Έρευνες δείχνουν ότι ο μέσος χρήστης μένει στο Facebook 55’/ημέρα. 130 φίλους έχει κατά μέσο όρο ο κάθε χρήστης του Fb. Κάνοντας κάποιος Like στην σελίδα σας, ενημερώνονται όλοι οι φίλοι του. Domino effect. Το ηλικιακό κοινό που αναπτύσσεται ταχύτερα στο Twitter είναι 55-64 189 εκατ. των χρηστών του Facebook μπαίνουν ΜΟΝΟ από κινητά.

38 Social media Marketing Platforms
Facebook Δράση, εμφάνιση, συχνή επικοινωνία, σχετικά άρθρα, εικόνες, video,διαφήμιση. Τόνος χαλαρός και φιλικός Business Page Linkedin Επαγγελματικό, επικοινωνία, εργασία, γνώσεις, διασυνδέσεις, ζητάω συστάσεις, συμμετέχω. You Tube Νούμερο 1 για βιντεο.Όχι για να γίνουν γνωστά. How to videos. SEO. Foursquare Ταχύτατα αναπτυσσόμενο, φυσικά σημεία πώλησης,GPS, Badges,Φίλοι,Specials,Διαφημίσεις,Check in, Off line.

39 Social media Marketing
Βάζω στόχους Αύξηση της κίνησης στο site Πωλήσεις Brand awareness Πώς τα χρησιμοποιώ Planning Content is the King Consistet brand image Links Track competitors Measure success-Google analytics,Insights

40

41 A bit of Greece


Κατέβασμα ppt "Www.abitofgreece.gr A bit of Greece."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google